Tom en Sabrina's Guestbook

8th August 2009

natuur en beestjes
Wees gerust, dat dit onvoorstelbaar is. We zijn nu al aan het dromen van het volgende avontuur misschien wel van noord naar zuid door dezelfde bergen.
7th August 2009

Jullie verhalen worden alsmaar spannender en mooier. Zo'n mooie natuur en dan die dieren,dat lijkt me onvoorstelbaar.
4th August 2009

fastfood
Inderdaad, het fastfood gedoe komt serieus onze nek uit. Nu net aangekomen in de bergen hopen we op droger weer, hoewel het er nog niet direct naar uit ziet. Koud, bewolkt en de voorspellingen zeggen regen. Het eerste wat we dus nu gaan doen, winterkledij kopen
4th August 2009

Als ik da zo lees over het eten, stappen jullie in Belgie de eerste 10 jaar geen fastfood restaurant meer binnen zeker? Vorige zondag zijn we weggespoeld in Zolder en heb ik (spijtig genoeg) dus niet kunnen rijden.. :-( dat heb je natuurlijk met weersafhankelijke sporten... Enfin om te wandelen en de bossen in te trekken is het weer niet zo belangrijk, maar ik hoop toch dat het bij jullie niet al te vochtig is/wordt anders is het ook ni zo leuk he. Groetjes, Papa en Carine
3rd August 2009

hallo
Hallo Ziet er een ongelooflijk leuke reis uit. Ik ga mij wel moeten uitschrijven en jullie verslagen bij mijn papa lezen want onze computers slaan een beetje tilt. we hebben veel problemen om op internet te geraken. waarschijnlijk moeten we het verzwaren. Groetjes van mij en mij ouders, geniet er nog van!
2nd August 2009

globbetrotting
Allez dat is goed nieuws voor u en uw collega's. Hier is inderdaad alles nog prima, behalve dan het weer de voorbije dagen. Nu is het eindelijk een beetje beter. Normaal gezien hebben we de volgende dagen wel toegang tot skype, dus kunnen we misschien morgenochtend even bellen.
1st August 2009

Hey Borsbeekse globetrotters, alles kits? Zo te lezen van wel, behalve misschien het weer dat blijkbaar ni echt mee wil. Hier is het een typische Belgische zomer, maar echt slecht is het zeker ni te noemen. Morgen ga ik nog eens een dagje circuit rijden in Zolder. 't Is iets anders dan "strawling" in een natuurpark, maar "wildlife" is daar ook wel te zien. 'k Hoop alleen da 't weer wat meezit want 't zal volgens de vooruitzichten kantje boortje zijn...O ja, de herstrukturering bij SUN/Oracle is positief afgesloten, althans toch voor mij. Van de 8 collega's in onze groep moet er eentje afvloeien (iemand uit Luxemburg). We kunnen eindelijk weer wat toekomstgericht gaan denken! Moest nog de groetjes doen van de Bomma en Bompa. Ook groetjes van Carine. Tot skypes he, Papa
31st July 2009

Fantastische foto's,ik ben benieuwd naar meer ....!
From Blog: wildlife

beekse bergen
Moogt ze daar voederen, of aaien? wees gerust hier ook niet ;)

beren.
groot maken en laten horen dat ge er zijt. Dit was wel niet nodig bij het kleine beertje dat we reeds zagen.

bompa
zullen we zeker doen, het verhaal aan bompa vertellen. Doe ze in elk geval veel groetjes
30th July 2009

hallo Kids, En al grote beren tegengekomen? Stel je voor, wanneer jullie s'morgens uit jullie tent kruipen er ineens een beer staat, wat zouden jullie doen? allee verder veel plezier en tot het volgende telefoontje mams
29th July 2009

He zoontje en schoondochtertje, eindelijk even de tijd gevonden om iets neer te pennen... Ik heb alles eens afgedrukt en Carine genoten van jullie dagboek. Morgen avond zitten we bij Chris en Linda tesamen met Bomma en Bompa en geef ik het dagboek aan de Bomma want die zou jullie escapades ook graag willen lezen. Den Bompa en lezen is als een kafee zonder bier dus zullen we jullie reisverhaal aan hem mondling overmaken. Ale, we laten het efkes hierbij en wensen jullie nog veel plezier in de wijdse Canadeese natuur. Groetjes, Papa en Carine
27th July 2009

off
Kelly bedankt voor de tip, off is het product dat we gratis van de parkwachtster kregen en inderdaad het doet zijn job beter dan elke citronella spray die wij in Belgie gebruiken
26th July 2009

Hey Tom en Sabrina! 'k Heb ondertussen eens de tijd genomen om jullie verhalen te lezen, gewoon super! Steven en ik zijn vandaag een dagje naar de Beekse bergen geweest in Nederland. We hebben er ook met onze auto tussen de wilde dieren gereden, de giraffen nieuwsgierig aan onze autospiegels laten snuffelen, de leeuwen vanop 50cm (achter glas) begluurd... maar dit allles komt nog niet in de buurt van wat jullie meemaken!! Geniet ervan!! groetjes Katrien

Musquitos
Hey Tom en Sabrina, Ik heb misschien nog een tip voor jullie ivm de Musquitos...! Vorig jaar zijn we naar Venezuela geweest en daar zaten er ook. De muggenspray van België helpt daar inderdaad niet tegen. Wij hebben daar toen OFF gekocht, echt da was goed spul. Dus als jullie ergens een apotheek tegen komen of een plaatselijk winkeltje waar ze wat vanalles hebben, zeker eens vragen of ze dit niet verkopen. Het ideale redmiddel tegen Musquitos! :-) Veel succes!
26th July 2009

Het varen was de eerste keer en inderdaad dat ging behoorlijk vlot. Het avontuur is absoluut geweldig en er beloofd nog veel meer van dat te komen, wanneer we in de rockies arriveren.
24th July 2009

voila!
Dit is HET dus hé Tom. Dit is echt waar je van gedroomd hebt. Op avontuur in de prachtige wildernis van de States. Zolang je maar niet te verkeerd vaart. Gelukkig heb je een mond gekregen en een supper sociaal gedrag!! Nog veel veel plezier!! Geniet geniet geniet! Sabrina, denk aan die sintuigen!! Hier kan je ze allemaal gebruken!!!
24th July 2009

Amai Tom;ik wist niet dat gij zo goed kon varen,precies nen echte !!
23rd July 2009

amai,dat ziet er wel prachtig uit,geniet er maar van.... x mama
21st July 2009

het was echt geweldig
Het was inderdaad echt wel geweldig in chicago, ook de eerste camping nacht was fantastisch. Nu de tweede nacht ingaan, dichtbij mineapolis. We zullen eens kijken of we iets tegen komen.
20th July 2009

dag Tom,Dag Sabrina, jaChicago was wel de moeite zo te zien !!! Anke is bevallen op vrijdag 17 juli,alles is goed:47 cm en 2kg 795 das goed he; en de Kenny trots op zijn petekind;Anke houd haar goed,en praten ook veel over Wesley,das wel goed; Allee gepakt en gezakt op verdere doorreis...voorzichtig...en genieten ..;he !! kus mama
19th July 2009

happy b-day
broertje nog eens ne gelukkige verjaardag. zo te zien hebben jullie al heel mooie dingen bezichtigd en gedaan, amuseer jullie nog heel goed daar. En geniet er maar van. Want voor da je het weet zit je terug in België land, geen lachertje dus. dikke zoen je kleinste zusje en natuurlijk de groetjes van de krikke. die mocht ik nie vergeten. PS : als je blikjes tegenkomt van energiedrank, de zelfde formaat als Redbull, mag je gerust mee nemen, nl u schoonbroerke verzamelt da;)
19th July 2009

halloooooooo, ik ben blij voor jullie dat deze stad meeviel voor jullie! En dat jouw verjaardag niet zomaar voorbij is gegaan,he ,zoon! allee nu kunt ge er weeral terenaan,opweg naar het volgende avontuur.... kus... mama
18th July 2009

hip hip.....
Dag Zoon en ook Sabrina.... Jongen een HELE GELUKKIGE VERJAARDAG he !!!!!!!!!! 27 dikke zoenen en knuffels.....van je mama en Jolien en Marlies....

Tot: 0.1s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 36; dbt: 0.065s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb