Page 2 of marthora Travel Blog Posts

Asia » Thailand » South-West Thailand July 11th 2011

Prachuap, pondělí 11.červenec Ráno jsme se zpocení probudili v Petchatburi pod moskytiliérou a pod větrákem. Ospršili se a zašli na snídani. Dali jsme si jeden continental breakfast. Opět maličký džus, kafe a dva toasty s marmeládou, tentokrát ovšem za 60 bahtů. Silvie si dala kafe a ovocnou mísu. Čerstvé papáje, ananas a meloun. Po nasnídání jsme vyrazili na okružní prohlídku, gemmu jsme nechali v guesthousu. Cestou jsme viděli nekolik chrámových škol a školek a místní na motorkách jak k nim vozí svoje děti v uniformách. Potom jsme si zaplatili tuk-tuk (opět jsme museli usmlouvat na čtyřicet) k hotelu Sun, odkud vede lanovka na chrámovou horu. Asi jsme tu byli i na místní turisty hodně brzo, byli jsme tu sami a lanovka jela kousek na horu jen kvůli nám. Na chrámové hoře opět dvojité vstupné - farangové ... read more
chrámová škola v P/etchaburi
opičky na chrámové hoře
konečně moře

Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya July 10th 2011

Phetchatburi, neděle 10.července Cestování po Thajsku ve vedrech je docela úmorné. Zvlášť pro nás, co mají na Thajsko ani ne dva týdny. Thajsko je ideální pro hippísáky, co tu cestováním stráví týdny a je jim vlastně jedno kde skončí, protože tu žijí výrazně levněji než doma. I takových jsme pár potkali, zejména včera večer v Ayutthayi nebo dnes večer v Phetchatburi. Ale ještě zpátky k včerejšímu večeru. Sbalili jsme se a šli od Tonyho k Pouliční lampě, restauraci, která slibovala Internet zdarma. Trošku jsme protáhli obličej, když nás nejprve přesadili od stolu pro čtyři ke stolečku pro dva, ale pak jsme pochopili, že jsme na správném místě, které se rychle plnilo cestovateli-baťůžkáři. Ono tu bylo totiž dnes jídlo zdarma a k tomu ještě dvě živé kapely. Střídali se jedni angláni a jeden postarší thajec z něhož ... read more
kokosová polévka a thajské nudle
salát tom yum
ve vlaku tentokrát druhé třídy

Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya July 9th 2011

9. července, Ayutthaya Uff, tak konečně ležíme po sprše v pokoji u Toníka a užíváme si klimatizace. Ale zpátky k dnešku. Ráno jsme se probudili už před osmou, sešli dolů na snídani, ochutnali guávový džus a vzali si něco z dalšího exotického ovoce - mangosten - zvenku vypadá jako křížec jablka a švestky, ale to je jen sluka, která když se oloupe, objeví se bílá dužina - něco jako liči, která i tak chutná. K mangostenu jsme si vzali i čompú - anglicky rose apple. Jsou hruškovité plody které chutnají jako jablko se spoustou vody - podobně jak má meloun... No něco jako melounové jablko. Potom jsme zaplatili a vyrazili hotelovým přívozem na centrální pier - Saphan Taksim. Odtud Sky Linem za 25 bahtů na Salam Daen odkud to bylo pěšky po mostech zároveň pod SkyLinem ... read more
česká a thajské květinky
dva sloni
přírodní modlitebna v Ayutthayi

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok July 8th 2011

8. červenec, Bangkok Tak právě jsme se vrátili z hotelového bazénu a ležíme na pokoji. Máme za sebou den plný klasických památek. Ale popořadě. Ráno jsme si natáhli budíka na devátou (pro škarohlídy připomínám, že to je 4 hodiny našeho času), stihli hotelovou snídani (nabírali jsme si zejména ovoce a sladké pečivo) a hotelovou lodí dojeli na Saphan Taksim - centrální pier Chao Praya River. Odtud jezdí co deset minut lodě - řeka slouží jako velmi dobrý způsob vyhnutí se zácpám. Na loď se nastoupí a v průběhu plavby přijde průvodčí u které se koupí lístek za 14 bahtů na osobu. Dorazili jsme až na Tha Chang a odtud vyrazili pěšky zkoumat okolí královského paláce. Po cestě nám bylo řečeno, že královský paláce je na dvě hodiny uzavřen, ale že můžeme jet na tu dobu tuk-tukem ... read more
za deště v hotelovém bazénu
Wat Arun z řeky

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok July 6th 2011

Brno, 23. červen Tak šestého července to vypukne. Dlouho plánovaná baťůžkářská dovolená začala dohodou o společné dovolené babi-dědy-Aličky-Jakuba u moře. Máme se Silvií 2 týddny volno na naši expedici ! Začal jsem v předstihu nákupem letenek VIE-BKK-VIE od Austrian let 6.7. - 7.7. tam, 20.7.-21.7. zpět. Totálně nejdražší položka naší cesty, ale máme relativně málo času a přímý let je holt přímý let. Silvie se pro jistotu naočkovala Twinrixem proti žloutence A a B a obnovila si ještě jedno očkování z mládí, já svůj Twinrix jen refreshnul (minulý rok jsem absolvoval kvůli pracovní cestě do Číny). Brácha Lukáš nám v Praze vyřídil víza, včera jsem zařídil cestovní pojištění s připojištěním na 4 dny pro potápění, nakoupil jednosměrnou letenku na 19.7. ze Surat Thani do Bangkoku a toť vše. Hmm tedy skoro - vyměkl jsem (že Jakube!) ... read more
pohled na obchodni centrum Bangkoku - Siam
u thajske verze raclette

Tot: 0.156s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 54; dbt: 0.0649s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb