Blogs from Amphipolis, Thrace, Greece, Europe

Europe » Greece » Thrace » Amphipolis March 11th 2005

Péntek reggel indultunk útnak első hosszabb kirándulásunkra. Már utunk elején jól alalkultak a dolgok. A kölcsönzőben a lefoglalt Fiat Punto helyett egy Hyundai Accent-et kaptunk. (Poseidon Car Rentals, Agelaki 5, Thessaloniki, tel.: +30 2310 223222. Nem kell hitelkártya, nem kell letétet hagyni. Teljes biztosítással, szabad kilométerrel 30 euro/nap egy Fiat Punto.) A kolibol de. 10-kor indultunk, négyen. Szilvi, ő vezetett (tök jól), Alex egy spanyol fárasztó, de nagyon aranyos történész fiú, Niki magyar jogász lány és én (mitfahrer - tök jól). :) Utunk kelet felé vezett, elsőször az ókori Amphipolisba mentünk, igazából Alex kívánságára, megnéztük az amphipolisi oroszlánt, majd a múzeumot. A város feltárt romjai persze zárva voltak (pedig 3 óra előtt már ott voltunk), de ez Görögországban már nem lep meg minket. ... read more
Útközben
Az amphipolisi múzeumban

Tot: 0.044s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 16; dbt: 0.0137s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb