Slovinsko - suhrn, naklady

Europe » Slovenia
December 3rd 2018
Published: December 4th 2018

Tato krajina prijemne prekvapila, hlavne co sa tyka prirody. Isto sa sem oplati ist v letnych mesiacoch, vtedy tu musi byt raj pre turistov.

Na dopravu odporucam pouzit appku http://prevoz.org , ktora je skoro o polovicu lacnejsia ako bus. Proste si clovek najde vodica, ktory ide rovnaku trasu, posle mu sms-ku, dohodne stretko a uz sa vezie v aute.

Jedlo prakticky rovnake ako na balkane, tak ziadne extra prekvapenia. Fajn siet resitk Das ist Walter a Sarajevo 84

Ubytko miestami dost drahe ale dalo sa.

Ludia v pohode, nakonec az tak moc rozdielna nasa rec neni, i ked srbstina resp chorvatcina je podobnejsia nasej reci.

MARIBOR

Fajn male mestecko na jeden den. Turistika v okoli slabota. Futbal tiez nenadchol.

Ubytko

hostel pekarna - 4dorm, kupelka, ranajky. ubytko hlavne pre mladych ludi. Hned oproti je hala kde byvaju koncerty, umiestnenie hostela trochu od ruky od centra ale v pesej dostupnosti. ranajky boli v pohode. cena 22€

CELJE

Velmi pekne mestecko ale iba na pol dna, bohuzial na hrade som nebol, nebolo casu. Dal som si turu s cs ludmi na vrch BOC, ok, tura ale nic extra

LUBLANA

Toto ma neoslovilo, prakticky vsetko rovnake ako inde. Pozitivum akurat free hrad, i ked nie vsetky expozicie. Metelkova ulica s nezavislakmi bolo fajn spestrenie. CS bola fajn, turistika na samrna gora potesila. Velmi pekne prostredie, k comu pomohol aj sneh.

Ubytko

Hostel fluxus - 6dorm, share kupelka, prechod cez 8dorm.Tu je dobra akurat pozicia hostela inak onicom. Do dormu sa ide cez iny dorm, kupelna umiestnena len v poslednom dorme, takze vsetci sa tam seru. cena 14€. neodporucam

BLED

Moje top miesto v slovinsku. Velmi prijemne mestecko pri jazere. Z neho sa daju robit denne vylety do np triglav resp do uziny vintgar.

ubytko

castle hostel 1004 - 10dorm, share sprcha. velmi kvalitne ubytko, s kuchynkou, skvelim personalom. Odporucam

KRANJ

mestecko na dve hodinky. Bol to len stopover. Nic zaujimave tam neni ale je pekne.

KOPER

Fajn pristavne mestecko ale max na par hodin. Potesil akurat festival co sa tam konal.

Ubytko

Hostel bellavista - 4dorm, share kupelka. mini izba, kuchynka mala. max na jednu noc

PIRAN

velmi pekne pristavne mestecko, stredozemske domceky, fajn atmosfera. Mestecko max na den, ja som tam stravil 2 hod a stacilo

NAKLADY

Slovinsko (flixbus zahreb - maribor 7,99€) - 12dni

Doprava : 53,7€
Jedlo : 189.12€
Ubytko : 130,2 €
Vstupy : 12€
Ostatne : 13,8 €

Spolu : = 7,99€ (bus) + 398,82€= cca 410€

Tot: 0.61s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 44; dbt: 0.3484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb