Page 7 of marjaopreis Travel Blog Posts

Donderdag 31maart Na een rit met de taxi (de bus reed nog niet zo vroeg) arriveren we rond 6 uur op Schiphol en hebben dus nog een poosje te wachten! Onze vlucht vertrekt op tijd en dan hebben we bijna 8800 kilometer te gaan gedurende zo'n 10 1/2 uur. De vlucht is op zich relaxed, beetje film kijken, wat eten, beetje kletsen af en toe de benen strekken, maar het duurt wel lang :-) We vliegen in een mooie boog langs Engeland, Schotland, daarna over IJsland over Groenland. En dan de boog omlaag over Canada en diverse staten van de USA. Het laatste stuk is er weinig bewolking en dus wat mooi uitzicht over ijsvelden, besneeuwde bergen en dergelijke. Om 12 uur staan we op Amerikaanse bodem en dan op naar de douane procedure, dat gaat ... read more
Zeeleeuwen bij Fishermans Wharf
Fietsen in San Francisco
Golden Gate bridge

Visited Countries Map Week voor vertrek De tickets zijn binnen, ik maak een start met mijn dagboek en natuurlijk speur ik websites af en kijk ik in reisgidsen om me voor te bereiden op de vakantie! Bert zoekt de koffers op en ik maak een lijstje met de spullen die we niet moeten vergeten! San Francisco here we come... read more

Tot: 0.091s; Tpl: 0.007s; cc: 4; qc: 19; dbt: 0.0541s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb