Bulguksa a p?esun do Chungju

South Korea's flag
Asia » South Korea
May 22nd 2014

Ráno snídaně a kávička v McDonald's a pak pěšky na Bunhwang-sa temple, který je jedna z nemnoha pamětihodností z období Silla, které přežily nájezd mongolů ve 12století a invazi Japonců později. Po návratu si balím věci a vyrážím za Marťou do Bulguksa zen temple, který je v UNESCO. Je to chrám asi 15km od Gyeongju, proto se vydávám vlakem a pak autobusem. Marťa se mezi tím stihla vrátit, takže rychlá prohlídka chrámu a busem zpět za Marťou na oběd a pak útěk ověšený věcma na nádraží pro batoh a na autobus na vlakové nádraží. Marťa jede napřed a já ji dojíždím za chvilku i s věcma. Na nádraží potkáváme Martina, německého turistu, který s námi jede vlakem a vypráví nám o svých plánech a zážitcích. Opouštíme ho v Osongu,kde přesedáme na vlak do Chungju a dáváme si k večeři hot dog. Do cíle přijíždíme už za tmy. Naštěstí je před nádražím jeden motel na druhým a svítí nám svým pestrobarevným LED osvětlením na cestu. Zjišťujeme cenu za noc a po druhém pokusu se ubytováváme v příjemném a hezky vybaveném motelu. Já jdu ještě do 7eleven pro vínko a něco k tomu, aby se nám lépe sledovaly další epizody Křečka
mostkymostkymostky

v UNESCO
v noční košili.

PagodaPagoda
Pagoda

v UNESCO

Tot: 0.046s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0282s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb