Najtrudniejsze są powroty

June 25th 2013
Published: June 25th 2013

powrót

Ostatnie dni w Stanach upłynęły nam pod znakiem zakupów (oczywiście!), pakowania i imprezy rodzinnej w okolicach Pocono Mt w Pensylwanii.

Lot z Nowego Jorku do Wiednia mamy już za sobą, nie obyło się bez przygód: dwugodzinne opóźnienie oraz bardzo ciężkie lądowanie. Zmiana czasu będzie trudna do przejścia, tym bardziej, że jutro wracamy do pracy na pełnych obrotach. Na szczęście tylko trzy dni do weekendu 😉

Już teraz zaczynamy tęsknić za Ameryką, zwłaszcza, gdy popijamy lotniskową kawę americano nalaną do połowy objętości kubka... Jednak gigantomania ma swoje dobre strony 😊, a w oku kręci się łezka na wspomnienie miłych pań z 'dinerów' po trzy razy podchodzących z dzbankiem świeżo parzonej kawy i proponujących dolewkę.

Z cyklu podsumowania:

1. Na liczniku Chryslera po dwóch tygodniach jazdy stuknęło nam 2,300 mil, tj. 3,700 km.
2. Folder ze zdjęciami liczy 1,041 obiektów.
3. Nocowaliśmy w trzynastu miejscach wliczając domy, hotele, motele, samochód i pociąg 😊
4. Podróże lotnicze: 7 przelotów.
5. Byliśmy w siedmiu stanach (nie wliczamy przejazdu pociągiem/przelotu).

Do następnego!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 43; dbt: 0.0433s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb