Page 8 of IvaG Travel Blog Posts

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 16th 2010

Končno mi je uspelo najti dan za obisk UBC-ja! Pa še vreme je bilo solidarno, saj ni deevalo, kar je e veselica tukaj. Skočila sem z 99-ke v villageu in najprej preverila, kaj je novega: namesto Helly Hansna je sedaj mehiški kafič, namest skejt štacune je juicerija, zrasli so tudi neki novi Indijci, a korejska cvetličarna je še vedno tam, kjer je bila. In njega gazdarica tudi, ki se me je ponovno zelo razveselila. "Ooo, long time no see! You're from Bulgaria, right?" Saj ji ne morem zameriti. Trume so se valile proti Thunderbird hokejski dvorani, saj so Kanadčanke igrale proti Švicarkam, in čudovito je bilo biti priča temu olimpijskemu duhu. Vsi so bili od glave do pet odeti v kanadske barve, in čemur bi doma rekli agresivni nacionalizem, je tu veseljaško domoljubje. Ampak jaz sem ... read more
Lunch

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 15th 2010

Pa smo spet pri valentinovem in spet pri nečem povsem drugačnem. Nečem, kar nisem doivela še nikoli. Danes sta se namreč v downtownu zgodila dva zelo pomembna dogodka: praznovanje kitajskega novega leta in sprevod v spomin umorjenim in pogrešanim enskam v DTES. Kitajci so letos zaradi olimpijskih iger začeli prej kot ponavadi, tako da sem bila ob 9.30 e sredi Chinatowna. Kakšen ur! To lahko naredijo samo Kitajci: pokale so petarde, nabijali so bobni, naigali so kitajsko muziko, 40 tisoč gledalcev, nagnetenih na ulice, je mahalo z zastavicami in se skrivalo pred razgrajajočimi levi in zmaji. Vse so nadzorovali policaji, ampak kljub enormni mnoici sploh ni bilo nobenih prometnih teav, avtobusi so se elegantno prebijali skozi mravljišče obiskovalcev, ki so preplavili ulice, redarji so povsem mirno usmerjali promet. In da bi bilo vse še lepše, je ... read more
Chinese new year!

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 12th 2010

Zadnje dni se ni dogajalo nič preveč javne omembe vrednega - do danes. Mimo mene je tekla olimpijska bakla. V torek sem imela povsem drugačne namene, a je tako šajnalo sonce, da sem kar zavila proti downtownu. S "celinske" strani False creeka sem se sprehajala po obreju, Seawallu, po katerem se, neverjetno, še nisem. Pogled na Yaletown je bil enostavno tako fantastičen, da sem postala vsake par metrov in se divila. Seveda je sledil obvezen postanek na Granville islandu, kjer so med drugim v dokaj prestizni papirnici Paper Ya postavili pred vrata free box in sem si vzela par zadev, med juzno pa sem povsem po naključju srečala Lisinega brata (it's a small world afterall). Domov grede sem se do Cambie zapeljala z novim tramvajem in bila navdušena nad pridobitvijo, čeprav le nekaj sto metrov. Upam, ... read more
Yaletown
Granville island
False creek

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 9th 2010

Bila sem v Downtown Eastside. Zdaj lahko res rečem, da poznam Vancouver. Ampak najprej sva se z Liso podali na Commercial drive. To je zopet ena povsem druga soseščina vzdol ulice Commercial, kjer so zadnje čase poleg pristnih italijanskih kafičev, pekarnic, smoothierij, restavracij, butikov in podobnih cukrčkov zrasli novi oz. bolj nobel blokci. Četrt je postala nekoliko bolj snobovska, ampak še vedno ne toliko, da se ne bi bilo zelo kul sprehajati tam mimo. al nisva imeli preveliko časa na razpolago, ker sva kmalu sedli na skytrain in se zapeljali do zadnje postaje, do Waterfronta. Lisa je imela svoje opravke, jaz pa sem se butnila na seabus in se zafurala v North Vancouver (Norvan). Razgled je bil spektakularen. Mešala sta se de in sonce in vozili smo se naravnost v mavrico, ki je rasla sredi morja. ... read more
Norvan
Van
DTES

North America » Canada » British Columbia » Victoria February 8th 2010

Zmaga! Victory! Victoria! Končno mi je uspelo obiskati to glavno mesto province. Na pot sem se podala v petek dopoldne, ampak najprej sem se ustavila še v downtownu, da sem lahko v soncu (in občasnih nenadnih hipnih nalivih) občudovala mesto. Skakala sem naokoli Canada place ob Waterfrontu, kjer so press center in podobne, dokaj pomembne zadeve, zato je bilo vse zaenkrat še zastraeno oz. zaprto za javnost. Je pa bilo naokoli veliko osebja in prsotovljcev, ki so vsi odeti v svetlo modre olimpijske jakne, in napisov Vancouver 2010, pred katerim sem se seveda morala fotkati, da zadevo ovekovečim. Iste misli pa je imel očitno tudi en fotograf, ki je pristopil do mene, ko sem nehala z narcisoidno dejavnostjo: kdo sem, od kod sem in zakaj sem tu. Vse sem mu lepo zdrdrala ("No, I'm not here ... read more
And off we go
Hey there
Oh Canada

North America » Canada » British Columbia » Whistler February 5th 2010

Od danes naprej gre zares, saj stopajo v veljave prve omejitve prometa, npr. t.i. olimpijski pasovi, ki so sicer rezervirani za carpooling. Tako so povedali tudi na radiu ob 6h zjutraj - jap, čas za bujenje za odhod na Whistler, saj je bil Greyhound bus s Pacific CEntral e ob osmih. Do tja sem ujagala 8ko na Fraserju, ki je čisto zraven naše ulice, in bila kmalu tam. Zapeljal me je novi trolejbus - opazila sem, da so v dveh letih popolnoma posodobili vozni park in ni več na vidiku niti enega samega zastarelega busa, kot sta bili recimo št. 4 in 17 do UBC. Mega. Pred Pacific Central me je naical en klošar, vzela sem en mango-banana smoothie to go in se vkrcala na bus. Gor je prišel paznik in zatulil: "It's five o'clock somewhere, ... read more
Welcome!
Olympic spirit
Whistler village

North America » Canada » British Columbia » Vancouver » False Creek February 4th 2010

Fantastično je, fantastično. Kako lep je ta Vancouver, to je teko opisati. Zjutraj sem se do downtowna kar sprehodila. Pot me je vodila po E Broadwayu proti Cambie ulici in sem ter tja sem zavila v kakšno zelenjavnico oz. sadjarnico, ki jih imajo čez seveda Kitajci. Tam nekje pri Main street se je pogled na desno odprl proti downtownu in Norvanu. Veličastno, res. Vsi tisti stekleni nebotičniki, zadaj za njimi zasneeni hribi, vmes pa še pas rokava oceana. Sprehodila sem se čez Cambie most, ki je bil zadnja leta nedosegljiv, saj so celo ulico razkopali in spremenili v podzemni tunel. Na desno se je razprostiral pogled na nekoč totalno neugledno industrijsko območje, zdaj pa tam kraljuje olimpijska vas. Kupolo Science worlda so zavzeli Rusi in tam postavili svoj (še ne odprt) pavilijon. Soči je pač naslednja ... read more
I feel very olympic today!
brezdomci
Granville island

North America » Canada » British Columbia » Vancouver February 2nd 2010

I feel very olympic today! Oziroma včeraj, saj je datum oddaje tegale zapisa relativno gledano e jutri. Izbira hotela Primavera v Mestrah se je izkazala za odlično monost. Soba je bila fantastično čista, sicer nekoliko majhna, a kaj več človek za eno noč niti ne potrebuje. Tudi skupna kopalnica je bila brezhibna, imam občutek, da sem bila po mojem edina gostja, ker je bilo vse sumljivo sterilno. Lokacija je bila pa sploh glavna zmaga: 50 metrov stran je bila avtobusna postaja, ki me je zjutraj pripeljala do letališča. Prav za prav je zjutraj napačen opis, ker sem na bus v trdi temi čakala e ob - reci in piši - 4.45 zjutraj. To je 15 minut pred peto uro, če nisem dovolj poudarila. A ne glede na rano uro je bilo na vozilu e kar nekaj ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok November 1st 2009

Jutri zapuscam Bangkok in s tem JV Azijo. Spet sem pri koncu. Ali novem zacetku? V tem mesecu sem se o Maleziji (in posredno o sebi) naucila neprimerljivo vec, kot sem odnesla iz gimnazije, pa ceprav sem pouk geografije obiskovala z veliko strastjo (ok, zgodovino malo manj). Deepavali, mooncake festival, aidilfitri, nine god emperor - to so samo stirje obicaji treh kultur, ki sestavljajo to fantasticno drzavo pod imenom Malezija. Da, politika je ze skorumpirana in pokvarjena, ampak drzava se dogaja drugje: na cestah, ulicah, trznicah, v domovih, templjih, kavarnah, ulicnih prodajalnah s hrano. In tam vladajo spokojna multikulturnost, sozitje razlicnosti, manifest tolerance. Kaj vse bom pogresala? Prav gotovo nikoli koncano poletje, maceto za razcesnit kokos, 24-urne mamak restavracije, rumeno za nohti od grebljenja po rizu s karijem, skok v morje in zatem svic v hrib, ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok October 31st 2009

Clocktower je odpel melodijo in oznanil 13. uro. Par minut kasneje smo nasledili izkrcane potnike in zasedli njihova mesta v obratni smeri, torej s Penanga na celino. Vkopala sem se na rep trajekta, cuzala svojo air lychee in zaklenila svoj pogled na obris Georgetowna, zlasti na QE2. Kako lahko eno samo tako bezno nakljucje, kot je bil marcevski zur, rodi nekaj tako grandizonega, kot sta bila zadnja dva tedna? Nameravala sem ostati kaksnih pet dni, potem sedem, nato sem nehala z iskanjem za lase privlecenih argumentov, zakaj naj se skidam se kam drugam. Penang je enostavno fantasticen pa pika. Upala sem, da lahko s pogledom ostanem tam se sama. Ni delovalo. Cez dobre pol ure sem tako ze sedela v KTM cakalnici in poslusala oznanila o vlaku v BKK. Hecno; spet sem bila v popotniskem sedlu, ... read more

Tot: 0.097s; Tpl: 0.008s; cc: 13; qc: 44; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb