Page 7 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » India » Tamil Nadu » Pondicherry October 16th 2010

Ludilo se nadaljuje: vpisala sem se v scuba diving tecaj v Pondicherryju - of all the places! Ampak do tja se pridemo ... Dolgujem namrec se par vtisov iz Aurovilla. Torej. Z Matejem, 38-letnim fizikom z Gorenjske, sva pojedla vecerjo na terasi solarne kuhinje in imela prijeten pogovor o Aurovillu. Njegova izkusnja: "Pred 4 leti sem prisel za 3 mesece in ostal. Fasciniralo me je sonce oz. nebo. Sploh mi ni bil problem tu ostati, na Slovenijo me ni nic posebej vezalo. Zacel sem s projektom z opekami: Earth Institute, kjer smo izdelovali opeke iz zemlje. Tkrat je primanjkovalo bivalisc, zato se je projekt zacel simbolicnom, do zdaj pa smo tako zgradili ze dve veilki hisi in delo se se nadaljuje. Moj vsakdan je razlicen. Nekaj casa porabim za urejanje hise, nato delam od doma, saj ... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Auroville October 13th 2010

Torej, podajmo prvo porocilo iz Aurovilla. Vceraj sem v kaficu od svojega CS hosta Snahela spoznala Nemko Mariam, ki je prostovoljka na osnovni soli in 2,5 meseca poucuje anglescino, francoscino in sportno vzgojo. A 19-letna Mariam ni obicajna Nemka. Prav za prav je kaksnih 190cm velika mulatka, saj je njen oce iz Nigra, kjer je prezivela vecino svojega otrostva, mama pa Nemka. Mama je za nekaj casa morala oditi v New Delhi, zato je Mariam tam zivela 2 leti, srednjo solo pa je naredila v Frankfurtu, kar je bil zanjo precejsen sok - "Takoj sem morala iti nazaj v Indijo, da si opomorem," je pristavila. Sedaj bo tu se kaksnih 8 mesecev, zivljenje tu pa ji zelo ugaja. Ceprav - Aurovilla ne mara. Stanuje v eni vasici na obrobju in ji je ok. Svasta. Zategnila me ... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Auroville October 12th 2010

Pa sem v Tamil Naduju, drugi zvezni drzavi Indije. Do sem me je pripeljal najprej nocni vlak, nato bus, nato se en bus, pa potem motor, ampak do tja se pridemo. Vceraj sem za zajtrk pri Lloydu jedla spet nekaj novega, in sicer appam - rizeve palacinke - in mutton stevv (ta tipkovnica ima tezave z dvojnim v-jem). Nato smo se poslovili, jaz sem jo mahnila do zelezniske postaje, da odlozim svojo prtljago. NAto pa na lov naokoli za kaksno dobro trgovino s servisiranjem fotica, ker mi je slo ze posteno na zivce, da sem prakticno onesposobljena. Error99 se ocitno ni imel namena samouniciti. Zato sem lutala vzdolz MG Road, da sem nasla neko bojda opevano stacuno s fotoaparati, ampak tudi tam mi niso znali pomagati. Pa se je nasel tam nek gospod, kupec, mi je ... read more

Asia » India » Kerala » Kochi October 10th 2010

Danes frustk v lastni reziji: papaja (zal ne petkilska) in mangoti. Pa arasidi od vceraj. Ker sem hotela biti cim prej na zelezniski postaji, sem preskocila zajtrk z Lloydom. Ujagala sem bus do Ernakulama, do Jose Junctiona, in bila na zelezniski postaji ze pred deveto. Najprej sem zajagala napacen salter, potem pa le pravega. In misterij kupovanja zelezniskih vozovnic se je zacel. Tu je toliko vlakov oz. povezav, da se ti zrola, zato je dobiti karto prava mojstrovina. Izpolnila sem torej obrazec za rezervacije, poseben formular imajo za to, in se zguzvala do salterja. Ko sem prisla na vrsto, mi je tip ze takoj povedal, da je ta vlak zaseden, tudi tourist quota je zapolnjena, ampak mi je takoj nasel enega drugega, isto jutri isto za v Chenai. Dobro. Potem sem se pozanimala za vlak za ... read more
Photo 3
Photo 4

Asia » India » Kerala » Kochi October 9th 2010

Tokrat na sporedu: idiyappam (rizevi nudlni) in beef stew ... jp, v Kerali je mozno dobiti govedino. Incredible India ... Sla sem na internet, kjer sem se zaradi nacrtovanja zadrzala malce dlje (pa se scalo je zunaj - da o nalivih ponoci ne govorim ... ), tako da ni bilo vecje panike. Nato na bus do Ernakulama, a sem ujagala tistega, ki gre do Meneke, ne po MG Road. Ni panike, izstopila sem pri Siva templju in se sprehodila do MG Roada oz. do Jose junctiona, usput pa zavila v nek family Krishna cafe na kosilo. Ne vem, kako se rece jedi, ampak gre za riz z raznimi pomakicami - kaksno presenecenje, kajne. Stari mi je sambar omako nalagal, ko da je to njegovo edino poslanstvo tistega dne, za zraven pa sem vzela caj - crni ... read more

Asia » India » Kerala » Kochi October 8th 2010

Tokrat za zajtrk chez Lloyd: uppumaavu oz. gris! "You already blend in!" je moj gostitelj samodejno pokomentiral mojo novo opravo. Bo ze drzalo ... Obvestil me je tudi o hudem znizanju knjig v eni stacuni v Ernakulamu, kar je zasledil v casopisu (in mi izrezal in prihranil), zraven me je pa opozoril se na restavracijo Bharat Coffee House (kjer Bharat pomeni Indija po njihovo - "Morda se kaksen premier kdaj spomne Indijo preimenovati v Bharat ... "). Ker je bilo zunaj nepricakovano sonce, sem se kaj hitro skidala, da bi Fort Kochi dozivela se kako drugace kot v nalivih. Ujagala sem spet bus do tja in se sprehajala po starodavnem delu mesta. Hm. Sablonasta turisticna scena: homestays in hoteli, butiki z oblekami in bizuterijo, "authentic Indian cuisine" restavracije, prodajalne zacimb (kar je bil tu nekoc hud ... read more
Photo 3
Photo 4
Photo 5

Asia » India » Kerala » Kochi October 7th 2010

Prav za prav bi lahko kar nadaljevala z vcerajsnjim naslovom ... Spala sem kot ubita - z obcasnimi postanki za poslusanje huronskih nalivov - skorajda 11 ur. Je bilo pac treba. Potem pa sem bila povabljena na frustk s svojo na novo posvojeno familijo. Lloyd in Annie sta mi na kroznik nasula puttu (rizeve svaljke, recimo) in kadala curry (iz cicerike), za zraven pa coconut gravy, ker brez kokosa v tej kuhinji ne gre. Dala sta mi se grelnik in par cajev za v "sobo", pa chai sta naredila samo zame, ker drugace delata zjutraj kavo, Lloyd mi je posodil se svojo pelerino, in moja usta so bila cedalje sirsa in sposobna sem bila izustiti samo nekaj kratkih izdihov presenecenja in osuplosti. "Nic bati. Veseli smo, da te lahko gostimo." Morda nam kdaj povrnes uslugo. Zdaj ... read more
Hill palace

Asia » India » Kerala » Kochi October 6th 2010

Tako kot gre turisticni slogan: Incredible India ... Ugotovila sem, da lahko zacnem razvijati nov adrenalinski sport: lov na vzlet letala! Po tem, ko smo za dve uri neplansko obticali na avstrijski cesti zatadi prometne nesrece kamiona, nalozenega z 22 tico litri vina (nesreca pa taka!), sem letalo v Munchnu ujela dobesedno za rep. "Frau Gruden, a ste to vi?" je zazgolela na salterju. Cakali so samo se mene. Po nepotrebni agoniji sem torej srecna in varna sedla v notranjost airbusa Oman Aira. Kaksno razkosje! Res lep interier, lepe stevardese in celo stevardi, postregli so z oparjenimi robcki, zraven mene je bil sedez prazen, hrana je bila vrhunska, navdusil me je naklon sedezev (smrcanje ceskega soseda pa malo manj), kao prvi na svetu pa so zaceli furati telefonijo in internet iz letala, tako da sem izkoristila ... read more

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 20th 2010

Zadnjih par dni ne bi moglo biti lepših. Vreme je bilo naravnost čudovito, da o samem dogajanju ne govorimo. V sredo sem imela intervju z izvršno direktorico Pitch In Canada Misho Cook v kafiču na Commercial, zato sem čas pred tem izkoristila za malo podrobnejše raziskovanje te zanimi ulice. Skok sem in tja v kakšno trgovino ali kafič in dopoldne je minilo. Intervju v kafiču Prado na vogalu 4. avenije je bil super uspešen, Misha je bila totalno zagreta za pogovor in za fotografiranje, kar je tipično kanadsko. Hvala bogu. Zvečer pa sva se s Tristanom podala na zanimivo ekspedicijo: na obisk k njegovi šolski kolegici, učiteljici matematike, ki je Slovenka. Baje je takoj, ko je zvedela, da sem njegova prijateljica, hotela, da se oglasiva pri njej, in sva se. TU je z moem (Hrvatom) in ... read more

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 17th 2010

Tako je. Pri nas je vse zeleno in cvetoče in danes celo sončno. Najprej sem šla na lov za community gardens. Gre za iniciativo posameznih skupnosti (communities), in sicer, da kjer lahko in elijo, ustvarijo vrtiček. Luštna ideja! Prvi je bil e kmalu, in sicer na 10th & Clark, drugi pa za vogalom, Clark & Broadway. Ko sem našla še par drugih (res ni treba dolgo iskati), sem skočila na osemko in končno kupila karto za v Kalifornijo v Pacific Central. Ker sem bila ravno v soseščini, sem šla do Science Worlda oz. zdaj ruskega pavilijona, kjer je bila e malo čez poldne vrsta absolutno predolga. Zato sem šla dalje in zavila v pavilijon Saskatchewana, kjer sem si privoščila saksatchewansko super food: lečo oz. BBQ lentil burger! Bil je ogromen in za kar zasoljenih 8 dolarjev ... read more
Coomunity garden
Hello Russia
What if ... ?

Tot: 0.115s; Tpl: 0.02s; cc: 10; qc: 64; dbt: 0.0686s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb