Page 9 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 27th 2009

Sedim na verandi pred guesthouseom, cakam na Bulana in Justina, da koncata nocojsnji siht. Ne samo Kitajci, tudi Indijci in celo Malajci so baje mojstri v smuglanju. Pa ne da smo kdaj dvomili, samo dokazov nismo imeli. No, zdaj imamo vsaj enega. Indijec, ki ob torkih nadomesca Veselega Starija in ob cetrtkih PRijaznega Bajsa, mi je po celovecernem kramljanju radostno pokazal dzolico. "Tudi Malajci radi potegnejo," mi je zatrdil skorajda brezzobi sogovornik in dalje zvijal svoje (obicajne) cike iz tobaka in rokok dour kampung listov. In potem je tu nocna Chulia street. Pred nogami mojih sozamisljenikov (enako zamisljenih na verandi kot jaz) je vztrajno tekala podgana. Najbrz jo je privabil odpadli plen Indijca, ki se vsak vecer sparkira pred guesthouseom in pece mastne hamburgerje: ubije jajce, nanj navrze rezino sira, nato popeceni polpet mesa, pozegna z ... read more

Mogoce je danes samo tak dan, ampak zdi se mi, da so na delu malo visje sile kot pa le nakljucja. Srecanja s prijaznostjo se namrec kar vrstijo. Zacensi s sinoci. Veseli Starec, ki nasledi Prijaznega Bajsa cez noc (in spi v predprostoru), me vsako jutro vprasa, koliko sem zapravila za dragonfruit / mango / papajo / kokos / sapodile / kar koli drugega sadnega izvora in vsakic se zasmeji: "Oh, jaz dam pri lokalnem farmerju dvakrat manj za dvakrat vec!" Prav, sem rekla, potem pa naj naslednjic kupi se kaj zame in mu vrnem, ko ustanem. Sinoci, ko sem torej za hip prisla v guesthouse med kitajskim zuriranjem, je tako zakrilil z rokami, izdavil "Wait here! Surprise!" in se iz backstagea vrnil z malo papajo. Uh, mega, za koliko? "No no, for free, for you!" ... read more

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 26th 2009

Zadnje par dni so obce zanimive teme dokaj raztresene, zato jih bom strnila v eno porocilo. V soboto sva sla s Stephanom spet na mainland in si v Butterworthu ogledala gromozansko st. Anne's church. Mega kompleks farskih stavb nacrtuje se siritev - v stilu we can do better than others, me je poducil Stephan. Folka bi bilo skorajda nobenega, ne vernikov ne oskrbnikov, je bilo pa veliko krizev in Jezusov. Zvecer smo sli mi trije z Angom na par totalno nakljucnih dogodkov. Najprej smo se ustavili na open house dogodku opozicijske stranke, ki je pred dvema letoma prvic po 18 letih izgubila volitve v Penangu. Zdaj so imeli zur v sklopu deepavalija. "We're going there just for the free food," je bil neposreden in iskren Ang. In smo res sli: medtem, ko smo si nabasali nekaj ... read more
Party's party
Penang Street Market
Hainan temple

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 23rd 2009

Za zajtrk sem se odlocila, da grem koncno spet na tosai (http://en.wikipedia.org/wiki/Dosa). Na to me je seveda navlekel Ed. Pri Prijaznem Bajsu sem se pozanimala se, kje delajo najboljsi roti chanai v mestu, in menda je ena blazno dobra lokalna mamak zadevscina takoj cez Jalan Penang, kar je 5 minut stran hoje. Morda jutri; danes pac tosai. Za to so (po besedah Prijaznega Bajsa) majstri v restavraciji Kassim Mustafa proti koncu nase ulice, ki je sicer moja priljubljena destinacija, saj so odprti 24 ur (jap, to so tisti 24-urni Indijci). Kassim Mustafa je zakon, gre za verigo restavracij, hrana pa je okusna in poceni. Ko sem sedla za mizo, mi je postregel isti kelnar kot sinoci ob 19h za vecerjo. Te MAlezijci res delajo kot usekani, place so pa za nase razmere banalne: Prijazni BAjs zasluzi ... read more

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 22nd 2009

Destinasi: Balik Pulau, vasica na JV otoka. Ime v prevodu pomeni on the other side of the island in bo kar drzalo, ker je bilo voznje do tja skorajda uro in pol. Tako je, ta otok ravno velikosti blejskega, ampak je kar ogromen. Z busom smo se prebijali cez prelaze, voznjo pa so se podaljsevala dela na cesti, saj blazno gradijo neke viadukte in na splosno izboljsujejo vijugasto pot. Vasica je bila nekoc agrikulturno sredisce, cesar so se zavedali ze Britanci, zato so tam nasadili vse zivo, od riza, zacimb in duriana. Danes je tam vse, kar se najde v preostali Maleziji in Penangu, zato sem na kosilo zavila k vegetarijancem pred budisticnim templjem. Potem pa malo naokoli: z zemljevida, ki mi ga je poklonil Prijazni Bajs, sem razbrala znamenitosti, kot so shophouse no. 100 (tipicna ... read more
Shophouse no. 100
In the country
RIP

Asia » Malaysia » Penang » Penang National Park October 21st 2009

Za zajtrk spet pogovor s Prijaznim Bajsem. Ko sem mu omenila, da grem zvecer gledat tempelj v Butterworthu za Nine Emperor God Festival (http://en.wikipedia.org/wiki/Nine_Emperor_Gods_Festival), mi je ves vesel hitel pojasnjevati, kako je tudi on dvakrat ze prisostvoval pri tem, ceprav ni hardcore budist. Stos festivala je, da se dogaja 9 dni, vsa hrana v tem casu je vegetarijanska, na Tajskem pa se grejo totalno hard core sceno in si prebadajo licnice, mesajo vroce olje z rokami ipd. Prijazni Bajs je tudi ze hodil po zerjavici in plezal po lestvi iz nozev, se je pohvalil, in ni utrpel nobenih posledic, ker je imel desetdnevno predpripravo s samo vegetarijansko hrano. Njegov prijatelj, ki je jedel tudi mesi, je imel ozgane podplate, ker se je pac zbal, saj njegov duh ni bil cist. Sla sem na bus do Taman ... read more
Taman Negara Pulau Pinang
Meromictic lake
Solitary cofinment

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 20th 2009

Pomudimo se se malo pri sinocnjih dogodkih, ker enostavno padejo v kategorijo pozitivne bizarnosti. Ko sem tako kot ponavadi bingljala za pica sankom, sem mimogrede spoznavala tega in onega managerja, medtem ko sta Justin & Bulan vsa zareca izjavljala This is my friend Iva! Potem mi je pod stisk roke prisel sam lastnik po imenu Sam. Ko sem povedala, od kod sem, je izjavil: "Oh yeah, I've been there, Ljubljana, right?" Skoraj mi je celjust padla na pomokan pult, B&J pa tudi. Sam je potomec Penangsterjev, ki je vecino casa prezivel v Londonu, zdaj pa so vsi tu in furajo ta QE2 kompleks restavracij. Next thing I know: delezna sem privat vodstva po se ne odprti kitajski restavraciji Chin (tako se pisejo). Restavracija je oz. bo namenjena visjemu razredu, saj milijonarjev in milijarderjev v Penangu baje ... read more
Just because
Pitstop
Penang Laksa Asam

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 19th 2009

Ceprav mi bivanje tukaj presneto dobro uspeva, sem se danes odlocila, da jo vseeno mahnem na celino. In sicer v Taiping! Iz Butterwortha sem sedla na bus (za 7,70r) in cez uro sem bila na glavni postaji. Tam spet ista scena kot ponavadi, torej nov bus za v center mesta, tokrat st. 8 za 1,20r. Peljali smo se mimo ogromnega krscanskega pokopalisca in ne bom spet zacela z mi smo bedni, oni so ful kul primerjavo. Taiping I Like! Zgledalo je kar kul mestece, nekaj trgovin je bilo zaprtih (danes je preneseni praznik, ki je bil v soboto - zivel socializem po azijsko?), ampak Kitajci so veselo prodajali vse zivo, tudi alkohol, market je bil ziv, Indijci so rezali kure, po tleh so tekale podgane, skratka, vse je bilo tako, kot mora biti. Sla sem do ... read more
Lake gardens

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 18th 2009

Dan je bil ze zjutraj bolj oblacen in sem si rekla, kdaj, ce ne danes, pojdem na Penang hill? Pri Prijaznem Bajsu sem se vse pozanimala, saj sem hotela gor splezati peske, dol grede pa s tirno vzpenjaco (!), ki so jo leta 1907, se mi zdi, postavili ze Britanci. Najprej sem sla za vogal natankati svojo flaso vode na vodomat (pol litra za 10senov, cestitka), potem pa do postaje Komtar pocakat bus 10, in ko sem tako sedela na postaji in brala knjigo, je k meni pristopil (po moji laicni oceni) nek Japanac s svojo druzbico in me vprasal, kjer se caka za zastonj bus (v Georgetownu obratuje med drugim tudi brezplacna krozna linija). Cestitka mi. Sedla sem na 10-ko, ko se je blagovoljlila prikazati, in izstopila pri Moongate - to je na isti ulici, ... read more
Penang glory
The bridge
Going downhill

Asia » Malaysia » Penang » George Town October 17th 2009

Sploh se mi ne da s tega otoka. Vsak dan se dogajajo nove nore stvari, da se clovek vprasa, ali jim je sploh kdaj konec. Po malce daljsem spancu smo se opoldne dobili z Angom in Stephanom v templju. Na poti do parkiranega Stephanovega avta naju je Ang peljal v en navidez povsem same same tempelj, a v ozadju, po osrednji dvorani, so se odvijale strastne partije mahjonga, te kitajske igre, podobne dominam oz. spominu. Stephan je bil totalno paf, ker je v Maleziji hazarderstvo prepovedano, pred nami pa so na kaksnih 6 mizah kitajski starcki gamblali kot nori. "Sploh ni panike, ker igrajo z zetoncki. Ce pride policija, nimajo nobenih dokazov, da gre za denar. Z medsebojnimi dogovori pa dolocijo, koliko je vreden zetoncek dolocene barve," nama je pojasnil Ang. Dont you just love the ... read more
Biscuits
Tea treasure

Tot: 0.404s; Tpl: 0.008s; cc: 15; qc: 118; dbt: 0.1372s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb