COMO'DA MENAGGİO


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy » Menaggio
May 24th 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PORLEZZA-MENAGGIO


Geo: 46.0208, 9.23894

GÜN 26 GÜNLERDEN PAZARTESİ :

Sabah hava neşeli ve güneşli idi.
Göl dümdüz.
Karıncalar su içer modunda.
Ben gölgeye çekildim ve işlerimi tamamladım.
Ayşe geç uyandı.
Kahvaltıda bir durum muhakemesi yaptık ve bizim Şahbaz'ın çalışmayan air conditionner sensörünü acep burada bulur muyuz diye baktırmaya karar verdik.
Maalesef Porlezza'da sensörümüz yok .
Oradan markete gittim.
Bu gün tam bir keşif günü oldu.
Önce İsviçreye gitmek için vize gereği olmadığını ve Schengen vize kabul ettiklerini hayretle öğrendim.
Bu nasıl seyahat etmek diye kendime yine kızdım.
Aslında çıkmadan önce dersime mutlaka çalışırım ama demek ki bazı noktalar atlanıyor...
Şimdi, İsviçre hudut polisinin el sallaması daha iyi anlaşılıyor.
Buradan Lugano'ya gidebiliyoruz
Otobüs az ama çözüm var gibi duruyor.
Bileti bir dükkandan alıyoruz.
Durak ta alakasız bir yerde.
Olsun keşfin faydaları bunlar.
İş ,son dakikaya kalırsa ahmak gibi oradan oraya sürüklenip durursun.
Bu keşif gezisinden sonra kampa döndüm.
Market ürünleri ile güzel bir öğle yemeği çektik.
Akşamüstü 16:00 ya kadar oyalandık.
16:00 da Şahbaza atlayıp Menaggio'nun yolunu tuttuk.
Amalfi'ye oranla tahammül edilir 12 km lik bir yolu var.
Porlezza'nın konumu aynen planımda öngördüğüm gibi muhteşem.

Kamptan 12 km sonra, Lugano gölünden Como Gölüne varıyorsun.
Tam Bellagio'nun karşısına çıkıyorsun .
Como gölü oldukça uzun bir göl.... haritada bakınca sanki koşan bir adama benziyor.
Bellagio da tam koşucunun tenasül uzvunda ..
Menaggio vapur iskelesinden, vapur saatlerini öğrendik.
Dönerken Bellagio'dan döneceğiz.
Menaggio çok şirin tertemiz ve çok düzenli bir kasaba.
Etrafta pahalı oteller var .
Bu Como gölünde helal para ile yaşanmaz gibi görülüyor .
Biraz etrafı dolaştık ve bir lokanta peyledik tam Bellagio ya bakıyor ,adeta Boğazdasın.
Suyun kenarına oturup, Bellagio nun ışıklarına dalmak güzel olur diye düşündük fakat pazartesi günleri kapalıymış.
Tekrar geliriz .
Daha buralardayız.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:




Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.474s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.2254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb