Blogs from Giulianova, Abruzzo, Italy, Europe

Europe » Italy » Abruzzo » Giulianova July 1st 2012

Geo: 42.7525, 13.9624 GÜN 25 GÜNLERDEN PAZAR: Sabah programımı aynen uyguladım.. 07:30 da yoldayım. MIO canavar gibi çalışıyor..Nermin ( Garmin ) ile yüz numaraya gidilmez…bitmiş artık.. Anlaşılan tüm İtalyan'lar sözleşmişler ve çoluk çocuk toplu halde denize koşuyorlar… Hayret ve dehşet içerisindeyim.. Bu saatte yollar adam almıyor.. Millet delirmiş ..tatilleri başladı galiba .. Karayolu üzerinde, tek bir ,araba park edecek yer yok .. Kilometrelerle gidiyorum ve yolun sağı duvar gibi park yeri olmuş.. Hiç böyle şey görmedim.. Sadece bir kez alışveriş için durmama rağmen 5 saate vardım Guilanova 'ya … Kent ,Abruzzo bölgesinde Salinello ve Tordino nehirleri arasında yer almaktadır. En önemli yeri tahmin ettiğiniz gibi Lido denilen kumsalı.... read more
Giulianova
kampim
havuz

Tot: 0.052s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0123s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb