Nemocnice a p?esun do Gyeongju

South Korea's flag
Asia » South Korea
May 20th 2014

Ráno vstáváme a jedeme metrem do nemocnice, kam je Maťa objednaná na desátou hodinu. Přijíždíme na čas. Marťu odvádí na vyšetření a já na ní čekám. Během čekání se bavím s překladatelem, kterého dostala Marťa k dispozici, a ten mi doporučuje jet do Gyeongju, že to kdysi bývalo hlavní město Korey a že tam určitě musíme. Prý se tam dá dostat vlakem za 20 min. Mezitím vychází Martí z ordinace. Super, vše je v pořádku a my můžeme na kávičku a něco k snědku, protože už máme oba hlad. Venku se mezi tím rozpršelo. Jedeme zpět metrem ke Kimovi a na netu hledáme jak se dostat do Gyongju. Nakonec nacházím KTX, který tam je opravdu za 20 min, ale musíme se nejprve dostat na hlavní nádraží v Busanu, což nakonec není díky vlaku problém a pak ještě autobusem z KTX stanice do centra Gyeongju, ale to nakonec taky byla brnkačka. Takže se nakonec za cca hodinu ocitáme v centru Gyongju a hledáme ubytování, které nám Martí během mého hledání vlaku zarezervovala. Je to opět krásně vybavený motel, včetně ohromné televize, počítače a vany. Motel je situován hned na okraji parku se spoustou kopečků, což, jak později zjišťujeme, jsou hroby z období Silla. Po večerním cvičení a Marti proběhnutí mezi hrobečky vyrážíme na večeři. Bohůžel je dost pozdě a většina restaurací je už zavřená, ale nakonec přeci jen jednu nacházíme a dáváme si barbecue vepřové a křidélka. Večeře to byla výborná.

Tot: 0.178s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb