Helguth's Guestbook

19th July 2010

Hei Camilla og Helge, da er jeg oppdatert til og med denne datoen :-). Det er s? masse inntrykk og kjempespennende reise dere er p?....Du skriver som en proff og det er moro ? lese hva dere opplever. Lykke til videre p? deres fantastiske r
eise. God klem fra oss alle :-)
From Blog: Argentinasiden
15th July 2010

Kos dere med god mat og tango da.
14th July 2010

Kos dere i Mendoza, drikk masse god Malbec for meg!!!:):):) Godt ? h?re at det g?r litt bedre med armen din!!Have fun!!1
From Blog: Vindistriktet
14th July 2010

Malbec'n smakte aldeles utmerket !
From Blog: Vindistriktet
12th July 2010

Haha... dette er utrolig spennende! =) morro at du fikk filme litt ogs? =)
12th July 2010

Heldiggris som blir blessed! Ta med noe blessing til oss p? bakrommet ogs? da....:)) Kos deg videre! Klem
11th July 2010

F?lger dere videre p? reisen og gleder meg til oppdatering, Klem
From Blog: Storby med liv
11th July 2010

Bra at du klarer ? v?e turist opp i elendigheten. Du har jo et godt hum?r s? dette m? g?. N? drar jeg til Soleglad og ser p? fotball VM. Klem
From Blog: Storby med liv
9th July 2010

Kan tenke meg sykkelturen var litt av en opplevelse. Storslagent! Fortsatt god ferie! N? skal vi ha ferie ogs? :D :D :D
8th July 2010

Huff da, det var leit at du "trynet". H?per det ikke er for stor skade du fikk - har du f?tt noen til ? sett p? det? ?nsker deg god bedring Camilla. Ha det bra videre. Klem
7th July 2010

??? fyytti katta, kan detta bra for blodtrykke da?? jeg var inne ? kikka p? denne veien. Dere er t?ffe... morsomt ? f?lge dere. God tur videre. :-)

for en natur - storsl?tt
From Blog: Inkabyen

ser veldig spennende ut
6th July 2010

For en utrolig tur dere har. Kos dere videre.
6th July 2010

Fantastiske bilder, og sikkert ogs? opplevelsene... FOR en tur... Kos dere videre, Camilla..
5th July 2010

Heeeey!masse storsl?tte opplevelser...... Det med marsvinet h?rtes ikke helt patent ut.... F?lger med dere nesten hver dag. Spennende ? lese, humrer godt av og til (du skriver veldig levende, Camilla!) G?y ? lese!Fortsett ? kose dere, nyt f
erien!
5th July 2010

Hei. Tilbake fra Palma n?, og kastet meg over bloggen din. Dette ser bra ut, og du f?r sikkert opplevelser som du aldri kommer til ? glemme. Klem fra Trine og Rune, og hils Helge.
4th July 2010

Dette er soltempel fra Inkatiden. Bildet viser hvordan de bygget p? steinene og hvor n?yaktige de var. Legg merke til hvordan de er tilpasset hverandre. Overlevd minst 2 jordskjelv.
3rd July 2010

Det er som ? v?re med p? turen for du skriver s? godt og s? mange fine bilder da. Kos dere videre.
3rd July 2010

Hva i all verden ER dette ?
2nd July 2010

Hei Camilla,S? flott blogg! Morsomt ? f?lge dere og f? et innblikk i en verden som er helt ukjent for meg. Ha en fortsatt fantastisk tur!! Jeg skal f?lge med dere videre fra Hvaler :-)Klem Nina
2nd July 2010

man hadde nesten forventa at Peru var et mye mer "tettpakka" sted enn det var p? de bildene... forventa meg litt s?nn "Marokko ghetto" sted ^^
1st July 2010

kos dere!!S? fantastisk!!H?per at v?r gudene er med dere, og at dere f?r nyte dagene...
From Blog: Reisefeber
1st July 2010

Lurer p? v?ret, jeg da:-)
1st July 2010

S? artig ? f?lge med dere gjennom S?r-Amerika. Spennende ? h?re om alt som skjer rundt dere ettersom dere reiser. Vet altfor lite om den delen av verden. Takk for bilder og dagbok. Skriv mer!

Tot: 0.17s; Tpl: 0.004s; cc: 16; qc: 37; dbt: 0.0746s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb