Iva

IvaG

I'm a travelling-obsessed photojournalist ... and Slovenian to boot! I dig dusty roads on a songthaew, pint-size margaritas, random 4am LOL moments and foremost all-you-can-eat philosophy.

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok November 18th 2011

Dolgujem si še en zapis, da ne pozabim. Da ne pozabim tega fenomenalnega meseca. Tega neverjetnega dela mojega življenja. Let je v Bangkok je minil brez težav in se je zaključil precej spektakularno, saj me je na letališču pričakal postrešček mojega hotela (hotela!) z napisom mojega imena. Oprostim mu, da me je naslovil z MR. Sledil je prevoz, med katerim se že opazila prve znake poplav: del ceste pred hotelom je bil zalit. "Littla bit, littla bit," se je režal šofer in tako odgovarjal na moje hipno začudenje nad neobičajnim cestnim pojavom. Kmalu po tem, ko sem se stacionirala, sta me že prišla iskat Nikki in Nat. Peljala sta me v restavracijo Koh Lanta (tako kot otok) blizu letališča, saj so bili drugi predeli Bangkok zaradi poplav praktično nedostopni. In kakšna restavracija je to bila! O ... read more

Asia » Macau » Taipa Island November 16th 2011

Jutro sem izkoristila za odkrivanje te cetrti Macaua. Spet povsod pekarnice, McDonalds in nudl-dzinice, butiki so bili se zaprti. Kupila sem nekaj kruhastega za pod zob in se pocila v eno od obljudenih menz, da sem spila se zadnjo kavo na tem delu sveta. Ostali so srebali nudlne, vlekli iz ust kurje kosti in jih oguljene licno zlagali na kup. Ko sem koncala, sem si natocila se kozarec zelenega caja, ki je pocival v vrcu na mizi. Obozujem to navado zastonj caja. In potem spet standardna procedura: nazaj po prtljago, do bus postaje in na bus do trajektnega terminala, kjer bi morala presesti na bus AP1. A hec je v tem, da isti bus vozi tako do letalisca na jugu Macaua kot do meje s Kitajsko na severu, postaja pa je samo ena. Zato sem morala ... read more

Asia » Macau » Macau November 15th 2011

Danes seveda nisem imela te srece in je Nemec nad mano posteno smrcal. Nic hudega, sem se zato vsaj zbudila ob primerni uri, da sem spet lahko odskakljala na bliznji market in pograbila pekovsko pecivo z nadevom iz rdecega fizola, sojino mleko in nudlne s sojino omako. Odkrila sem se sosednji market na Marble road in bila vsa srecna. Razpolozenje mi je malce skazil nakup buddha fruita, ki je bil posteno drag in povsem zanic (jebiga, neizkusenost pac), zato sem morala nujno kupiti tri zrele mange za $15 (1,5 evra), da sem se primerno potolazila. Glede teh pekarnic: ti so tu velika rec in jih je precej vec kot pa v JV Aziji. Vsi ti maslenasti kruhki (polnozrnati in podobne zadeve so redkost, na Tajvanu so bolj pogosti) so loterija, saj nikdar ne ves, kaj bo ... read more

Asia » Hong Kong » Hong Kong Island November 14th 2011

Zjutraj sem se spokala na drug bus, 101, s katerim sem sla direkt do MTR postaje Hang Hau, od tam pa spet do Fortress Hill, da sem se cekirala v hostel. Vsi na podzemski so brali casopise ali buljili v svoje ipade in smart phone. Ce se mi je zdel Tajpej moderniziran, je tole precejsnja nadgradnja. Odpravila sem se do postaje Central in odpesacila po stevilnih nadhodih - cudovito prehajanje sirokih cest - do pomolov. Sla sem na izlet na otok Lantau, v vasico Tai O, ki mi jo je kot dnevni izlet priporocila Ankie. Odstela sem 14,5 dolarjev (z octopus kartico, seveda) za trajekt in sedla gor za eno uro. Mimogrede, tukaj je totalno velika rec velikost zenskega oprsja, saj so povsod letaki in reklami, kako si povecati to naravno danost s primernimi modrci. Poleg ... read more

Asia » Hong Kong » Sai Kung November 13th 2011

Po mojem je bil danes eden lepsih dni mojega zivljenja. Pa ne, da bi se kaj tako spektakularnega zgodilo, ker se ni (globalno gledano), ampak pocutje na mikronivoju je bilo pa ... fenomenalno. Po kavi - iz kafetjere!!! - in piskotkih sva se z Ankie zabrisali najprej na bus 1A do ferry postajalisca, potem pa na doubledecker 94 do druge koncne postaje Wong Shek pier. Med voznjo z busom sem ponovno videla drugi obraz HK: urejene kolesarske steze in pohodniske poti pa mravljisce lokalcev, ki so se v lepem vremenu pac podali ven. Nato sva ob 10.35 skocili na trajektic do zaliva Lai Chi Chong. Karta naju je stala 28 dolarjev v eno smer, kar je skorajda za 100 odstotkov vec kot med tednom. Jebiga. Na barki sva bili sprva edini. Kaksen velicasten obcutek. Midve, sonce, ... read more

Asia » Hong Kong » Hong Kong Island November 12th 2011

Zmaga: noben od stirih tipov, s katerimi sem si delila sobo, ni smrcal. Odsetala sem na zajtrk nekam v okolico. Imela sem sreco: za vogalom se je razprostrl obsiren ulicni jutranji market po imenu Cheng Yeoung (se mi zdi), ki se je ocitno specializiral na mesarije, pekarne, prodajalne sadja in ribarnice. Vmes so po ozki ulici vozili tramvaji, avtobusi, avti in vijugali pesci. Standardno ludilo, pac. In ocitno ima HK res lepo razvejan javni prevoz. Spila sem se eno sojino mleko in jo mahnila na MTR do postaje Central. Bluzila sem po cetrtih, kot so Lan Kwai Fong (kjer so ravno postavljali stojnice za nek karneval, ki bo ocitno ta vikend), SoHo, Sheung Wan, naletela na market na Graham street, Midlevels, Hollywood Road ... Mozaik ozkih ulicic, ki se pnejo v hrib in so bogato zalozele ... read more

Asia » Hong Kong » Hong Kong Island November 11th 2011

Danes so baje na delu angeli, pa da vidimo, kaksno energijo mi bodo prinesli ... Vitor me je pospremil na direkt bus za 3,20 patacas do terminala za trajekte do Hong Konga. Na terminalu totalna guzva! Kot da bi se cela Kitajska odlocila iti tja za vikend. Imela sem kar nekaj tezav, da sem koncno nasla okenca za prodajo vozovnic, potem pa sem se le odkasljala za 141 macau patacas in ob 11.5 odrinila svoji novi destinaciji naproti. Trajekt firme Turbojet je kot letalo, tocno taksni sedezi, opozorila po zvocniku, navodila v predlacku v zicu pred teboj ... Tudi v Hong Kongu sem imela kar nekaj logisticnih tezav, da sem le nasla MTR (kot tu pravijo MRT). Kupila sem si octopus card (pa kaj je s temi morskimi zvercami, da jih imajo tako radi za kartice? ... read more

Asia » Macau » Macau November 10th 2011

So it goes, or so it ends: z Luyo sva sli pred sesto uro se na zajtrk na dan bing in sojino mleko in nai cha, potem pa na MRT do central station in na bus za letalisce. Scalo je, kar je bilo precej primerno mojemu razpolozenju. Jebiga, 125 dolarjev in eno uro kasneje sem bila z ekspresnim busom na Taoyuan letaliscu. Res je lepo, ceprav prenavljajo terminal 1, od koder sem letela, ampak je vse, kot se sika - in imajo racunalnike z zastonj internetom. Kot na singapurskem Chiangiju. Privoscila sem si se en Illy cafe (mater, ta pa nikdar ne razocara) in adijo Tajvan z Air Macau. Oziroma vsaj mislili smo tako, saj smo morali potem cakati se eno uro, kerje bila baje guzva na pisti. Ob 12.30 smo le pristali v Macau, kjer ... read more

Asia » Taiwan November 9th 2011

Zadnje dni je bilo na vrst prevsem profesionalno zabusvanje v Luodong. Omeniti velja pa dvoje: 1. teppanyaki: Zar japonskega stila, kjer se posedes polkrozno za mizo, kuhar pa ti naroceno spece na vroci plosci pred tabo. Po Paulovem priporocilu sem si privoscila nojevo meso (in rakce z ananasom). Izjemno. Sploh to, da zraven dobis free refil riza, juhe in caja. 2. individualni hotpot: Zadeva je enostavno genialna. Placas dolocen znesek in potem not zmeces vse, kar imajo na voljo. In tega je ... neskoncno. Res. In to za samo 250 dolarjev. V torek popoldne sem se tako le spokala spet v Taipei, z busom, ki z novim tunelom potrebuje le no uro do tega glavnega mesta. Med voznjo je bil izjemno dolg prispevek o razstavi Ai Weiweija v muzeju Fine Arts, ki sem si jo ogledala ... read more

Asia » Taiwan » Hualien November 5th 2011

Danes je bil dan za bicikliranje. Tako sem odbiciklirala ze do zelezniske postaje, da sem ob 10.02 sedla na lokalni vlak za Hualien. Ne mores ravno na vsak vlak z biciklom, ampak jih je dovolj, poleg tega je infrastruktura za moje pojme tukaj odlicna in je kar dober priblizek raja za kolesarje. Nasplosno je tole zelo bike frienldy drzava, opazam, saj lahko bicikel povsod vzames s seboj, stegne so opremljene s posebno linijo za kolesa. Le placati moras dodatno polovico karte, kar se policajki Celii zdi nefer, saj imajo nekateri vecje kufre, kot so veliki bicikli, pa ni ne placajo. Kakor koli, jaz se ne pritozujem, ker je cena se vedno nizka za moje standarde. Svojo biciklisticno odisedajo sem tako zacela ob 11.40 v Hualieni. Podala sem se skozi mesto na highway 9, ki pelje po ... read more

Tot: 0.452s; Tpl: 0.007s; cc: 20; qc: 127; dbt: 0.1743s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb