Page 5 of petervan Travel Blog Posts

North America » United States » California » Eureka June 30th 2010

Egentlig skulle vi køre til San Francisco i dag, men her var så spænende at vi var blevet enige om prøve at se om vi kunne udskyde det en dag, så jeg ringede til pladsen i SF, de sagde at det var i orden, så vi fik en dag mere her oppe. Vi havde fundet et sted længere syd hvor vi kunne overnatte, så vi kunne bide de 540 km til SF i to stykker.Det bedste ved det var at det stadig lå i Redwood nationalpark. Efter alle arrangementer var på plads pakkede vi bilen sammen og tog af sted, vi nåede kun lige ud af Cresent City før vi langt om længe kunne se Stillehavet, der er en eller andet ordsprog der siger at hvis man vil gense Stillehavet, så skal man som minimum ud ... read more
Photo 4
Photo 3
Photo 5

.......altså Motor Home. Det er jo et fantastisk stykke automobil vi har lejet. Peter egner sig godt til at være trucker og har ikke væltet noget endnu. Selvom det er noget af et skrummel at køre med. Jeg har ikke prøvet at køre endnu og Jim så da også lidt betænkelig ud, da vi skrev mig på som add. driver. Foreløbig har jeg nu holdt mig i baggrunden på det område. Det ville være løgn at påstå at jeg har haft helt vildt meget lyst til at køre. Vi har næsten kun kørt i bjerge - meget op og ned og med utrolig mange sving. Men jeg tager min tørn senere. Vi må da komme til en utrolig flad prærie med nogle lange Highways uden sving :-) I dag har vi igen kørt gennem et utrolig ... read more
PÃ¥ Vej til Redwood
Vejen til Cresent City
Det meste af familien

North America » United States » Oregon » Bend June 28th 2010

Formiddagen brugte vi det meste af på at vente på at vi kunne få bilen, jeg var så uforudseende at gå i et indkøbscenter sammen med resten af familien, nå men jeg fik mit peanut butter i den rigtige model, så helt spildt var indsatsen heller ikke. Vi var egentlig blevet lovet at vi kunne få den omkring k 11.00 men den var faktisk først klar ved 13 tiden og så tog det næsten to timer at blive instrueret i hvordan sådan et apparat virker. Men omkring kl. 16 havde vi endeligt fået sturvet vores habengut ind i blilen og var klar til at drage af sted. Vi fik sagt farvel til Mary og Wayne og satte sigtkornet mod vest - endelig. Vi kørte først mod Ontario Oregon og drejede derefter af mod Bend også i ... read more
Photo 3
Photo 4
Photo 5

North America » United States » Idaho » Boise June 27th 2010

Hold da op. Der er langt til Idaho. Det blev en meget lang dag, men alt gik efter planen. Vi havde en del ventetid i Amsterdam. Derefter gik det stærkt. Vi blev modtaget af Andrew i Boise. Dejligt at vi ikke skulle til at rode med Taxi. På hotellet mente man ikke at vi var booked ind. Vi har heldigvis et bevis på at vi bookede i Januar måned. Efter lidt tovtrækkeri - og 24 timer uden søvn, lykkedes det Peter at overbevise dem om at vi skulle have et værelse nu og at de selv må diskutere med det bureau vi bookede ved. Så var det på plads!! Nu har vi sovet en dejlig lang nat og skal for alvor igang med ferien. Yeeeahhaah!! ... read more

Tot: 0.568s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 61; dbt: 0.3182s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb