VENETIA YA DA VENEZIA

November 5th 2008
Published: June 24th 2017

Geo: 36.0846, -115.172

GÜN 3 Günlerden Çarşamba
Akşam yemeğini yiyeceğimiz Venetia ( aslında Venezia ) otelini anlatalım biraz...
Burası tüm Amerikalı'ların nedense hayran oldukları, Venedik temasını işleyen bir otel.
4049 odalı dev otelde,sanal bir kanal inşa edilmiştir.
Girişteki çakma Realto köprüsü,San Marco meydanı ve kulesi yanından gondolunuza binip otelin alış veriş meydanına sesi gür gondolcular eşliğinde ulaşmak mümkün.
Venediğin burun direğini sızlatan kanal kokusu hariç, hepsini sanal olarak size sunabiliyorlar.
Compact Venedik yani...
Alış veriş alanı 50.000 m2 olarak düzenlenmiş ...
olur da kumarda kazanırsanız paranızı harcayacak "sahte" olmayan İtalyan markalarının neredeyse tamamının burada mağazası var ..
Bizler gibi sahte'nin anavatanından gelenler için bunların çoğu uçuk rakkamlar ...
ama önemli değil.....
haydan gelenleri topladıkları için fazla bir zararı yok...
Las Vegas 'ın ana kuralı, paralı gelip parasız dönmeniz üzerine oturmuştur.
Fazla debelenmeyiniz ...
Yemeğimizi Otelin alt katında sanki açık havadaymışsınız gibi düzenledikleri San Marco meydanının San Marco restoranında yedik.
Mükemmel bir ziyafet oldu.
Buradan yürüyerek otelimiz Excalibur'a dönmeğe karar verdik.
Size bir Venetia video'su hazırladım.Dilerseniz seyrediniz ...
oteli daha iyi hissetmeniz mümkün...

Tot: 0.681s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 42; dbt: 0.4468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb