GIULIANOVA :ACI FINAL


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Abruzzo » Giulianova
July 1st 2012
Published: January 15th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

RIMINI-GİULIANOVA


Geo: 42.7525, 13.9624

GÜN 25 GÜNLERDEN PAZAR:
Sabah programımı aynen uyguladım..
07:30 da yoldayım.
MIO canavar gibi çalışıyor..Nermin ( Garmin ) ile yüz numaraya gidilmez…bitmiş artık..
Anlaşılan tüm İtalyan'lar sözleşmişler ve çoluk çocuk toplu halde denize koşuyorlar…
Hayret ve dehşet içerisindeyim..
Bu saatte yollar adam almıyor..
Millet delirmiş ..tatilleri başladı galiba ..
Karayolu üzerinde, tek bir ,araba park edecek yer yok ..
Kilometrelerle gidiyorum ve yolun sağı duvar gibi park yeri olmuş..
Hiç böyle şey görmedim..
Sadece bir kez alışveriş için durmama rağmen 5 saate vardım Guilanova 'ya …
Kent ,Abruzzo bölgesinde Salinello ve Tordino nehirleri arasında yer almaktadır.
En önemli yeri tahmin ettiğiniz gibi Lido denilen kumsalı..
İtalyan emeklilerinin önemli tatil yerlerinden biri…
Tarihte Praetutti diye bir kavim otururmuş buralarda.
Orta çağda buraya Castrum Novum demişler..
Yerel Baron Giulio Antonio Acquaviva yüzünden şimdi Gulianova olmuş…
Önemli bir yer değil, fakat ben, çok araç kullanmak istemediğimden burada bir soluklanayım dedim..
Gençliğimde, zaman baskıları yüzünden dış seyahatlerimde çoğu kez aracı gezdirip dönerdim memlekete..
Şimdi,araç yerine kendimi gezdirmeye karar verdim...
İlk girdiğim kamp "yer yok" dedi..
Hayırdır inşallah..!!!
İkincisi, sadece bir gece kalacağıma dair yazılı taahhüt aldı ve lütfen bir yer
verdi..
Bu sezonda hiç İtalya ya gelmemiştim..ayvayı yedik galiba …
Bu iş için galiba geç kaldık..
ikincisi..... bugün mutlaka otoban kullanmalıymışım…
Hatalar bir şeyler öğrenmek içindir…
Kampın içi ana baba günü ..
Kendimi duşa attım..
Yemek yemeye takat yok..
Biraz uyudum hava çok sıcak..
Allahtan havuz açıldı ve en gölge yerine kuruldum..
Çocuk havuzuna çocukları pedlerle sokuyorlar ..
İçim kalktı..
Nerde Sirmione ? nerede burası ??
O kamp yerlerinin asaleti gitmiş, tam bir varoş curcunası haline gelmiş..
Kampın denize sıfır olduğunu hatırlatıyorum ama, öyle bir deniz ki camızlar bile zor girer...
Erkenden çıktım.
Yerime dönünce alışverişimi masaya dizdim.
Yemeğimi hazırladım..
Notlarımı toparladım..
Sonra sıra maça geldi..
Bu akşam Dünya kupasının final maçı.
İtalya-İspanya oynayacak..
Havuzun yanında, devasa bir restorana, dev ekran kuruldu ve önüne sandalyeler dizildi.
Tüm İtalyanlar heyecanlı ve kazanacaklarına kesin inanıyorlar..
Kendime bir masa ayarladım .
Morettilerimi aldım..Maça hazırım..
İtalyan halkını seyrediyorum..
Herifler kılıç gibi.... yakışıklı... kadınları kilolanmış ve çirkinlemişler
Ne var ki erkekleri her fırsatta, itin g…ne sokuyorlar.
Yok bu benim istediğim bira değil ..
Yok bana bir iskemle ayarlayamadın diye ..
Yok çocuklarla ilgilenmiyorsun
Trip listesi bitmiyor...
Azarlamak için bahane sonsuz..
Erkekler
de sahtekar ve üç kağıtçı bir ifade ile, kuzu kuzu dertlerini anlatmaya ve savunmaya çalşıyorlar..
Bu fotoğraf çok yaygın ..
Konuyu anlamaya çalışıyorum ve tek bulduğum yanıt, erkeklerin bir şekilde "suçlu" oldukları…
Belki de , İtalyan usulu cilveleşmenin bir ritüeli bu...
Neyse pantalon paçasına bakarak yapılan, sosyolojik analizlere, bir son verelim..
Milli marş sırasında millet ayaklandı ..
Sağ el göğüs üzerinde, salya sümük ağlayarak toplu halde Milli marş okundu..
Ayıp olmasın diye ben de kalktım haliyle ..
Maç başladı ..
Her İtalyan atağı milleti dalgalandırıyor..
Uzatmayalım.... İspanyollar bir güzellik yaparak mavi şimşekleri 4-0 yendiler..
3 ten sonra bizim komançiler dağıldı ....
İtalyanlar, ufak ufak yok olmaya başladı ..
Orada maçın son golünü gören ender kişilerden biriyim..
Maçtan sonra eğlence düzenlemek için hazırlık yapan gösteri grubu, kuyruğuna bakarak sessiz sedasız toparlandı..
Kendilerini ne kadar galibiyete hazırlamışlar gariplerim..
O safra tafra gitti..fena halde madara oldular... üzüldüm..
İspanyollar ,bu kadar ezmiyeceklerdi..
Onlar da gole doyamadılar be kardeşim..
Azdılar da azdılar...
Bir milletin izzeti nefsini, bu şekilde, ayaklar altına alamazsın yani…
Yerime döndüm...biraz müzik dinleyeyim dedim.
Yanımda ki, İtalyan yaşlı komşu, bana bir kadeh şarap ikram etti..
Altta kalacak halimiz yok .....bir paket
Kurukahveci Mehmet efendi'yi kaptım ..
Nasıl yapılacağını anlattım ..hoşlarına gitti..
Malüm kahve konusunda kimseye söz hakkı tanımıyorlar da …Sanırsın ki kahveyi Leonardo Da Vinci bulmuş...Çıkış yerinin, bizim memleket olduğunu söyleyip, keyiflerini kaçırmak istemedim ..Görsel malzeme olarak Rimini-Guilanova Yol videosunu Guilanova Camp VideosunuHer gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:
Rimini-Giuliana yol videosu :


Giuliana Camp Videosu :



Giulianova ' da şimdi hava durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/turkish/global/stations/WTERA.gif




GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 216 KUMULATIF KM: 3624

ORT HIZ: 35

MAX HIZ: 110

TOPLAM SAAT:5:20

SÜRÜŞ SAAT : 4:30

YAKIT E/Lt :
1,48


Advertisement



Tot: 0.11s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.06s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb