309.den - presun domov (zastavka v brugge)


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Flemish Brabant
December 3rd 2018
Published: December 4th 2018
Edit Blog Post

Cs ma budi 6.45.

Kupelka obsadena tak bez umyvania. Je to moj posledny den tak srat na to.

Spolu ideme na stanicu dampoort. To je vedlajsia stanica, no blizsie k mojmu ubytku.

Tu rozlucka a cakanie na vlak do bruggy.

Opat prichadza nacas, dost plny ale uchadza sa mi miesto.

Jedna zastavka na hlavnej stanici v gente a potom uz len bruggy.

Na zel.stanici bruggy pri starbackse zhavim free wifi.

Tu mi hned pipa sprava na whatsup od tw zo zahrebu.

Zas dalsia debilna otazka z oblasti vztahov. Nevim ci to divca je narusene abo si robi furt srandu. (Prva moznost je spravna).

Silou mocou chce neakeho frajera. Som jej teda napisal, ze moze byt moja girlfriend, negativna odpoved, tak teda moze byt moja sex friend, opat negativna odpoved s dodatkom len friend.

Zo stanice pochodujem popri kanalu k brane Gentpoort. (cervena znacena trasa v mojej mape)

Prechadzka velmi pekna po hradzi. Jesenne farby stromov. Kopa laviciek, cisto. Uplna paradicka.

Odpocinok na lavicke. Obcas cyklista alebo bezec.

Za Kruispoort gate zacinaju stare veterne mlyny. 4 rozne druhy. Vyzeraju velmi pekne, len skoda zamracenej oblohym obcas dokonca aj sprchne.

napajam sa na modre znacenu trasu v mape, opat idem popri kanaly, velmi pekne mostiky, cesticka vykladana macacimi hlavami, okolite velmi pekne domceky.

Fasady nenormalne pekne. Rozne styly renesancia, gotika....

Na hlavnom namesti uz vianocne trhy a kopa ludi.

Kvanta turistov. Prvy krat vidim aj sikmacov, zvacsa cinania a pekne japonky.

po cernochoch alebo moslimoch ani slychu.

Odlovujem tu svoju prvu belkgicku kesku. Nuz ale neni to jednoduche, musim splnit specialne ulohy co samozrejme neplnim a z odlovom mi pomaha starsi belgicky par.

Keska skovana v bicykli, uplne genialne riesenie. S belg menim tb.

Je tu i mala ladova plocha, co vyuzivaju hlavne deti.

Na moje prekvapenie tu chyba ruske kolo, to inak bolo v kazdom meste.

Kupujem mega dlhu klobasu ale chutovo nic moc.

Pomalicky presun cez dalsie fajn namesticko na zel.stanicu.

V kanali nesmu chybat vyletne lodky plne turistov.

Toto mesto je fakt velmi pekne ale preplnene turistami narozdiel od gentu.

Zastavka flibica busu je na druhej strane zel.stanici.

Prichadza nacas, pipam qr kod a uz sedim smer letisko charleroi.

Zastavujeme v gente kde nastupuju dalsii ludia.

Medzi nimi aj 6tica svk zien, 3 mami s 3 dcerami.

Jedna typicka blondina (mama), cul by sa mi veru hodili sluchatka.

Cesta bez problemov, vyrazili sme 14/30, dosli 16/45 (mali sme dojst 17/00)

Prva kontrola bez vojakov a bez sterov, druha uz s problemami.

Zapipali mi topanky. tak vyzut sa, to som dost s nevolou aj spravil.

Zrejme mali pipac nastaveny na moc velku citlivost, bo este nikdy mi topanky nazapipali.

Pred gatom kopa slovakov, kto by to bol povedal ked letime do ba.

Nakonec supujem do seba 4 male piva.

Potiche poznamky tipy , to je isto typicky slovak som ignoroval.

Zaujala jedna skupinka ktora bola v soku ked videla video z letu so spartakovskymi fanusikmi. Tam bola ina divocina 😊

Let pod vplyvom ubehol rychlo.

Vyletnicky z mojho busu robili problemy s mietami, bo nesedeli vedla seba. Tak otravovali ludi ci si vymenia s nimi miesta, dvaja ludia suhlasili, jedna nie. Tak boli na nu nasrate.

este zastavili letusku nech dohovori pasazierke co odmietla vymenu. Argument uplne smiesny. Moje dieta (tip 14rokov) predsa nemoze sediet same, je to dieta,notak vymente nas.

Sok na letisku v bratislave. Cakal som,ze nas nalozia do busu a odvezu k hale ale isli sme pesi. Aky pokrok. Co si pamatam na tomto letisku ludia idu do busu aj na 50m.

Po opusteny haly zvitanie s mami. Nasadame do auta a dusan nas uz veze domov.

Vylet skoncil. Co bude dalej sa uvidi po 22.12.

Foto

Bruggy
https://photos.app.goo.gl/z94M9WjxRrTbokMy7

Naklady :

vlak gent - bruggy : 6,8€
flibico bus bruggy - charleroi letisko : 18,2€

Advertisement



Tot: 0.572s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 51; dbt: 0.3523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb