Helguth's Guestbook

19th July 2010

Hei Camilla og Helge, da er jeg oppdatert til og med denne datoen :-). Det er så masse inntrykk og kjempespennende reise dere er på....Du skriver som en proff og det er moro å lese hva dere opplever. Lykke til videre på deres fantastiske r
eise. God klem fra oss alle :-)
From Blog: Argentinasiden
15th July 2010

Kos dere med god mat og tango da.
14th July 2010

Kos dere i Mendoza, drikk masse god Malbec for meg!!!:):):) Godt å høre at det går litt bedre med armen din!!Have fun!!1
From Blog: Vindistriktet
14th July 2010

Malbec'n smakte aldeles utmerket !
From Blog: Vindistriktet
12th July 2010

Haha... dette er utrolig spennende! =) morro at du fikk filme litt også =)
12th July 2010

Heldiggris som blir blessed! Ta med noe blessing til oss på bakrommet også da....:)) Kos deg videre! Klem
11th July 2010

Følger dere videre på reisen og gleder meg til oppdatering, Klem
From Blog: Storby med liv
11th July 2010

Bra at du klarer å væe turist opp i elendigheten. Du har jo et godt humør så dette må gå. Nå drar jeg til Soleglad og ser på fotball VM. Klem
From Blog: Storby med liv
9th July 2010

Kan tenke meg sykkelturen var litt av en opplevelse. Storslagent! Fortsatt god ferie! Nå skal vi ha ferie også :D :D :D
8th July 2010

Huff da, det var leit at du "trynet". Håper det ikke er for stor skade du fikk - har du fått noen til å sett på det? Ønsker deg god bedring Camilla. Ha det bra videre. Klem
7th July 2010

ååå fyytti katta, kan detta bra for blodtrykke da?? jeg var inne å kikka på denne veien. Dere er tøffe... morsomt å følge dere. God tur videre. :-)

for en natur - storslått
From Blog: Inkabyen

ser veldig spennende ut
6th July 2010

For en utrolig tur dere har. Kos dere videre.
6th July 2010

Fantastiske bilder, og sikkert også opplevelsene... FOR en tur... Kos dere videre, Camilla..
5th July 2010

Heeeey!masse storslåtte opplevelser...... Det med marsvinet hørtes ikke helt patent ut.... Følger med dere nesten hver dag. Spennende å lese, humrer godt av og til (du skriver veldig levende, Camilla!) Gøy å lese!Fortsett å kose dere, nyt f
erien!
5th July 2010

Hei. Tilbake fra Palma nå, og kastet meg over bloggen din. Dette ser bra ut, og du får sikkert opplevelser som du aldri kommer til å glemme. Klem fra Trine og Rune, og hils Helge.
4th July 2010

Dette er soltempel fra Inkatiden. Bildet viser hvordan de bygget på steinene og hvor nøyaktige de var. Legg merke til hvordan de er tilpasset hverandre. Overlevd minst 2 jordskjelv.
3rd July 2010

Det er som å være med på turen for du skriver så godt og så mange fine bilder da. Kos dere videre.
3rd July 2010

Hva i all verden ER dette ?
2nd July 2010

Hei Camilla,Så flott blogg! Morsomt å følge dere og få et innblikk i en verden som er helt ukjent for meg. Ha en fortsatt fantastisk tur!! Jeg skal følge med dere videre fra Hvaler :-)Klem Nina
2nd July 2010

man hadde nesten forventa at Peru var et mye mer "tettpakka" sted enn det var på de bildene... forventa meg litt sånn "Marokko ghetto" sted ^^
1st July 2010

kos dere!!Så fantastisk!!Håper at vær gudene er med dere, og at dere får nyte dagene...
From Blog: Reisefeber
1st July 2010

Lurer på været, jeg da:-)
1st July 2010

Så artig å følge med dere gjennom Sør-Amerika. Spennende å høre om alt som skjer rundt dere ettersom dere reiser. Vet altfor lite om den delen av verden. Takk for bilder og dagbok. Skriv mer!

Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 16; qc: 37; dbt: 0.0104s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb