ARNAVUTLAR ATAKTA...


Advertisement
Europe
September 27th 2012
Published: January 22nd 2016
Edit Blog Post

Geo: 37.4449, 25.3839

GÜN15 PERŞEMBE:
Sabah 06:30 da Turhan ve Nilgün'ü uğurladık.

Onlar, buradan Atina'ya oradan da eve dönecekler.
Onları uğurladıktan sonra ,uyuyamadığım için motora atladığım gibi kendimi tepelere vurdum..
Adanın kuzeyinde Fenari diye bir yer var ..
Bir ziyaret edeyim dedim .
Tepelerde, doyumsuz manzaralar .....
Motosiklete bindiğim günleri anımsadım..
Harika bir duygu..
Bir yerlerde kayboldum...
Yunanlı motorcu bir kardeşim, önüme düşerek ,doğru kavşağa kadar bana eşlik etti.
Kendisine buradan teşekkürlerimi tekrarlıyorum..
Fenari çok güzel bir yer .
Uğultulu tepeler ortamı sunuyor ...
Rüzgar çıtır çıtır...
Dönüşte, Amerikalıların yoğun olarak mülk sahibi olduğu devasa ve çok bakımlı villalardan geçtim.
Nereden anlıyorsun ? diye sorarsanız, her evin tepesine, ülkeyi belirten bir bayrak çekilmiş ..
Bu tepede Amerikalılar çoğunlukta ...
Burası Yeni Limanın tepesinde, kartal yuvası gibi yer ..
Bağrını Akdeniz rüzgarlarına açmış ,insanı alıp koparan yerler..
Kahvaltı için dönüp Ayşecikle güzel bir kahvaltı yaptım..
Ayşe, otelde güneşlenmeğe karar verince, ben para bozdurmak üzere tekrar yollara çıktım.
Önce, yakındaki AghiosStephanos plajını kolaçan ettim ..
Plajlara gitmek için öyle dereler tepeler aşmağa gerek yok ...otelin hemen yamacında,Mykonos ölçülerine göre mütevazı sayılan bir plaj var ..
Oradan limana gittim.
Çok hoş bir sabahçı kahvesinde, kahvemi masmavi denize karşı höpürdettim.
Bu kadar safa yeter diyerek, Fabrika'da bir bankada para bozdurayım dedim ..
Aman kardeşim o ne ?
Ya bankalar, bugün bedava para dağıtıyor ya da kabul günleri.....
Ben, öyle çok beklemekten daralırım..
Atladım motora, bana gezmek için bahane gerek..
Önce Ornos taraflarına baktım
Sonra ıssız bir yerde bir banka şubesi bulunca daldım..
Büyük parayı küçük parçalar haline getirip çıktım.
Artık ,motoru teslim zamanı geldi ....fulledim ve bıraktım.
Bu tür adalarda ,motor ,gerçekten çok ekonomik bir ulaşım aracı...
Ayşe'yi havuz başında güneşlenirken buldum.
Havuzun serinliği beni çekiyor..
Öğlene doğru yakındaki Arnavut markete gittim .
Güzel bir nevale düzdüm ..
Marketçi ile konuştum ..
Niye etrafta bu kadar Arnavut var ? diye sordum..
Çok ilginç hikayeler anlattı..
Aha buraya yazıyorum
Eğer yakında, Arnavutlar, bu adaları teslim almazlarsa
Ben hiçbir şey bilmiyorum..
Bizden kurtuldular diye bu kadar sevinirlerken, bakalım Arnavutlarla nasıl olacak ?
Balkonda öğle yemeğinin keyfine vardıktan sonra yatıp uyuduk.
Uyanınca ,kendimize gelmek için biraz daha havuz yaptık.
Bizden başka kimse de yok etrafta..
Güneşi Artemis eşliğinde batırdık..
Çok güzel oluyor
Bilgi olsun diye yazıyorum :"Artemis" yunanlıların en iddialı oldukları ouzolardan biri ...
Karanlık çökünce Otobüsle merkeze gittik .
Bu gece Baboula da yiyelim dedik .
Suyun üzerinde Mykonos ışıltısına karşı yemek çok güzel oluyor.
Bunu anlatma sebebim, gelen turist çoğunluğun, yemek yeri olarak dar sokaklardaki mekanları seçmeleri.
Biz, boğaz çocuğuyuz deniz görmeden yemek olur mu ? ..
Bu gece ,kendini uçak sanmayan, bir taksi ile döndük otele..
Hava mis gibi…
Şu Artemis'i taşımayalım dedik...
Balkonda TSM eşliğinde tükettik …
Yarın yolculuk var..
Mykonos'u sevdik…

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Fenari videosu :




Yel değirmenleri videosu :




Liman Mikonos videosu :










Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.094s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb