Tom en Sabrina's Guestbook

18th July 2009

dat zullen we zeker doen
Wel nonkel bart, dat zullen we de komende maand zeker nog doen. Het echte feest zal pas morgenavond in het Hard Rock Café van Chicago gebeuren en uiteraard zullen de volgende weken één groot feest blijven. groetjes en ook een hele gelukkige verjaardag aan mijn 12 jaar jongere nicht Tom en Sabrina
17th July 2009

Dag Tom, dag Sabrina, Vandaag genoten van mijn eerste vakantiedag . (een volledige maand vrij, een luxe na toch wel een stresserende tijd van reorganiseren, CAO's afsluiten en vooral lange werkdagen maken) Eindelijk tijd gevonden om jullie reisfoto's te bekijken en jullie reisverhalen te lezen. Een ervaring om jaloers op te zijn! Geniet er met volle teugen van... en vergeet niet dat je morgen iets te vieren hebt. Groetjes, Bart, Martine, Lieselotte, Hanne (morgen ook jarig)
17th July 2009

dag kinderen,alee de eerste dag Chicago was al een avontuur. Hopelijk verloopt de rest wat vlotter! En hebben jullie toch goed kunnen slapen. Trek maar wat rond daar,en bezie de belangrijkste dingen,en dan terug verder .... De rest zal wel goed verlopen! Moemoe vond het enorm om jullie zo te zien via de web-cam. Verder is alles hier oke,ook met Frenske,die eet haar buikje altijd goed vol; Verder genieten en tot horen xx mama
13th July 2009

amai
Hallo kinderen, Zo te horen en te zien is het er wel FANTASTISCH !!! Geniet maar in volle teugen van alles rondom jullie. Die watervallen,die marktjes,ja dat spreekt mij ook wel aan!! En amai veel lekker eten. Sabrina dan zul je toch terug eetlust hebben zeker,met al dat lekkers ? allee tot het volgende .... Kus,Kus......mama
From Blog: Old Man's Cave
13th July 2009

de pizza hut de pizza hut kentucky fried chicken en de pizza hut! Zo te zien hebben jullie een geweldige tijd daar! Maak er nog het beste van ginderachter in de united states van de verenigde saten
From Blog: A rainy day
6th July 2009

Elaba
Elaba jullie daar, hoe is het ginder? de moeite zeker? geniet er maar van hé. Nie te veel aan trekken van hier, gewoon Genieten :). Dikke zoen jullie jongste zusje ! xxxx
5th July 2009

??
Hey tommy, je moet wel uw zinnen afmaken hé! Welke bollywoodster hebben jullie gezien? En dan mag ik nog hopen dat jullie hem bij Tussauds gezien hebben en niet in the flesh!! Because then you could haven given Sharukh my kind regards and all the best on his next movie. Bij vookeur met accent à la Apu van de Simpsons. Tot Skypes, want dat lukt precies niet zo goed om elkaar te pakken te krijgen. Maar hoop doet leven!! Nog veel plezier in de volgende etappes en voorzichtig rijden hé!!
5th July 2009

get the fuck out of my way bitch
wel ik vond het niet grappig het voordeel was wel ik kon gaan lopen zij niet zo zwaarlijvig dat die was maar ik ga der ni meer van wakker liggen hoewel ik mij afvraag wat haar probleem was maar ja vele groetjes aan mijn nichtje xxxxxxx
4th July 2009

:-p
"Get the fuck out of my way bitch" Whahaha was te verwachten natuurlijk, op facebook zijn ze ook dikwijls alles behalve beleefd "go ahaed, make my day punk^^ grts ed
2nd July 2009

we hebben zeker niets vergeten en de zakken zijn ook heelhuids in NY aangekomen. Dus de fun kan beginnen
2nd July 2009

Zullen we zeker doen, veel leesplezier
2nd July 2009

De vlucht staan beschreven in de nieuwe post, de eerste was een beetje angstig, de tweede verliep vlekkeloos. Het hotel is wel ok, alleen de omgeving een beetje vreemd. We zullen er even aan moeten wennen, precies Borgerhout of Hoboken maar dan 10 keer zo groot. De Jet Lag hebben we nog niet veel last van, wel van de beentjes.

en goe geslapen???
Dag zoon en schoon(e)dochter, hoe was de vlucht? Valt het hotel in "The Big Apple" wat mee? Ni al te veel "Jet Lag"? Hoe is 't weer ginder? Groetjes, Papa en Carine
1st July 2009

Have fun
Hey Tom en Sabrina, Hopelijk hebben jullie een bangelijke reis! Ben benieuwd naar jullie reisverslagen. Have lots of fun, but be carefull!!!! groetjes Jeanke
1st July 2009

Hopelijk hebben jullie alles mee en zijn jullie niets vergeten.. Maar ben er zeker van dat jullie wel een grondige checkup hebben gedaan. En daarbij jullie hebben elkaar, dus de rest is bijzaak he...! HAVE FUN...! :-) Groetjes Kelly
From Blog: gepakt en gezakt

Tot: 0.092s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 31; dbt: 0.0689s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb