Page 2 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Taiwan » Yilan County » Jiaoxi November 4th 2011

Po ze standardnem dopoldanskem obredu - zajtrk, izlezavanje, plaza - sva s Paulom odbiciklirala do centra, da bi sedla na vlak za Jiaoxi. Spotoma sva pobrala se en chicken bento, nato pa sedla na vlak za 25 dolarjev do najine destinacije: hot springs! Kot sem ze omenila, jih na Tajvanu mrgoli, in Yilan county ni nobena izjema, prej obratno. Tako je mestece Jiaoxi le nekaj postaj severneje od kraja, kjer sem trenutno, tako da je prikladen pobeg iz vsakdanje (sicer resda povsem drugacne) realnosti. Pa se petek je bil, kar je pomenilo, da ne bo pretirane guzve. Jiaoxi je prijetno, nekoliko hribovito mestece (naokoli je precej pohodniskih izletov, slapov, ipd.), in ze ob izstopu s postaje te pricaka bazen s toplicami, ki naravno bruhajo ven in te vabijo medse. Midva sva se odlocila za en obhob, ... read more

Asia » Taiwan » Hualien » Hualien City November 3rd 2011

Kaksen dan. In brez skrbi, obisk v naslovu je bil povsem prijateljski. Ampak zacnimo z jutrom. Kot v vsaki soseski je tudi v Paulovi za katerim koli vogalom pac zajtrkovalnica. Tako sem se podala tja in snedla svoje preljube kitajske buhteljne pa seveda nai cha. Vmes je mimo prikolovratil Paulov sostanovalec Ryan in skupaj sva hvalila dobrote izpod rok lokalnih kuharic. Podala sem se na stop do centra, ker je PAulovo stanovanje pac precej oddaljeno od centra, nekako tako kot Dolgi most in center Ljubljane. Zastopala sem takoj prvi avto, kar me sploh ne preseneca vec, in tip me je zategnil direkt do zelezniske postaje - ki je v bistvu povsem na koncu te dolge dolge ceste, ki vodi do sem. Skratka, brez ovinkov, in ze si tam. Vse karte za vlak ob 8.35 so bile ... read more

Asia » Taiwan » Yilan County November 2nd 2011

Silvia je se spala, zato sem se v soncnem jutru najprej podala na zajtrk. Postregla mi je ista punca kot vceraj, izkazalo se je, da je (tudi ona) Indonezijka. Prav nic ni spominjala na svoje rojake, sem ji rekla, zato mi je pojasnila, da je kitajskega porekla. Porocena je s Tajvancem, ki pa dela kot kuhar na JAponskem. Gostinci, seveda. NAto sem lepo vreme in lep okolis izkoristila za en mini tekec. Razen razpuscenih lajajocih psov je bilo vse idilicno: kampus sredi "Vipavske" doline, sonce, prijetna klima. Super. Ob mojem povratku sta bili ze obe s cimro pokonci in s Silvio sva se odpravili raziskovat njihov kampus. Res je cudovit, jezerce, sprehajalne potke, mosticki, zelenje, grupica studentov se je ravno fotkala sredi podelitvene ceremonije (vkljucno z opravami!). "To je gotovo najlepsi kampus na Tajvanu," je dejala ... read more

Asia » Taiwan » Taroko Gorge November 1st 2011

NA dan mrtvih smo bili se kako zivi, in to se ob 7.20, ko sem se odpravila na vlak za Taroko. NAjprej do Hualiena, kjer sem imela se dovolj casa, da sem podaljsala zajtrk v eni od minirestavracij, se oglasila se v TIC-u in izvedela za kolakni kolesarski festival, potem pa se ob 8.40 odpravila na bus do Taroka. Cez urico smo prispeli v uvodni stab tega nacionalnega parka, sijalo je sonce (kar je za razliko od prejsnjega tedna totalna novost), tako da se je zabava lahko zacela. Taroko je razpotegnjen kanjon z izjemno visokimi hribi oz. klifi in me je takoj spomnil na dolino Soce ali pa nekaj podobnega slovenskega. Odpesacila sem do prvega pohoda, Shakadang, kjer pa se je trlo kitajskih turistov. Ti v Taroko prihajajo strpani v avtobuse in jih je res ogromno. ... read more

Asia » Taiwan » Hualien October 31st 2011

Najprej zajtrk. Penny je skocila dol po sojino mleko, dan bing in tiste kitajske buhteljne (z zelenjavo, ker sem ji pojasnila, da za zajtrk pa res ne zelim se mesa). Ti so bili prvic polnozrnati, in tudi Penny je poudarila, da je to posebnost enega od stantov tukaj, da pac prodaja bolj take zdrave buhteljne. Super, pa sem ze mislila, da ne obstajajo. In potem spet hop na skuter, odkivat mesto podnevi. Kaohsiong je sel v zadnjem desetletju skozi renesanso, dozivel je totalen facelift, predvsem zaradi vizije prejsnjega zupana (prosim brez vzporednic). Ta je povsem spedenal mesto: reko je ocistil nesnage, zgradil ceznjo razne mosticke, spedenal parkce, sprehajalne promenade, kolesarske steze (!), vzpostavil ucinkovit MRT (kaj pravite na kaj takega v LJ?), organiziral vse za World Games 2009, odprl je pristanisce za turizem ... Sli sva ... read more

Asia » Taiwan » Kaohsiung October 30th 2011

Zjutraj smo sli kolesariti po okolici s Chi in njenim tipom. To je drug obraz Tajvana, saj je okrozje Changhuah precej ruralno in hkrati industrijsko oz. tovarnisko. Tako smo se vozili mimo obseznih rizevih polj, ki so tu nekoliko drugacna od ostalih v (JV) Aziji, vsaj zdi se mi. Pa seveda mimo nasadov drugih zelenjav in sadja, mimo papajinih dreves, zapuscenih his, starinskih templjev, kitajskih napisov nenzanega porekla … Kos mo se vrnili, smo se se malo sprehodili po okolici in odkrili (vsaj jaz) park metuljev, tai chi potko (tisto s spikajocimi in zdravilnimi kamencki, po kateri se moras sprehoditi bos), cudovit lotusov ribnik in med roza lotusi zelo redke bele in rumene, mimogrede resili mucko iz jarka, v katerega je padla … Potem pa pocasi standardna procedura: pakiranje nahrbtnika, in ne tako standardno nadaljevanje: v ... read more

Asia » Taiwan » Changhua October 29th 2011

Danes je bil torej dan d za sestro moje gostiteljice, ampak zadeve so bile diametralno nasprotne nasim porokam. Zacensi s tem, da sem jaz kar nenapovedano uletila zadnji trenutek. Spala sem do nekih pol osmih, medtem ko so nekateri vstali ze ob petih. Nevesta je pac morala biti spedenana, kot se sika! In tako sem bila tudi jaz ze pred osmo zjutraj v sposojeni oblekci in sposojenih stiklah (!), kar je nedvomno osebni rekord. Pa tudi to, da so mi bili cevlji premajhni samo za eno cifro, je totalna zmaga, saj so moje noge za te razmere res bigfootovske (kakopak). Za zajtrk so mi ponudili sojino mleko in neke rizeve kugle, v katerih se je skrivalo neko meso pa seveda jajce, in ni mi bilo prevec vsec, ampak na vsake 345 jedi mi pa tudi lahko ... read more

Asia » Taiwan » Changhua October 28th 2011

Zbudil me je ropot motorjev, ki vozijo momo bloka, pomesan z melodijo kitajskih serenad. V parku za vogalom so namrec izvajali neke vrste tai chi z meci, kar je izgledalo seveda blazno fino. Sla sem na zajtrk, spet mimo dzusarnice, ki je bila zadnja dva dneva zaprta. Mogoce zaradi "vikenda" po lunarnem koledarju, po katerem se tu ravnajo. Kakor koli, danes je bilo koncno odprto in priloznosti seveda nisem hotela spustiti iz rok. Narocila sem ananasov juice, in ko sem hotela placati, mi je stari poleg soka v roke potisnil se nek skrnicelj s sendvicem. Ha? Placala sem z bankovcem za sto dolarjev in vrnil mi je kaksnih 70 nazaj, tako da to pomeni, da sem za sok in hambi gratis placala manj kot evro. Neverjetno. Sla sem dalje (ker sem se hambiju na pol odpovedala), ... read more

Asia » Taiwan » Tainan October 27th 2011

Danes je bil cas za Tainan. Ampak najprej zajtrk. Tokrat s Hansom, pri istih ljudeh kot vceraj skoraj isti frustk. Potem pa v center. Isto kot vceraj sem skocila na bus do zelezniske postaje, potem pa se sprehodila do muzeja literature, ki je precej impozantna, kolonialna stavba (iz japonskih casov). Zanimiv je zato, ker je na tajvanu veliko kultur, ki govore svoj jezik, tudi tajvanscina obstaja in jo govorijo, ceprav je uradni jezik mandarinscina, imajo pa se cel kup drugih jezikov, ki so seveda posledica razlicnih kultur. Pa se blazno prijetno hladno je bilo not. Pot sem nadaljevala po ulici Minsheng in ugotovila, da gre za porocno ulico. Vse stacune so bile namrec tako obarvane, z oblekami, fotografskimi storitvami, cvetlicnimi aranzmaji,drugimi rdece-zlatimi prckarijami ipd., in pred vsako je bilo cel kup cevljev, ki so so jih ... read more

Asia » Taiwan » Tainan October 26th 2011

Se nekaj o Tajvanu, preden nadaljujem. Tako varne drzave pa se ne. Res, vsi govorijo o tem in dejansko je tako. Ne zaklepajo stanovanj, avtov, skuterjev. Povsod so super prijazni, nikjer te ni strah, tatvin in drugih zmikavtskih dejanj ni. In ce ze so, jih baje lokalci zvalijo na tujce, npr. Tajce. In vsaka tretja trgovina je frizeraj. Resno, kolikor se pa tu ukvarjajo z lasmi, pa se nisem videla. Skratka, danes zjutraj sem si pred zajtrkom privoscila tek. Bilo je ravno prav oblacno in zgodaj, da ni bilo grozljivo vroce (kar se mi sicer tu se ni zgodilo, je vendarle jesen oz. zima), tako da sem se podala po ulicah. NAjprej malo urbanega fitnesa v bliznjem parku (povsod imajo te zadeve, kar se mi zdi super), potem pa tekanje po ulicah. Ki zgledajo vse enako, ... read more

Tot: 0.407s; Tpl: 0.006s; cc: 20; qc: 128; dbt: 0.1856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb