Page 5 of IvaG Travel Blog Posts

North America » United States » New York » New York » Manhattan April 7th 2011

Nadaljujemo z zbiranjem bizarnih lokacij tekanja. Ali pa je bizarno že kar početje samo. Ampak dejstvo je pač tako: za ohranjanje psiho-fizične kondicije je na potovanjih tek najboljša možnost, ker ne potrebuješ dodatnega prostora, denarja in opreme, samo lastne noge, nekaj hecnih spandex oblačil, superge - in po možnosti fantastično infrastrukturo, kot je tu v NY. Že pred prihodom sem se diskretno pozanimala pri Petru, ali bi moje dvonožno sopihanje izpadlo bedasto, pa me je pomiril, da ravno pred njegovim blokom (ker smo pač na obali East River) poteka tekaško-kolesarska pot, sicer speljana okrog celotnega Manhattna. Tako sem torej spakirala nekaj dodatne prtljage in jo danes z največjim veseljem uporabila. Zunaj je sicer prevladovalo dokaj klavrno vreme, pri nekih 6 stopinjah je celo nakazovalo, da bo deževalo, ampak sodeč po ostalih tekačih v kratkih majicah in ... read more
Manhattan
Eataly

North America » United States » New York » New York » Manhattan April 6th 2011

Prav zares sem potrebovala oddih. In kam drugam za par dni kot v New York? Očitno sem že decembra, ko sem kupila super poceni karto (povratna iz Trsta za 220), to prekleto dobro vedela. Letela sem na Newark, kar je bilo zame prvič. Na prtljago sem čakala kar dolgo, zato sem letališče zapustila dokaj pozno. Ampak procedura bi bila v vsakem primeru ista. Najprej na letališki vlak do železniške postaje, nato na NJ Transit do Penn Stationa na Manhattnu (in skozi podvodni tunel pod reko Hudson, če se ne motim!), nato šaltanje na podzemsko linijo A, C ali E (ujagala sem ekspresni A) do 14th Street in za konec še druga podzemska linija L do 1st Avenue. Konec prometnega dela, to je. Nato sem severno odpešačila do 20. ulice, zavila desno in povsem do konca, skorajda ... read more
Manhattan
NYC against the world
Union square

Asia » India » Kerala » Trivandrum November 10th 2010

Tale Elephant Hills guesthouse je mega. Jogi tak kot se nikdar do sedaj, kopalnica cista, brez komarjev, vse super, pa se za samo 300 rupij na noc (ponavadi takega "standarda" pod 400 ni). Res kul! Spokala sva se nekaj cez sedmo, saj sva ob osmih hotela ujeti kao bus do Kochina. Imela sem svoje dvome, ker tu je vsakih pet minut drugace, kar se tice voznega reda, in res ob 10 do osmih, ko sva po zajtrku prispela na postajo, nihce ni nic vedel o kakrsnem koli busu do Kochina. Ni panike, tudi do Kottayama (kamor gre res vsakih pet minut) je bilo v redu, saj bi do Kochina tako ali tako morali iti skozi to mesto, zato sva se z Robertom vsedla na bus, ki je ravno startal. In za 69 rupij sva ze bila ... read more

Asia » India » Kerala » Kumily November 9th 2010

Ponovno pozdrav iz Kerale. Neverjetno, ampak tukaj sem se imela na svojem tripu vedno najbolje. Rajevo hiso sem zapustila ob pol sedmih zjutraj in se z rikso za 50 rupij zapeljala do Mattuthavamy avtobusne postaje, ki sva jo obiskala ze z Robertom predvcerjasnjim, on pa je od tam vceraj ujagal bus za Kumily. Jaz nisem imela te srece: kogar koli sem vprasala, od kod vozijo busi do Kumilyja, so me vsi posiljali na drugo postajo v mestu, Arapalayam. Vprasala sem res kar nekaj ljudi, in ko so mi res vsi po vrsti zatrjevali, da naj skocim na bus 77B in se zapeljem do druge destinacije, mi obupani ni preostalo drugega. Osem rupij in pol ure kasneje sem bila torej na postaji Arapalayam, kjer se je zacela nova zmesnjava. Posiljali so me z enega terminala na drugega, ... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai November 8th 2010

Najprej zajtrk v hotelu Sudha: tokrat puri in chai. Res bo tezko zapustiti tale plac, saj se clovek hitro navadi, da mu nekdo streze spredaj in zadaj. Pri Sudhi je pac tako, da je to njena edina zaposlitev, se pravi, da skrbi, da so ostali clani familije siti (hm, presiti) in urejeni. Ne bi rekla, da je to moj ideal zenske vloge, ampak tako pac tu je: vecina zensk, ceprav univerzitetno izobrazenih, je gospodinj. Malo smo se postopali "doma", potem pa - na poroko! Povabili so me s seboj na poroko brata od Rajevega prijatelja, ceprav tu nikoli ne ves, za kaksno sorodstvo dejansko gre, ker so vsi bratje in sestre, tudi bratranci in strici, Rajevo mamo pa Sudha denimo naziva s teta in ne tasca. Skratka, sofer (!) je zategnil Rajeve punce in otroke in ... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai November 7th 2010

Vikend je bil posvecen svetim krajem tega konca sveta. V soboto dopoldne smo se tako najprej odpravili v Rameshwaram, skrivnostni otocek na skrajnem vzhodu Tamil Naduja, kjer naj bi pred toliko in toliko (sto)let(j)i kralj Rama nazaj s Sri Lanke pripeljal ugrabljeno princeso Sito (ali nekaj takega) in se tam okopal, zato je zdaj na tistem mestu hud tempelj, ki zdruzuje tako castlice Sive kot Visne. Vec o tem povprasajte strica Googla, jaz vam povem svojo zgodbo. V toyotin enoprostorec se nas je tako napokalo sest: voznik Raj, en njegov prijatelj, Francoza, Roberto in jaz. Krenili smo lagano okoli desete ure in do destinacije prispeli kaksne stiri ure kasneje (vstevsi postanke za caj in fotosuting na mostu, ki povezuje celino z Rameshwaramom). Prvi vtis mesta je bil vse prej kot impresiven: cesa tako svinjskega se nisem ... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai November 5th 2010

Happy Diwali everyone! Petarde in ostale pokalice so nazigali CELO noc, takoi da res sem si izbrala odlicno mesto za praznovanje. A rana ura zlata ura in ob pol osmih sem ze sedela v pritlicju z Rajem in njegovo familijo. Njegova zena Sudha mi je postregla z idli in chaiem, okoli mene pa sta skakala njegova otroka Manu Maharaj in mlajsi Abi Manyu, pa necakinja, mala Kayal, hci Rajeve svakinje Jeya Rani - tu imamo namrec ludo kuco, skupaj z Rajem zivita se njegova dva brata s svojo familijo in njihova mama. Dopoldne je minilo v obedovanju cukrov, pogovorih z Rajem, sprejemanju gostov in cestitk. In poslusanju pokalic. Vmes se je prikazal tudi Roberto, Brazilec/Kanadcan, ki sem ju skupaj s punco Bianco (ki je v nekem ashramu) spoznala pri Robu v Pondyju. Kako majhen je svet. ... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai November 4th 2010

Tudi zjutraj sem sla na zeleznisko postajo, da si zazihram se preostale zelezniske karte. Z veliko zalostjo sem ugotovila, da iz Maduraja v Kanyakumari ni nekega pametnega vlaka (razen ob 2h zjutraj), zato sem ocitno spet obsojena na bus. Ampak tokrat res zadnjic. Ker iz Kanyakumarija do Trivandruma pa vozi vlak, in postala sem srecna lastnica se zadnje zelezniske karte idijskih zeleznic na tem potovanju. Sla sem vzdolz MG Road, tokrat proti jugu. Kmalu sem naletela na prvi vecji tempelj (Ganapati), v katerem se je svasta dogajalo: folk je v stilu balkanskih fest razbijal kokose ob marmorni bazen in izvajal nadvse religiozno izgledajoce obrede. Nato sem se setala po starem delu mesta, imenovanem Fort, in prisla do glavne atrakcije, templja Shri Padmanabhaswamy, ki pa ga - prenavljajo. Tako prelepe fotografije magicne utrdbe ob umetnem ribniku krasi ... read more

Asia » India » Kerala » Trivandrum November 3rd 2010

Pozdrav iz Trivandruma! Nepricakovan postanek pac ... jebiga. Zjutraj je bilo vse lagano, frustk pri enem izmed idli-porota-itd-dzinic v Lloydovem okolisu, chai, spakiranje, poslovilc z Lloydom in njegovo familijo (tokrat dokoncno), potem pa na rikso za 120 rupij do juzne zelezniske postaje. Prispela sem dovolj zgodaj, ob 8.30, tako da sem se lepo razgledala, kam moram nesti svojo rit, da pocakam pravi vlak. Potem pa: "Your attention please, train number 2626 Kerala Express is running late and will arive to platform 4 at 10.45 minutes. We apologize for the inconveniences." Panika! Morali bi odriniti ob 9.30, tako da bi komot ujela vlak ob 16.20 v Trivandrumu (spet ena izmed mojih boljsih potez v nacrtovanju logisticnih premikov, ampak tale je utemeljena). Ob 11h pa je bilo prepozno. Hm. Zdirjala sem na salter, ali obstaja se kaksen vlak ... read more

Asia » India » Kerala » Kochi October 29th 2010

Drage trume zvestih bralcev, po nekajdnevnem molku se spet javljam. Ocitno dolocena pokonzumirana zadeva ni imela najbolj prijateljskih namenov z mojim zelodcem, zato se je ta za obracun z neprijateljem odlocil zakuriti v hisi. In smo imeli vsi skupaj tridnevno zabavo. Takole je bilo: Petek Zjutraj spet ista rutina: pakiranje in poslavljanje (in molza za vogalom - prosta reja vsekakor!). Ob pol osmih sem bila ze vmestu, spet sem sla na isto doso za zajtrk in lepo poklepetala s prodajalcem, potem pa na spedenano in se v gradnji bus postajo. Bus za Kannur naj bi bil ob 9h, tako da sem imela se dovolj casa, da si privoscim se en chai v bliznjem hotelu. Ob povratku je bilo nekaj obicajne zmede, saj busa kao ni bilo, je pa bil en ob 9h za Thalassery, kar je ... read more

Tot: 0.083s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 65; dbt: 0.0454s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb