marjaopreis' Guestbook

19th August 2023
Blyde River Canyon

Natural Beauty of South Africa
I love blyde river canyon this is the best view on three rondavels.
12th December 2022

Enjoy!
Veel plezier en geniet ervan, maar dat lijkt wel te lukken.
12th December 2022

Pura Vida
Dankjewel en het plezier lukt zeker, het is prachtig hier en we maken veel mee!
9th December 2022

Super!
Mooi geschreven en prachtige foto's Mar!! Heel leuk dat ik een beetje met jullie mee mag reizen! Pura Vida!
9th December 2022

Dankjewel! Pura Vida!
25th September 2019

Wat moet dat fantastisch geweest zijn om de Victoria Falls vanuit een heli te kunnen bekijken.
20th September 2019

Wat een mooie bijzondere reis zijn jullie aan het maken! Heel veel plezier nog.
6th June 2019

Dat ziet er weer uit als een prima vakantie ☺️ Ik heb goeie herinneringen aan vakantie in Zweden toen we daar nog familie hadden wonen...
30th May 2019

Mooie foto's van een prachtige vakantie in Zweden. Vooral de foto van de terugweg naar Göteborg is erg mooi. Was volgens mij foto 84.
30th May 2019

Dankjewel
Het was daar ook erg mooi! (Foto 85)
16th September 2017

Mooie filmpjes Marja, je kunt zien dat jullie een prachtige vakantie gehad hebben en veel bijzondere dingen gezien hebben.
25th April 2017

Heel erg veel plezier. Geniet van deze bijzondere reis.
25th April 2017

Bedankt nogmaals
20th March 2016

filmpjes
Hoi Marja Mooie scherpe en leuke filmpjes van deze prachtige roofdieren.
26th April 2015

wow!
wat een fantastische beelden komen er langszij... echt schitterend! jullie zullen wel genieten... ik wacht de nieuwe foto's met spanning af :)
27th April 2015

Text by Marja Photography by Bert
22nd April 2015

prachtig
Hallo Marja en Bert Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin, wat een prachtige foto's en wat hebben jullie al veel mooie dieren gezien en de omgeving is ook prachtig. Veel plezier nog de komende tijd!
22nd April 2015

Bedankt
We genieten volop!
13th April 2015

daaaag!
Flink genieten, goede reis en weer veilig thuiskomen!
2nd October 2014
Na 50 uur dan toch op Nederlandse bodem!

Wat een toegift!
Sjonge, wat zal dat vermoeiend zijn geweest. En dan ook nog niet weten hoe en wanneer je weer naar huis kan. Ik snap dat je het even niet meer zag zitten. Maar ook deze belevenis neemt niemand je weer af. Achteraf kun je er vast om lachen! We moeten inderdaad maar afspreken om foto's en ervaringen uit te wisselen. Ik schiet al aardig op met de film. Ik vond het erg leuk om jullie reis zo mee te beleven!
26th September 2014

Wat een verhaal weer! Ook wij vonden de iguana's in Muelle heel bijzonder. Hoe langer we naar de bomen keken, hoe meer we er zagen. En ook zo'n hele grote zo dichtbij! En dan al die smalle bruggetjes en kilometerslange onverharde wegen/paadjes. Geweldig. Leuk dat je zoveel dieren/vogels weet te benoemen. Misschien kun je dat met de dieren op onze foto's ook?? Wij hebben soms geen idee! Tja, en dan komt Trapp ineens heel dichtbij... Wij wensen jullie in ieder geval nog een goede terugreis en veel nagenieten.
26th September 2014

Hoi Anja. Ik vind het leuk om al de namen van beestjes en vogels te weten. Ik ken er inmiddels veel en verder met Hulp van boekjes en app's.... Ik wil je wel helpen. Lijkt me leuk om de rest van je foto's te zien en verder te kletsen over Costa Rica. We hebben inmiddels een 2e nacht in Trapp family country inn doorgebracht. Dus ipv dat we net op Schiphol zijn geland, zit ik op mijn balkon nog maar eens an de mooie tuin te genieten. Hopelijk is het weer vandaag wel goed genoeg om te vliegen ?
15th September 2014

gefeliciteerd!!
Hallo Marja en Bert Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk. Leuk om jullie blog te lezen. Ziet er mooi uit hoor! Geniet er maar lekker van. Groetjes en liefs Cris en Marjan

Tot: 0.381s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 22; dbt: 0.1164s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb