KARA KEDI


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Nevada » Las Vegas
November 5th 2008
Published: October 27th 2014
Edit Blog Post

Geo: 36.0846, -115.172

GÜN 3 Günlerden Çarşamba

Bu hotelde kaldığımızı daha önce yazmıştım.Elimden geldiği kadar hotel hakkında bilgi vermeğe çalıştım.
Excalibur'den yola çıkarak aslında orta çağ havalı bir otel yapmak isterlerken renkli kuleleri ile daha çok disneyland maskaralığında 4032 odalı bir otel.
Daha önce yazdığım gibi bu gün ABD de başkanlık seçimi var .
Hiç kumar oynamadığım için, odaya gidip seçim sonuçlarını izlemeğe başladım.
ABD de ilk kez zenci bir başkanın seçildiği günde orada olmak beni heyecanlandırdı.
Yıllar önce Sovyetlerden ayrılıp bağımsızlığını kazanan o dönemdeki Çekoslovakyanın
seçilmiş ilk başkanı yazar Vaclav Havel 'in halkına yaptığı ilk konuşma da ben de meydanda bulunuyordum.
Herhangi bir şey anladığımız yoktu fakat çok esprili biri olduğunu anlıyorduk, zira herkes çok neşeli idi ve millet devamlı gülüyordu.
Ben de tarihi bir toplantıya katıldığımı hissediyordum.
Şimdi ABD de ilk kez zenci birisi başkan oluyor ve ben Obama nın kazandığı gece Las vegas ta bulunuyorum..
Bu durum beni gerçekten çok etkiliyor.
Sonuç ta ABD için bir şey değişir mi ?
doğrusu sanmıyorum...bu gibi konularda aklıma hep Mao nun ünlü sözü gelir
"maksat farenin yakalanmasıdır...bunun beyaz kedi ya da siyah kedi tarafından gerçekleşmesinin hiç önemi yoktur .."
Hergün,günün karelerini
toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:




Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.389s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 39; dbt: 0.1529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb