Red Rock Canyon & Las Vegas

North America » United States » Nevada » Las Vegas
June 18th 2013
Published: June 22nd 2013

Z Yosemite czekała nas długa droga w kierunku Las Vegas, gdzie mieliśmy zakończyć naszą podróż i oddać auto. Następnym etapem podróży będzie tylko przelot do Nowego Jorku, 5 dni w mieście i powrót do Krakowa, do rzeczywistości…

Tymczasem przed nami było 270 mil trasy wiodącej w głównej mierze przez góry i pustynie, w bliskim sąsiedztwie poligonów wojskowych w Nevadzie. Krajobraz przez kilka godzin w zasadzie niezmienny, jedynym urozmaiceniem były wioski-oazy, w których najwyraźniej uprawia się trawę/przyszłe siano dla bydła, z charakterystycznymi zraszaczami.

Las Vegas nie zaskoczyło nas temperaturą, która jest wyższa niż gdziekolwiek indziej w całych Stanach. Niezrażeni aurą zdecydowaliśmy się wtorek spędzić w pobliskim Red Rock Canyon.
Tym razem lenistwo (i upał) zwyciężyło i zamiast pieszych wędrówek zadowoliliśmy się pobieżnym podziwianiem gór w ramach trasy Scenic Drive dookoła parku.
Same skały robią wrażenie zwłaszcza poprzez różnorodność odcieni i kształtów, trasy piesze są chyba jednak monotonne, prowadzą zazwyczaj do podnóża skał lub źródeł strumieni i wodospadów, które o tej porze roku są zresztą wyschnięte.
Park na pewno warty polecenia dla rowerzystów – fajna trasa (trochę pod górę, a później długo w dół) oraz dla wspinaczy skałkowych.

W Las Vegas tym razem obyło się bez hazardu, ale spełniliśmy jeszcze jedno marzenie rodem z amerykańskich filmów – kino samochodowe. Z wielką paką popcornu i gigantyczną colą (rozmiar regular) raz odbiornikiem radia nastawionym na określoną częstotliwość obejrzeliśmy najnowszy film o Supermanie: ‘Man of Steel’ J

///

A long road from Yosemite to Las Vegas was 99% through mountains and deserts.

At the destination we decided not to gamble 😉 but spend time visitng Red Rock Canyon park. The heat and laziness didn’t allow us to choose one of the hiking trails, instaed we used the scenic drive, made some photos and got back to hotel room with AC.

In the evening, we went to drive-in movies to see ‘Man of Steel’. Accordingly to American tradition with big bag of popcorn and huge coke.

Red Rock Canyon 4Red Rock Canyon 4
Red Rock Canyon 4

Gdzie jest Wally? :>

Tot: 0.185s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 43; dbt: 0.1556s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb