Helguth's Guestbook

8th August 2011

Bedre med ti fugler p? taket enn en p? hode :-) T?ff du camilla ..
8th August 2011

Er ikke pent ? kikke under skj?rtet p? damene helge :-)
6th August 2011

Cammila - du er flink til ? skrive om turen og det er jeg glad for- glad i dere
From Blog: Den hvite by
5th August 2011

Stilig!!
4th August 2011

For en opplevelse :-) og fantastiske bilder. Moro ? "reise" med dere :-) God tur videre. Klem
From Blog: Belønningen!!
4th August 2011

Ferdig :-)
From Blog: Belønningen!!
30th July 2011

Du f?r passe p? s? du ikke ender opp som skilpaddemat da.... he he....
30th July 2011

Visste ikke at du var s? t?ff, trodde du ville skrike og l?pe, jeg.....Neida, bare tuller, kos dere videre....
30th July 2011

Hsyyyy, en ordentlig fint bilde! Misunner dere, men h?per virkelig dere har det fint. Kos dere videre og en god klem fra meg. :)
From Blog: Kokainbyen

Haien er utenfor bildet.
29th July 2011

det er en sel camilla :-)
26th July 2011

Galapgos ?yene er/var det stedet hvor norske/danske og engelske seilskuter hentet guano. En stor salgsartikkel gjennom hele 18 hundredtallet :-)
26th July 2011

bade med sj?l?ver og seler det h?res spennende ut - vi drar til eastbourne i morgen og det skal bli godt med ferie. God tur videre og kos dere
25th July 2011

Huff s? skremmende - god tur videre.
24th July 2011

Nissen m? riese langt for ? komme til Solbergelva. Fantastisk ? f?lge dere p? reisen deres. Kos dere.
From Blog: Kokainbyen
23rd July 2011

Helt utrolig at slikt skjer i Norge. Folk vi kommer i kontakt med kommenterer episoden. Det er kjent over hele verden. CNN hadde direktesending hele d?gnet.
23rd July 2011

Helt forferdelig hending p? Ut?ya. Uvirkelig. Stor sorg i hele Norge.Ha en god tur videre - ser fantastisk ut.Benthe
23rd July 2011

J?je meg..... Lavkarbodronninga trenger da ikke S? stor seng? Og hva skjedde med ? ligge inntil? ;-)
13th July 2011

Kjempefin og ny leilighet.....gjelder alle rommene i 1 etg.....Dere har v?rt flinke!
From Blog: Forberedelser
6th July 2011

Det var vellykket - lyst go fint
From Blog: Forberedelser
13th June 2011

S? flinke dere er til ? skrive ned opplevelsene. M? jo v?re veldig g?y n?, ett ?r etterp?, ? lese om alt dere opplevde, det er jo umulig ? huske alt i ettertid n?r man har v?rt p? en slik omfattende eventyrreise;.)
13th June 2011

Ekvator alts?, artig!
19th August 2010

Veldig bra avsluttning med gode bilder - takk for reisen.Klem
From Blog: Ettertanker
21st July 2010

Dette er morsomt!! S???? g?y ? lese. Dere er flinke!!God tur videre. Smask.
From Blog: Argentinasiden

Tot: 0.145s; Tpl: 0.004s; cc: 16; qc: 39; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb