Helguth's Guestbook

14th July 2016

Vet ikke om jeg syns det ser ut til å være værdt prisen. Håper det smakte bedre enn det ser ut :)
6th August 2015

Her vil jeg bo!! Så utrolig flott det ser ut der, skikkelig slaraffen, det hadde passet meg :) :)
6th August 2015

Da ble det middag i dag også Helge!! Bra du forsørger familien :) :) Stilig bilde!
6th August 2015

For noen utrolig flotte bilder!! Det må ha vært et eventyr uten like å være på denne turen. Er sååååå utrolig stolt av deg jenta mi :) Tenk at den lille Camilla som var så redd mus, har blitt den utrolig tøffe, flotte jungeljenta!! Blir ydm
yk selv av å se på bildene og hadde en liten tåre i øyekroken for deg og det du har prestert!!! God tur videre!!! (skulle gjerne kommentert hvert enkelt bilde, men det blir for mye...)

Herregud, det ser jo ut som flyet har kræsjlandet..... :0 :0
6th August 2015

Plukker du opp noen teknikker, eller er det bare smaksprøver på gang, thi hihi :) :=)
23rd July 2015

Du storeste - god tur
21st July 2015

Så mange flotte bilder. Det må være en utrolig opplevelse og oppleve dette!!Kos dere og vær forsiktig :) :)

Vakkert!!
21st July 2015

Flyplassen?? Ikke store greiene det der :)

Stilig bolig :)
21st July 2015

Zzzzzzzzzzzz, så deilig ut!
21st July 2015

Fine, tøffe jenta mi :) :) :) Kos dere videre!!
18th July 2015

Flotte bilder! Koser meg såå med bloggen deres :) God tur videre :)

Det der så godt ut!!!
18th July 2015

Så herlig det ser ut!!, Gøy med de flotte fiskene!

Ser deilig ut men 5 til 6 dager er vel nok
18th July 2015

Ha ha ha ha, sånn er det å være rik Camilla!! Leste det du hadde skrevet i bloggen, men vær nå forsiktige begge to. Det er ikke et land for ferskinger og pyser tydelig vis. God tur inn i jungelen. Snakkes når du er på nett igjen.
From Blog: Inn i Venezuela
18th July 2015

Vær forsiktige og ha en opplevelsesrik ferie
From Blog: Inn i Venezuela
16th July 2015

God tur videre til nye opplevelser. Klem
14th July 2015

Så mange fine bilder Camilla! Gøy å se, kommer mange minner tilbake nå :) :) Aruba er virkelig en herlig slaraffenøy, selv om det er dyrt der. :)

Badenymfa!! :) :)
14th July 2015

Utrolig vakkert!! Ønsker meg tilbake en gang :) :)
14th July 2015

Hmmm, litt porno/liveshow?? Ha ha ha :) :) Søte da.
14th July 2015

Dette stedet kjenner jeg igjen, Roy og jeg spiste middag her når vi var på Aruba! Gøy å se :) :)

Tot: 1.599s; Tpl: 0.024s; cc: 9; qc: 33; dbt: 0.0297s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 3; ; mem: 1.3mb