petervan's Guestbook

3rd July 2016

Håber I er kommet godt derover og får en rigtig dejlig og oplevelsesrig tur. Fik du malet noget Ida?
12th July 2013

En hilsen fra Søren (SLT)..
Hej .. dejligt at følge med i jeres spændende tur. Det er vel ikke muligt at komme i kontakt med PSO.. en lille udfordring er opstået.. MVH Søren
11th July 2013
På vej op igen

Bryce Canyon
Sorry this is in English. but hopefully you can read it ok. The photographs of Bryce Canyon are stunning and beautiful. It looks a fabulous place. I will be visiting it in August and your photos has made me even more eager to see it. Good luck on the rest of your travels.
13th July 2013
På vej op igen

Bryce Canyon
Hi Glenda, no problem to understand it :-). Bryce is really beautifull, you can look forward to that. Happy travels
5th July 2013

sommeren kommer til Danmark
De siger i vejrmeldingen at i næste uge faar vi 27-29 C og nu har vi fin sommervejr Min varmvandsbeholder er lige smuttet så jeg har været i Hedensted at faa fat paa en ny og så har jeg dræbt al ukrudtet som findes i haven (næsten da) . Jeg kan blive helt misundelig over alt det i ser og oplever . Hønen var ved at dø men fortrød det og er nu igen i fuld vigør Hilsen fra Vejle
4th July 2013

Er det varmt ?
Jeg har lige læst i avisen at der var 47,4 C varme i Phoenix og store skovbrande hærger omegnen .Så søger alle slangerne sikkert ind i byen så pas på. Mette starter audien hver morgen og efterser alt gaar godt på G.H . Vi skulle faa godt vejr fra lørdag med temp. paa 23 C og der er ikke mange snegle men jeg gaar min daglige snegletur og dræber hvad jeg kan komme til .Hilsen Johs
3rd July 2013

Hilsen os
Dejligt at se ungerne er faldet så godt til så hurtigt. Her har vi fået sommer. Både Jørgen og jeg har været på golfbanen og har gået fulde 9 huller (uden jammer og kortåndethed, det er specielt for Jørgen). Knus herfra
19th July 2010

Spændende
Hej amerikanere, jeg har kigget lidt med på siden her. Det ser kanon-spændende ud! Fortsat rigtig god tur!! Ole
From Blog: Yellowstone
14th July 2010

Så, så Peter- jeg troede du var blevet mild, ydmyg og venlig af at være i det store land. Jeg har nu problemer med min mail. Jeg kan ikke sende eller besvare mail. Der kommer et skilt og siger at servercertifikatet er udløbet d. 12.06.2010 kl. 11.21.- Jeg håber du kan gøre noget ved det, hurtigt når du kommer hjem. Tak for sms, vi er glade for at I stadig har det godt, og glæder os til I kan skrive igen. Palale har givet Birthe jeres blok-adr. Birthe sagde at "det var en betingelse for at hun ville sende julekalender til Anne!!! Knus fra mig. (og jeg vil ikke ud at gå på den vej!!).
From Blog: Yellowstone
11th July 2010

Godt I kom på nettet igen. Vi savnede "jeres oplevelser". Vi skal til fødselsdag hos Erik idag. Skulle hilse fra Ingrid, som bor hos os. KH. Mor

Sikkerhed i USA
Ja langt hår er en ganske udmærket beskyttelse i USA, her er man ikke in på en Harley hvis man har styrthjelm på. Hvis du nu fik den plæneklipper shinet lidt op med en v8 vil den kunne tiltrække nogle drenge som så ville kunne tiltrække dine døtre - bare spørg Dr. Phil han ved alt herovre.

Børkop lagt øde
Hej Tommy, ja jeg kan godt se at det er ikke mange tilbage, men jeg ved det ikke er med Sørens gode vilje. Jeg kan læse at det ikke gik allerfedest i Finland og så der af alle steder. Jeg begynder også at savne en god dag ude ved Novaen. Vi har ikke hørt noget endnu, så bankrøveren er nok ikke nået derud.
11th July 2010

Jeg vil være politimand i utah
Ja der er nogle ind i mellem, men det jeg har bidt mest mærke i er at politiet i Utah faktisk kører rundt i Dodge Charger, dog godt nok den nye udgave, men det er da bedre end en Buick eller endnu værre en F... Men sådan rigtig fede omkrig halvfjerdserne har vi ikke set
8th July 2010

Helt rigtigt- det er ikke noget for besdsteforældre. Jeg kan nu godt forstå at ungerne er vilde med det. Godt at Peter var bedst til at skyde. Jeg tror han ville have svært ved at acceptere at du var bedre!. Hvad med varmen og aricondision? Hilsen MOR

jeg savner dig peter
hej Peter og familie jeg kan se at i har en rigtig god tur men for f hvor er det kedelig Søren er på sjælland tom i usa og jeg har været på en lorte tur til findland nå men solen skinner og i må forsat have en god tur Hvis i høre om et nyt fund i hollywood så er det bare lille petere der har fået star nykker i varmen

Gang i den?
Nå, men det lyder da som om i kan få tiden til at gå. Jeg synes ikke fætter Mads har hjelm på, men hans lange hår er måske beskyttelse nok? Jeg kan da lige nævne, at det mest spændende motoriserede legetøj jeg har hygget mig med fornyligt, er min 4 hestes plæneklipper. Mine unger er ikke ligeså begejstrede for den, som jeres er for Quads. Fik i også skudt nogen bøffer?
7th July 2010

hej
Hej i varmen, hilsen fra Mikkel og Simon, Mikkel savner Ida. Haaber i overlever death valley, der er nogle der render igennem dalen. saa kommer mutter pas paa!!!!! Hej med jer. Det er spændende at læse om jeres tur. I får mange gode oplevelser kan vi forstå. Alt står vel til med jeres hus. Bedstefar har klippet graes og planterne baade ude og inde er i live. Ha'fortsat en god tur i varmen. Vi er blevet lovet 32 grader i weekenden. Kærlig hilsen, Bedstemor
6th July 2010

Vi konstaterede også at alt i USA var større end hos os. Jeg håber jeres aircondition virker igen. Er der mange myg hos jer? Vi blev bidt godt og grundigt i Lalandia, men her på vores altan er der dejligt og myg-frit. Hvordan går det med Idas shoppegen, er det blevet tilfredsstillet? Knus MOR

Kø'ma'
I får da set på nogen træer. Jeg synes dagens billede er det af den bøf dér, og jeg bemærker at kokken, i stedet for salat, har valgt at få plads til lidt MERE KØD! Jeg ville ønske i kunne have én af dem med hjem.
From Blog: Drive in natur?
5th July 2010

Det ser ud som om I nyder tilværelsen. bliv ved med det. Det er også varmt herhjemme, for varmt, men nu har vi råbt på sommer så længe, så vi skal ikke klage. Vi var i vandet i Østersøen, dvs Jørgen og Julie nøjedes med den store auquadom. Vi skulle jo ud og spise, det lykkedes at lokke Jørgen med på en pizzarestaurant. Ha´det godt. Knus til jer allesammen fra mig

Go' ma'
Det ligner fuldstændigt et godt nærende måltid morgenmad, det dér! Jeg kan aldrig huske om de æg hedder "easy over" eller "over easy", men de ser lækre ud. Så kan man næsten holde den gående til man skal have en stor bøf til aftensmaden.

Charger
Ahhh, jeg husker lige en scene fra filmen Bullit, som vi jo alle kender, hvor Steve McQueen i sin Mustang (Pthuj) bliver forfulgt af en Charger, igennem San Fransiscos gader. Har i set nogen slæder?

Good to hear from you 4
sounds like you are having a ball. Good fun to keep up with you on your adventure. Mor, Jorgen, Birgitte Palle, David, Malene og piger were here yesterday. Good to see them. I leave for France on Thursday, back on 12th. Leaving again for England on 1 Aug for a week - I'm buying my aunt's bungalow, NO I'm not leaving DK in the immediate future but this was a bargain I couldn't say no to. My cousin, Peter, has sold it to me for a good price OK the house needs lots of work. Sheila stops working in Oct so she's going to be my 'project manager'. i intend renting it out after the alterations are made. It also has two bedrooms for when/if I do move back one day my Danish family can stay ANYTIME:) Love you. lots of love, take care of each other Judy
2nd July 2010

Looks fantastic
Hi you guys - thanks for the update. You all seem like you're having a well earned wonderful time. Pleased that Mads and Ida are enjoying their experience - how lucky they are. I leave for France on Thursday - just for the weekend looks like it's going to be hot in La France:) Take care of each other, drive carefully and continue having a super duper time. Love always Flossy and Judy
30th June 2010

Det er noget af et hus at køre rundt i. Jeg tror du må sætte farten på kørslen ned, i forhold til det du plejer Anne. Godt gået Peter, m3n hvad med selvudløseren, kunne den ikke række så du kunne nå helt hen til familien? Kærligst MOR/SVIGERMOR/MORMOR
From Blog: Home sweet home

Tot: 0.16s; Tpl: 0.005s; cc: 22; qc: 59; dbt: 0.0636s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb