Page 22 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » South Korea May 27th 2014

Geo: 37.7628, 128.901Ráno vstáváme překvapivě docela brzy, věci necháváme opět u babči v kamrdlíku a vyrážíme na snídani do Paris Baguette, kde si dáváme něco dobrého a kávičku. Po dobré snídani jdeme konečně do Gosu Cave, prý největší krápníkové jeskyně v Koree. To si nemůžeme nechat ujít. Kupujeme si lístky a jdeme na to. Jeskyně je moc hezká. Sice ji chybí velké jeskyní dómy, které známe od nás, ale zase má poměrně hezkou krápnikovou výzdobu a hlavně nás schody provedly i do těch nejmenších zákoutí, což bylo působi... read more
Schody :)
krápníčky

Asia » South Korea May 26th 2014

Geo: 36.9845, 128.371Zjišťování informací o Ulleungdo, geocaching a psaní si v kavárně. Večer opět překvapení babči v motelu, že tam budeme spát :)... read more

Asia » South Korea May 25th 2014

Geo: 36.9845, 128.371Dnes si trochu přispáváme. Asi hodinu vzdorujeme neustále vyzvánějícímu budíku. Když už jsme se konečně vykopali z postele, snídáme na pokoji, balíme a vyrážíme na bus směr Darian. Oproti Japonsku tu jízdní řády jsou spíše informativní, kdy by tak asi mohl nějaký bus jet než aby oznamovaly čas, kdy autobus opravdu pojede :). Nakonec se ale bus přeci jen ukázal a mi nasedáme. Cca po 15min jsme na místě. Ufff…. je tu lidí. Parkoviště plné autobusů a okolí hraje všema možnejma barvama outodového oblečení korejských důchodců, kteří vyrazili na vý... read more
Cesta vzhůru... Marťa v pozadí
Pohled na vrchol

Asia » South Korea May 24th 2014

Geo: 36.9845, 128.371Marťa dnes ráno vstává brzy a jde běhat a cestou se stavuje v informacích zjistit jak je to dnes s trajektem. Já mezi tím dospávám a připravuji snídani. Po snídani vyrážíme s bagáží na autobus do přístavu. Městskou dopravou by to bylo komplikované, takže bereme TAXI. Ten nás vysazuje přímo na zastávce autobusu č. 301. Chvíli váháme, zda jsme vůbec na správné zastávce, ale nakonec bus opravdu přijel a dovezl nás do přístavu. Máme tu ještě hodinu než pojede trajekt, takže si kupujeme lístky a jdeme si na terasu sníst řízek, který jsme si včera koupili v ... read more
jezero
lodička
jak namalované

Asia » South Korea May 23rd 2014

Geo: 36.9747, 127.911Po snídani jdeme hledat autobusové nádraží a autobus, který by nás odvezl na Chungju Lake. Bohůžel se na informacích dozvídáme, že dnes žádná loď na jezero nevyráží, takže by bylo zcela zbytečné tam vůbec jezdit. Chilku tedy ještě cvičíme paní na informacích a pak vymýšlíme náhradní plán a to Suanbo spa. Lázně, které si Marťa vyhlédla podle obrázků již během našeho cyklovýlet. Proto jsem ji do Chungju taky vzal. Ptáme se tedy ještě na bus do Suanbo a které lázně přesně to jsou na tom obrázku a jdeme si dát kafíč... read more

Asia » South Korea May 22nd 2014

Geo: 36.9747, 127.911Ráno snídaně a kávička v McDonald's a pak pěšky na Bunhwang-sa temple, který je jedna z nemnoha pamětihodností z období Silla, které přežily nájezd mongolů ve 12století a invazi Japonců později. Po návratu si balím věci a vyrážím za Marťou do Bulguksa zen temple, který je v UNESCO. Je to chrám asi 15km od Gyeongju, proto se vydávám vlakem a pak autobusem. Marťa se mezi tím stihla vrátit, takže rychlá prohlídka chrámu a busem zpět za Marťou na oběd a pak útěk ověšený věcma na nádraží pro batoh a na autobus na vlakové nádraží. Marťa jede nap... read more
mostky
Pagoda

Asia » South Korea May 21st 2014

Geo: 35.8402, 129.208No tak dnešek je tokový spíše odpočinkový den. Dopoledne na pokoji, pak oběd a v pozdní odpoledne Cheomseangdae Observatory a geocaching v přilehlém parku. Pak Anapji Pond, pro pizzu do 7eleven a do postele.... read more
Anapji pond
z jiného pohledu
digitální rekonstrukce z obdoní Silla

Asia » South Korea May 20th 2014

Geo: 35.8402, 129.208Ráno vstáváme a jedeme metrem do nemocnice, kam je Maťa objednaná na desátou hodinu. Přijíždíme na čas. Marťu odvádí na vyšetření a já na ní čekám. Během čekání se bavím s překladatelem, kterého dostala Marťa k dispozici, a ten mi doporučuje jet do Gyeongju, že to kdysi bývalo hlavní město Korey a že tam určitě musíme. Prý se tam dá dostat vlakem za 20 min. Mezitím vychází Martí z ordinace. Super, vše je v pořádku a my můžeme na kávičku a něco k snědku, protože už máme oba hlad. Venku se mezi tím rozpršelo. Jedeme zpě... read more

Asia » South Korea » Busan May 19th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno po probuzení a snídani jsme se vydali vratít kola. Vše proběhlo bez komplikací a tak jsme spokojeně vyrazili na oběd. Dali jsme si Korejskou polévku s hlemýždi. A pak s počítači na kávičku do Café Bene. Tady jsme pobyli celé odpoledne. Po takovém odpoledni nám trochu vyhládlo a tak jsme nasedli na metro a vyrazili na Gwangalli beach na fish market na sashimi. Zastávka metra je asi kilometr od pláže, takže si před večeří ještě užíváme procházku. Na marketu, kde jsme jediní zákazníci, nám všichni nabízejí co mají. Zastavili jsme se u jedné z prodávajících a ptá... read more
večeře na pláži

Asia » South Korea » Busan May 18th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno jsme se probudili v Gum guesthouse v Soulu po trochu náročnější noci, osedlali kola a já jel pro kafíčko do Sturbucks. Pak už na nádraží na vlak. Do Busanu jsme se vrátili rychlovlakem KTX. Vystoupili jsme na stanici Gupo, takže ke Kimovi to bylo kousek. Ten s námi počítal opět do podkrovního pokoje, ale mi se raději ubytovali na normálním pokoji se sprchou a záchodem. Tentokrát to byl Uran. Vyzvedli jsme si naše věci, které jsme si u něho nechali a užívali zaslouženého odpočinku.... read more

Tot: 0.09s; Tpl: 0.007s; cc: 5; qc: 63; dbt: 0.0523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb