Helguth's Guestbook

12th July 2012

Det ser helt h?rlig ut Camilla, er virkelig misunnelig jeg, he he. Kos dere videre og god klem fra meg. :)
12th July 2012

Fantastiske bilder og opplevelser og mye kontraster. Luksus ene ?yeblikket og se fattidom det neste. Helge har igjen v?rt flink :-) Kos dere videre. Klem
From Blog: Kolonibyen

Mange flotte bilder!! :)

Flott bilde!
10th July 2012

Gratulerer med ny bil Helge, skal du tolle den inn til Norge??
8th July 2012

Det ser akkurat ut som det var i Aruba...., s? koselig med de fargerike husene..... God tur videre og kos dere masse :) :)

Fint bilde av dere :)
8th July 2012

Her ser du sliten og svett ut :-)
6th July 2012

Det er s? g?y ? se p? bildene deres, bedre en Travel Channal p? TV!!!!!!Hurra for ? v?re med p? reisen, selv om det er p? avstand. Fortsatt en fin og opplevelsesrik ferie!!!! Husk vi elsker ? se p? bildene, s? ta maaaaaaange!!!! God klem fr
a meg til dere begge :) :)
4th July 2012

????? Camilla, dette s? deilig ut :) :) Her er det jo som vanlig ikke badev?r :(
4th July 2012

Tja, hva skal man si........ Du alts?, herlig :-) LOL
3rd July 2012

Jeg har blitt s? imp. over deg, du er virkelig en skikkelig t?ffing :) :) :)
3rd July 2012

T?ffing, ja - men n? m? du v?re forsiktig, Camillamin :)
3rd July 2012

N?hei - det er Helge, ikke sant??
3rd July 2012

Jane og Tarzan i hula!! Herlig!!
3rd July 2012

Enda et nydelig sted dere er p? Camilla :-) og husk solkrem n? da :-)
3rd July 2012

Vi skal huske solkrem n?r solen kommer. Det regner her akkurat n
3rd July 2012

Skulle virkelig v?rt i ditt sted Camilla, men jeg unner deg dette av hele mitt hjerte, s? bare fortsett og kose dere. Er s? g?y ? f? f?lge dere p? bloggen :) Gi Helge en kjempeklem fra meg.!!!
3rd July 2012

Hmmmmm, hva kommer det seg at dere er p? bes?k her da???? Klem
3rd July 2012

Ser ut til at dere har det fantastisk!! Artig duk!!
2nd July 2012

t?ffing :-)
2nd July 2012

Kunne tatt mer solkrem, ja!
30th June 2012

H?per Helge husker solkrem :-)
28th June 2012

wow, ser fantastisk ut! HeldiggriserKOS DERE!
7th December 2011

HeiHar lyst p? tur til mellom- og s?ramerika og har kommet over bloggen deres. Bruker ikke facebook, fint om vi kan ha litt epost-kontakt for r?d og tips (skal ikke plage dere). ?nsker dere tips om Fillipinene og Indokina s? har vi noe vi g
i tilbake (www.rallemikk.blogspot.com).Gi lyd til bjorn@tveiten.com.MvhBj?rn Tveiten,Bleiker?sen 61387 Asker
From Blog: Forberedelser

Tot: 0.11s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 32; dbt: 0.0329s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb