Verdens høyestliggende hovedstad

Published: June 22nd 2017

Utsikt over La Paz Utsikt over La Paz Utsikt over La Paz

fotballstadion rett bak
Geo: -16.4989, -68.1249

Vi ankom La Paz i går kveld etter en lang dag på Titicacasjøen. Det var mørkt når vi kom frem så det var vanskelig å få noe inntrykk, annet enn mye trafikk, mye folk og travle gater. Vi gikk rett og la oss - fristet ikke til noe byvandring i skumle strøk. Sto opp tidlig i dag og fikk vår "hus-sjåfør" Martin til å kjøre oss til en agent som selger "Dødsvei-sykkeltur". Det skal vi gjøre i morgen. Det kommer til å bli mitt livs største natur-kick ! Ta å google "deathroad Bolivia" så kan dere se litt bilder av hva vi har i vente... Martin kjørte oss på en liten sightseeing, og vi var i Moon Walley og gikk en tur rundt i rart landskap. Nå er vi på hotellet og skal snart ut igjen. Sola skinner fra skyfri himmel og det deilig vær. Det er VM-kamp fotball, så da plasserer jeg Helge på en kafe med TV så kan jeg tusle litt rundt.

parlamentet i La Pazparlamentet i La Paz
parlamentet i La Paz

regjeringsbygget
Moon valleyMoon valley
Moon valley

Litt utenfor La Paz er Månedalen... der er det et merkelig landskap som vi vandret rundt i
Utsikt La PazUtsikt La Paz
Utsikt La Paz

Stor travel by

6th July 2010

For en utrolig tur dere har. Kos dere videre.
6th July 2010

Fantastiske bilder, og sikkert ogs? opplevelsene... FOR en tur... Kos dere videre, Camilla..

Tot: 0.127s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb