Tom en Sabrina's Guestbook

2nd August 2016

En geen internet meer ? ;-) ik wacht op het verdere relaas...
2nd August 2016

Komt er vanavond aan
Gisteren was het iets te gezellig ;-)
27th July 2016

Andorra
Het kan inderdaad een serieus aantal graden schelen eens toegekomen in Andorra. Ooit van +35 naar amper 13 graden gegaan, en tot overmaat van ramp in zomers outfit, lees T-shirt, korte broek en sandalen. Onze aanwezigheid in de hoge bergstad was van heeeeel korte duur.... Brrrr... :-)
24th July 2016

Be save and have fun!
Mooie samenvatting van ons samenzijn en jullie akkefietje met de caravan jongen. Tot de volgende!
13th August 2013
zandpret te Texel

Sand pile
Very cute photo
20th July 2013

amai kinderen wat prachtige avonturen maken jullie mee !!Geniet nog maar ten volle !!! dikke x en dikke knuffel mama,mamie
10th July 2013

super om jullie avonturen te lezen x dikke zoenen voor alle vier de wereldreizigers x
6th July 2013

Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben!!!
4th July 2013

Hey mannekes mooie foto's en leuke verhaallijnen hoor! Ben benieuwd wat jullie hierna gaan posten... xxx Papa
From Blog: Stockholm
27th June 2013

Da's al een straf begin...
Ja jongen, een klapband is niet wat je wil voorhebben. Zeker niet op een autosnelweg... Enfin, goed dat het allemaal met wat tijdverlies is afgelopen en dat jullie goed waren aangekomen in Kopenhagen. Ik ben eens benieuwd wat jullie van het Tivoli zullen vinden. Zoals jullie weten ben ik daar een 17-tal jaartjes ook geweest en vond het best leuk, zo'n authentiek en héél oud pretpark...
26th June 2013

Fijn te horen dat jullie daar al geraakt zijn !En het weer gaat ook goed meevallen,dat is ook makkelijker om te rijden hé !! Voorzichtig.......dikke kus en knuffel voor Amber en Elise van mama -mamie
26th June 2013

Amai jullie hebben idd al wel wat pech doorstaan...! Gelukkig zijn jullie een goed team eh! Hopelijk verloopt de reis nu verder zonder pech...! Veel plezier...!
24th June 2013

Woop woop, veel plezier! Ik volg jullie avontuur met spanning :-) Groetjes Lien
18th August 2011

biefstukbakken
Zeer veel lekkere tips om een goede biefstuk te bakken !!Dank voor de tips!!!
25th August 2009

to belgium
Hallo kids, een laatste mailtje naar Amerika; Een hele goede terug vlucht gewenst,en dan zien we jullie morgenavond !! dikke zoen ,wij staan er hoor..... Mama,je zussen...wie nog weet ik niet juist,moeten nog iets laten weten. doejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
23rd August 2009

Ja ,jullie tocht loopt ten einde,maar al dat moois kunnen ze toch niet meer afpakken !! Geniet nog maar enkele daagjes volop,voordat jullie beginnen in te pakken.
21st August 2009

Leuk ;jullie telefoontje Geniet er nog maar volop van ! Geen 100 %,maar 200% Kus Mams
21st August 2009

natuur
hetgeen wat we hier voor ogen kregen, is bijzonder moeilijk weer te geven op foto's. In elk geval is ongelofelijk wel het juiste woord.
19th August 2009

hallo kids, hopelijk terug wat goed weer,hier is het puffen geblazen,30 graden en meer. Neem maar een stukje natuur mee in je rugzak dan kunnen wij ook meegenieten,want het is wel echt ongeloofelijk ! dikke kus mams
16th August 2009

het begint te korten
Dag broertje en schoonzusje, alles blijkt heel goed daar te zijn. door jullie verslagen te lezen hebben toch. Maar het begint te korten hé. Nog iets minder dan 2 weekjes en jullie zijn terug in ons landje. Ma bon kga nu ni zevere hé, geniet nog van elke dag dat je hebt daar. Dikke kus en knuf
16th August 2009

hallo kids
amai,die laatste reeks foto's,dat is wel echt om jaloers op te zijn. Ja onze Zwitserse alpen zijn daar niets tegen,geniet er nog maar van,want het is niet lang meer...... dikkke zoen mama en de zussen,en de boys
10th August 2009

Ik moet toegeven dat onze reis naar Italië iets minder spectaculair was... Geniet er nog van! Groetjes, Bart, Martine, Lieselotte, Hanne
9th August 2009

Amai,dat is wel onvoorstelbaar! Die bergen,de natuur,en zo'n zalig warm zwembad ;
8th August 2009

bergen
Inderdaad al de europese bergketens stellen niets voor in vergelijking met wat je hier ziet. Dit is gewoon prachtig, een echte aanrader voor bergliefhebbers
8th August 2009

hallo kids, Altijd blij met jullie telefoontje.Kan ik weer doorvertellen. En zo s'morgens vroeg,allee nu kunnen jullie ook gaan slapen. die bergen ,dat is wel iets fantastisch,toch nog iets anders dan hier de ardennen of de Zwitserse Alpen he? En het is ook heel rustgevend he!Jullie komen echt ontspannen terug. en dat er nu ook mooi weer is, is nog veel beter zo ! allee tot het volgende foontje..... kus mama en de zussen en vriendjes

Tot: 0.067s; Tpl: 0.004s; cc: 30; qc: 26; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb