Yosemite

Published: June 20th 2013

San Francisco - Yosemite

Jadąc do parku narodowego Yosemite byliśmy przygotowani na uroczą dolinę otoczoną górami, jaką można znaleźć choćby w Polsce. Zastaliśmy jednak kolejny cud przyrody – dolinę otoczoną ze wszystkich stron skalnymi ścianami, pełną zieleni i uroczych wodospadów.
Wspaniałe miejsce na spędzenie niedzieli – najpierw 3-godzinna wyprawa pod wodospad Yosemite a następnie leżakowanie nad rzeką Merced 😊

Z parku wyjeżdżaliśmy tzw. Tioga Road, która dostarczyła nam kolejnych spektakularnych widoków – wijąca się wśród skał i rzek, z maksymalną wysokością 3,031m (najwyższy szczyt w naszym życiu J). Po drodze udało nam się zobaczyć prawdziwego niedźwiedzia (!), który jednak nie dał się sfotografować i szybko czmychnął w las.

Yosemite polecamy każdemu!

///

Yosemite National Park was another great point of our trip – wonderful images with mountains, forests and waterfalls made huge impression on us. Additionally, the Tioga Road we used to exit the park was next Wonder and gave us a lot of fun.

Tot: 0.091s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb