Page 3 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Taiwan » Tainan October 25th 2011

Po poznem frustku sem se poslovila od Natea in jo mahnila z MRT do Main Stationa, od tam pa samo po hodinkih do glavne bus postaje, ki je seveda na istem mestu. Vse je tako neverjetno dobro oznaceno, da se res ne mores zgubiti. Kot je rekel Nate, sem dobila za bus do Tainana totalno poceni karto: 220 dolarjev. Gre za neko promocijo, ki jo ne stekam najbolje, ampak hej, vazno, da je karta zaresna in poceni! Lokalka v cakalnici na buis mi je ralozila, da je to zato, ker imajo zdaj high speed railway in prides do Tainana namesto v 4 urah v 1,5, zato so busi cenejsi, da se sploh se kdo vozi z njimi. In res nas ni bilo prav veliko, ki smo se ob 13. uri vkrcali na bus. In to kaksen! ... read more

Asia » Taiwan » Taipei » Danshui October 24th 2011

Zajtrk je bil kar ze brunch, in sicer pri drugem kaficu za vogalom, tokrat luo bo kao z jajcem in tistim njihovim super cajem. Potem pa v Beitou! Gre za postajo nedalec stran in zelo znano lokacijo toplic oz. hot springs! tajvan je namrec nabasan s temi hot springi, in ce kdo, potem sem jaz veliki ljubitelj teh zadevscin, tudi v soncnem vremenu in kaksnih plus 25 stopinjah. Ampak najprej besedica o busih tu. Placas ob vstopu ali izstopu, vozniki pa se pogosto zahvalijo potnikom ob izstopu in oni njemu. Noro, kaj takega sem do sedaj dozivela le v Vancouvru. Mimogrede, do sedaj lahko recem, da me Tajpej spominja malce na Singapur. MRT je fascinantno ucinkovit, same stacune in soping povsod, hrana je odlicna, arhitektura je moderna, blazno je cisto ... ampak nekako ima vec duse, ... read more

Asia » Taiwan » Taipei October 23rd 2011

Kaksno je zivljenje na nitki? Precej ... mega. Odvisno od niti, sicer. Kakor koli ze, ob sestih so nas povem romanticno, kot se za okolico spodobi, zbudili petelini. Ce njihovo dretje ne bi bilo dovolj, se je za vsak slucaj zacel oglasati se papagaj v spodnjem nadstropju (nekaj je s Tajvanci in ptici ... povsod jih je polno, imajo jih ocitno blazno radi). Z Nateom sva se zbudila prva in pred hiso "pozajtrkovala" tasty biscuits in Japanese style green tea sugar free iz sosednje stacunce. Ko sva se navelicala cakati smrcecega Josha, sva se odpravila spet tja kto vceraj, le malce dlje - do skladovja skal, imenovane Clock tower, kjer se baje res dobro pleza. Vmes sva pobrala se na obali prebivajocega Bryana in skupaj smo se odpravili do omenjene tocke. Zanimiva so ta poimenovanja, zraven ... read more

Asia » Taiwan October 22nd 2011

Na svoj seznam norih stvari, ki sem jih kdaj pocela, lahko dodam vsaj se eno. Ampak najprej na zacetek. Zjutraj je bilo koncno sonce! In tako ta pravo. z Nateom sva sla na zajtrk k stantu cez cesto, kjer delajo baje izjemno dobre dan bing palacinkice s slanino in sirom. In res so dobre. Sploh ce zraven narocis se lei cha. Nate je sel v sluzbo, jaz pa z busekom do MRT postaje. Ker je bil lep soncen dan, sem ga izkoristila za krajse raziskovanje Danshui obale. Mestece namrec lezi ob zalivu oz. estuarju velike reke in je bilo vcasih pomembno portugalsko ... erm ... obrezje, recimo temu, zato je veliko ostankov iz teh casov. Pa tudi od prej, imajo takozvano old street, ki je danes vse prej kot old, saj so na njen razstresene povsem ... read more

Asia » Taiwan » Taipei October 21st 2011

Tole bi se clovek hitro navadil, tako kul je tukaj. Kot vceraj sem sla tudi danes na frustk cez cesto, tokrat na dve palacinki in isti caj, oboje me je prislo 50 dolarjev. Nato pa hop na bus do city halla in na MRT do postaje Zongxiao Xinsheng. Moram poudariti, da je povsod po Taipeju vse totalno hudo oznaceno, tako da se prakticno ne mores zgubiti. Na vsaki postaji so zemljevidi, kje si in kaj je v okolici. Res imenitno, res. Naj tu omenim se to, da so vsi javni WC-ji, najsi na nobel placih ali v zanikrnih ulicah (ja, tudi te so in tudi tja grem), zelo cisti in spedenani. Nimam pojma, kako jim to ratuje, ampak je pa dejstvo. Svaka cast. Na poti do CKS memorial halla (spomenik nekdanjemu predsedniku, baje precej kontroverzna zadevscina) ... read more

Asia » Taiwan » Taipei October 20th 2011

Americani n Kanadcani z 101 oznacujejo zacetniske predmete, zato bom tudi jaz tako oznacila svoje prvo spoznavanje s to drzavo. Jolyn mi je spisala, kaj moram narociti za zajtrk v stantu cez cesto njenega bloka. Tako sem se zjutraj okrepcala z dan bing (palacinke z jajci), nai cha (mlecni caj) in luo bo kao (nimam pojma, ampak kot nek pecen gris iz kockic z delci pancete in cebule, res nimam pojma, ampak je bilo dobro). Vse skupaj me je stalo 58 dolarjev, za namecek pa mi je stari podaril se dva potstickerja, ravno ko sem se hotela odpraviti na bus (ki je na istem mestu). Superca. Ko sem cakala na bus 912 do city halla, je neko zenico zraven zelo skrbelo, da cakam na pravi bus, zato sta se s starijem v kafani domenila, da mi ... read more

Asia » Taiwan » Taipei October 19th 2011

Bolje receno: made it to Taiwan. Ampak kakor koli ze. Po vseh kolobocijah sem vendare tu, na tem, kot kaze, fenomenalnem otocku sredi Azije, nekje med Juznokitajskim morjem in Pacifikom, ce me geografija ne vara. Vlak do Munchna je bil OK, malo sem nato zabluzila po mestu in se nauzila radosti tamkajsnjega marketa, potem pa za deset evrov (od kdaj?!?!) do letalisca. Tehtnica je pokazala 9,4 kilograma cekirane prtljage, kar je za slabih pet tednov potovanja kar v redu (in dober potencial za nakupe). Oman Air se je spet izkazal za vrhunske, tako da jih RES priporocam. Placa je ogromno, cetudi ne bi imela sosednjega sedeza fraj, hrana je odlicna, osebje prijazno, ponudba zabave neskoncna (samo omenim, da imajo tudi album od The National in Oasis, in po moje ni treba vec kaj dodati). Plus je ... read more

Europe » Germany » Bavaria » Augsburg July 10th 2011

Zadnji dan je bil, kot pritiče tradiciji, najboljši – v vseh pogledih. Zjutraj, že ob osmih, smo se skidali iz hotela proti železniški postaji. Na sveže spranih nedeljskih jutranjih ulicah smo bili edini, družbo so nam delali ne tu in tam kakšni mašni navdušenci. Ob 8.46 smo sedli na regionalni vlak do Ingolstadta, ki je znan po svoji proizvodnji Audijev, ampak mene je pritegnilo nekaj drugega – znova Deutsche Bahn. Res mi je nenzansko všeč, kako so vsi vlaki sodobno opremljeni, kako te na LCD-zaslonu redno obveščajo o hitrosti (povprečje tam nekje 118 kmh), kako te opozarjajo, na katero stran vagona bo postaja … Res je potovanje po Nemčiji totalno stress-frei, ker vse klapa, vse štima, vse je do potankosti naštudirano in zorganizirano. Kapo dol! Če bi not uletili še azijski prodajalci vsega živega okusnega in ... read more
At the game
And action!
Hooray

Europe » Germany » Bavaria » Regensburg July 9th 2011

Ob sedmih me je zbudilo čudovito nabijanje sosednje cerkve - eminentna lokacija ima pač svoj davek. Ampak mi je uspelo potegniti do osmih, potem pa blagi sprehodič do zajtrka v nadstropju niže. Po nujno potrebnem okrepčilu (jedla nisem že 12 ur!) sva se še zadnjič sprehodili po Passauu, potem pa smo jo s skupino mahnili na železniško postajo. Ob 11.24 nas je namreč čakal ICE vlak do Regensburga. Spet smo navalili v prvi razred in moram reči, da res ni neke bistvene razlike z drugim razredom, ki je prav tako zelo komot. No, prvi je seveda še bolj, ampak dejstvo, da smo šibali s tam nekje 200 na uro, ni nič drugačno. Tako smo bili precej pogovorov in slabo urico kasneje že v Regensburgu, kjer nas je pričakala naša tukajšnja vodička Barbara (ali kot izgovarjajo Madžari, ... read more

Europe » Germany » Bavaria » Passau July 8th 2011

Pa sem spet v Nemčiji, že tretjič letos. Ljudje se mi smejijo, češ, kaj pa je v tej državi še kaj drugega videti kot Berlin, a se jim samo zvito nasmehnem. Marsikaj, marsikaj. Morda pa je bolje, če ostanejo tako prepričani. Kakor koli že, let z Brnika ob 6.50 zjutraj nikoli ni zabaven in niti tokrat ni bil. Predvsem zato, ker so ga prestavili oz. združili skupaj z letom za Barcelono, tako da je bila zmeda potnikov - sploh katarske rokometne ekipe - popolna. Ko smo končno krenili in se čez urico znašli v deževnem glavnem mestu Bavarske s 15 stopinjami, je bilo jasno, da sva za vlak do glavne železniške postaje, kjer naju je čakal nov vlak, absolutno prepozni. Še bolj, ko sva na prtljago čakali kakšnih 20 minut. A optimizem umira zadnji, zato sva ... read more
Passau
Marmeladenhaus
Passau's cathedral

Tot: 0.118s; Tpl: 0.007s; cc: 11; qc: 69; dbt: 0.0672s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb