Blogs from Menaggio, Lombardy, Italy, Europe

Europe » Italy » Lombardy » Menaggio May 19th 2014

Geo: 46.0208, 9.23894 GÜN 19 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Çok güzel ve güneşli bir güne uyandım.. Göl manzarası gerçekten nefes kesici. Gölün üzerinde belli belirsiz bir bulut oluşmuş.. Nefis bir manzara ..ben biraz internette oyalanırken, Ayşe uyandı birlikte bir şeyler yedik.. Daha sonra Şahbaz'ı parıldatmaya karar verdim. Aslında Avrupa 'da araçlar kirlenmiyor ama ben biraz aktivite olsun diye kendime durumdan vazife çıkarıyorum.. Öğlene doğru kamptan ayrılıp yürüme mesafesinde olan Menaggio ya vardık. Bundan önceki gelişlerimizde, Porlezza'yı kendimize üs olarak seçmiştik Bu kez, buralarda az kalacığımız için göl kıyısında kalmayı yeğledik . Como Gölü, (İtalyanca: Lago di Como ) İtalya'nın kuzeyinde Lombardiya bölgesinde bulunan buzul kökenli bir göldür. Como Gölü 1... read more
Menaggio

Europe » Italy » Lombardy » Menaggio May 18th 2014

Geo: 46.0208, 9.23894 GÜN 18 GÜNLERDEN PAZAR: Güzelim Sirmione'ye veda ettik .. Kamp sahibesi Düşes de Sirmione ve Camp CEO 'su ve dahi çalışanları ile vedalaştık. Derhal otobana girdik. Sirmione'nin güzelliklerinden biri de Otoban'a çok yakın oluşu.. İtalya da bu konu bazan sorun olabiliyor.. Önce Brescia'dan geçip, Como'da tam gitmek stediğim yeri tutturdum .. Her ne kadar GPS ‘iniz varsa da ,yollara o denli hakim olmak kolay değil . Çoğu kez, GPS, kendi kafasına göre yol biçer haberiniz olsun.. Yolda biraz alış veriş yaptık . Metro bermutad yine bizi kovdu bizim kart ne olmuşsa ömrünüı doldurmuş.. Como sahili cıvıl cıvıl …koşucular…banklarda gölü izleyenler…aşıklar…çoluk çocuk..tam bir mutluluk manzarası çiziyorlar .. Etraf çok neşeli ve b... read more
Kampımız
manzaralı konutlar
SIRMIONE-MENAGGIO

Europe » Italy » Lombardy » Menaggio May 26th 2010

Geo: 46.0208, 9.23894 GÜN 28 GÜNLERDEN ÇARŞAMBAPHOTO_ID_L=6.jpg Menaggio ya varınca ,Şahbaz a kadar yürüdük. Oradan da daha önce peylediğimiz lokantaya doğru yola çıktık. Bu lokanta, Como istikametinde ,Menaggio ya 6-7 km mesafede ve konum itibariyle tam Bellagio'nun kaşısına denk eliyor .. Yani gözyaşlarımızı hisara doğru yüzdüreceğimiz yer burası. Lokantanın sahibini bulduk. Kendisi kibarca , demokratik bir ahçı olmadığını ve bize ne sunarsa onu yemek mecburiyetinde olduğumuzu hatırlattı. Baskıya boyun eğdik...Razı geldik ,fakat bu geceki menünün ana yemeğinin "tavşan" olması, Ayşeyi tavşan hızıyla karar değişikliğine iteledi . Tekrar Şahbaz tekrar Menaggio . Ufak bir araştırma sonunda, uygun bir lokanta bulduk. Anlaşılan pek revaçta bir yer . Kendimize zar zor yer bulduk. Ne var ki Ayşe'nin seçimi pek parlak sonuç vermedi. Yemekten so... read more
Menaggio havuzu
Şahbaz parkta
Boyuna göre palmiye

Europe » Italy » Lombardy » Menaggio May 24th 2010

Geo: 46.0208, 9.23894 GÜN 26 GÜNLERDEN PAZARTESİ : Sabah hava neşeli ve güneşli idi. Göl dümdüz. Karıncalar su içer modunda. Ben gölgeye çekildim ve işlerimi tamamladım. Ayşe geç uyandı. Kahvaltıda bir durum muhakemesi yaptık ve bizim Şahbaz'ın çalışmayan air conditionner sensörünü acep burada bulur muyuz diye baktırmaya karar verdik. Maalesef Porlezza'da sensörümüz yok . Oradan markete gittim. Bu gün tam bir keşif günü oldu. Önce İsviçreye gitmek için vize gereği olmadığını ve Schengen vize kabul ettiklerini hayretle öğrendim. Bu nasıl seyahat etmek diye kendime yine kızdım. Aslında çıkmadan önce dersime mutlaka çalışırım ama demek ki bazı noktalar atlanıyor... Şimdi, İsviçre hudut polisinin el sallaması daha iyi anlaşılıyor. Buradan Lugano'ya gidebi... read more
Menaggio sahili
Kahvemizi içiyoruz
Ferry iskelesi

Europe » Italy » Lombardy » Menaggio August 2nd 2006

Geo: 46.0031, 9.54927Had a decent sleep. Weather is quite cool in Lake Como, I actually needed sheets last night! Bunkmate took forever shaving ... I can mow my lawn in less time. Had breakfast with Paul, a South African guy. He's also traveling for 3 months and is currently unemployed. Beautiful views from hostel. Off to Bellaggio. Walked for 3 hours. Bellissima! Had a nectarine ... would've been quite tasty had it been ripe. Later had a picnic on the lake. Exactly what I had eaten yesterday, but at a different spot. Equally beautiful. Had an excellent coconut gelato ... I think the secret ingredient is Coppertone suntan lotion - it smelled just like it!Getting increasingly hard to eat gelato as my goatee grows ... gelato all over the place. I am hoping that Italian women ... read more
b
c
d

Europe » Italy » Lombardy » Menaggio April 25th 2001

Geo: 46.0208, 9.238941 -... read more
Menaggio

Tot: 0.078s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 42; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb