HER ŞEY SANAL

November 5th 2008
Published: June 24th 2017

Geo: 36.0846, -115.172

GÜN 3 Günlerden Çarşamba
Bugün ABD için büyük gün .Bugün ABD de başkanlık seçimi var.
Erken uyandım.Kahvaltıya indim.Buluşma saatinde kimseyi bekletmeme adına hızla bir şeyler atıştırdım yoksa ABD'de özellikle Las Vegas'ta sabah kahvaltısı sizi 2-3 günlük doyurabilir maazallah..Otelin önünden fuar alanına otobüsler kalkıyor.Sabah olmasına rağmen yoğun bir trafikle karşılaştık.Bu saat için normal değil fakat fuar nedeniyle olacak herkes fuara akıyor bu yüzden yoğunluk yaşıyor olabiliriz.
Fuar alanına geldik ..bizim işler daha önce organize olduğu için dev kuyruklarda beklemeden giriş kartımızı boynumuza astık.Bu kart 3 gün boyunca bize sonsuz giriş çıkış hakkı veriyor.
İçeri girince doğruca ITO nun bu yıl ilk kez katıldığı stand'i ziyaret ettik.Herkesle selamlaştık.Yaklaşık 20 ye yakın Türk şirketi bu yıl ilk kez fuara katılıyor.Daha önce bu fuarlara katılan birisi olarak hep acaba bir gün bizim firmaları da burada görecekmiyim ? diye heyecanlanırdım.Tanrı'ma şükürler olsun ..O günleri de gördüm.Bizim şirketler AAPEX te yer alıyor .Daha önce yazdım AAPEX yan sanayi kuruluşlarının fuarı.Bu alanın dayısı 1000 den fazla firma ile katılan çinliler.Bu bölümde çok sıkılmama rağmen "satış sonrası" diye adlandırılan faaliyetler için son derece pratik,ilginç ve ucuz şeyler yapmışlar.Hatırlıyorum yıllar önce ilk kez burada "park sensörü" görmüştüm ve takımını 0.85 USD a satıyorlardı.Şimdi Istanbul'da park sensörü
takımını kaça mal ediyorlar bilemiyorum ama her halde bir hayli dolar talep ediyorlardır.
AAPEX'i hızla geçip SEMA'ya daldım.İşte burası tam bir curcuna.İlgilendiğiniz alan net değilse ,avara kasnak dolaşırsınız.Bu nedenle gidecek olanları uyarıyorum.Hepsini göremezsiniz hiç olmazsa ilgili alanınınız da yoğunlaşınız..Jant sa jant,Boya ise boya,lastik ise lastik ,egzos ise egzos gibi.
Anlatmakla bitmez fakat 4 teker Harley Davidson ve BMW bazlı ATV araçlara bayıldım.Çok zevkli bir şeyler yapmışlar.Bizim ülkemizde bu araçların yola çıkması yasak fakat tatil yerlerindekilere göz yumuyorlar.Arsız çocuklar gibi oradan oraya atlayarak bu ziyaret akşama kadar sürdü.Öğle yemeğini (hatırı sayılır bir kuyruk bekleyerek) ayak üstü atıştırarak geçiştirdik.
Akşama doğru sokağa çıktığımızda gün dönüyordu. Strip yine cıvıl cıvıl...Bu yıl diğer yıllardan farklı olarak Margarita barlar çok inn...Millet, menemen testisi gibi ayakta dikilerek bir taraftan hoş müzikler dinliyor ,yoldan gelen geçenleri izliyor bir taraftan da çok güzel hazırlanmış margaritaları deviriyor.Bu numara bizim Bağdat caddesinde gider.
Biz 2 margaritadan sonra otelin yolunu tuttuk zira Bu amerikan milleti çabuk sarhoş olur ve derhal bir sululuk kaplar ortalığı.Bazı şakaları kaldırmak zor olabilir.
Bu akşam amerikalılara göre "Venetia" bize göre "Venezia" otelinde yemeğe davetliyiz.
Bu arada bildiğiniz gibi "Las Vegas" tüm ABD lilerin tüm yaşamları boyunca çalışarak ziyaret etmek zorunda oldukları bir tavaf yeridir.Burayı ziyaret etmeyen ABD li reşit sayılmaz.Çölün ortasında yarattıkları bu sanal peri masalı ile sizleri hayretlere sevketmek konusunda mahirdirler. Las Vegas, temalı oteller dünyasıdır.Bu şekilde Amerikalı nevada çölünün ortasında (In the middle of nowhere) fazla zahmet etmeden Venediği,Paris'i,Bellagio'yu Mısır tapınaklarını,Karayip korsanlarını yerinde görebilir...havasına girebilir bunların dünyanın diğer taraflarında asıllarının olduğu gerçeğine uyanmadan günlerini geçirebilir...
Her neyse.... belki yararı olur diye sizlere otelleri ayrıca anlatmağa karar verdim ..
Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Tot: 0.112s; Tpl: 0.018s; cc: 6; qc: 22; dbt: 0.0636s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb