Belgicko 1 - suhrn, naklady (vratane holandska)


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium
December 3rd 2018
Published: December 4th 2018
Edit Blog Post

Nuz toto je jedna z mojich najhorsich resp najhorsia krajina na tripe. (dost sa na hodnoteni podpisalo aj zle pocasie,mozno za slnecneho dna by to inak vyzeralo)

Hodnotim francuzsku cast.

Mesta preplnene divnymi existenciami.

Ludia tu boli arogantny a o ang sa vacsine ani nesnivalo.

Jedlo v restikach mega drahe, vsetko zachranovali fastfoody.

Pozitivum aspon bola pitna voda z kohutika.

Prekvapenie na vianocnych trhoch, v kazdom mestecku ruske kolo.

Dost ma serie, ze sa mi nepodarilo dostat na futbal v liege.

CHARLEROI

Mesto duchov. Ani vecer ani rano skoro ziadny ludia na ulici. Jedno namestie, pekne ale ako kazde ine europske. I tu maju mini stvrt kde sa za bieleho dna daju zohnat drogy resp kurvy. Potesila aspon mini turistika na blizky umely kopec, kde som stretol fajn domaceho. Mestecko max na 2 hodinky. Navstevu odporucam ozaj iba ak clovek ma kopu casu pred odletom, inak nie.

ubytko

Youth hostel charleroi - 6dorm, sprcha na izbe, ranajky. Novy hostel, super bufetove ranajky, fajn vybavenie ,len sklamanie z recepcnych (mimo jednej). Nevedeli ani ceknut po ang. To je totalna hanba na zap.europu v 21.storoci. cena 22€. odporucam

LIEGE

dalsia nic moc mesto (nevyslo mi pocasie). Opat rovnake budovy ako vsade, akurat tu bola rieka. Pochybnych existencii kvanta. Nie je dovod sem cielene ist.

ubytko

youth hostel liege - 4dorm, kupelka na izbe, ranajky. rovnaky styl ubytovania ako v predoslom meste. Ranajky opat fajn. Recepcny super. Nevyhoda bola momentalna rekonstrukcia ale niako ma to neovplivnilo. Cena 20€

NAMUR

tu mi tez nevyslo pocasie ale mestecko na par hodin ok. Pekna pevnost, uzke ulicky, starodave budovy, rieka. Ludia tu vyzerali normalne ale i tu sa vyskytovali zobrajuci migranti.

HOLANDSKO

MAASTRICHT

daytrip z liege.

Mestecko pre mna super. Rieka, pekne kostoliky, namestia, fajn pevnost, velmi pekna tura k super lomu. Ludia v pohode. Po pochybnych existenciach ani stopy. Lutujem,ze som tu neostal jednu noc. Jednoznacne toto mesto odporucam.

NAKLADY

Belgicko (wizzair lublana - charleroi 17,49€) - 3+1 (holandsko) den

Doprava : 50,29€
Jedlo : 39,49€
Ubytko : 82 €
Vstupy : 0
Ostatne : 0

Spolu : = 17,49€ (let) + 172€= cca 190€

Advertisement



Tot: 0.632s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.3773s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb