Amphipolis és az amphipolisi oroszlán

Greece's flag
Europe » Greece » Thrace » Amphipolis
March 11th 2005
Published: June 17th 2005

Az amphipolisi oroszlánAz amphipolisi oroszlánAz amphipolisi oroszlán

Alex és én az oroszlán előtt
Péntek reggel indultunk útnak első hosszabb kirándulásunkra. Már utunk elején jól alalkultak a dolgok. A kölcsönzőben a lefoglalt Fiat Punto helyett egy Hyundai Accent-et kaptunk. (Poseidon Car Rentals, Agelaki 5, Thessaloniki, tel.: +30 2310 223222. Nem kell hitelkártya, nem kell letétet hagyni. Teljes biztosítással, szabad kilométerrel 30 euro/nap egy Fiat Punto.) A kolibol de. 10-kor indultunk, négyen. Szilvi, ő vezetett (tök jól), Alex egy spanyol fárasztó, de nagyon aranyos történész fiú, Niki magyar jogász lány és én (mitfahrer - tök jól). 😊

Utunk kelet felé vezett, elsőször az ókori Amphipolisba mentünk, igazából Alex kívánságára, megnéztük az amphipolisi oroszlánt, majd a múzeumot. A város feltárt romjai persze zárva voltak (pedig 3 óra előtt már ott voltunk), de ez Görögországban már nem lep meg minket.

ÚtközbenÚtközben
Útközben

Az első megálló a tengernél. Itt már elhagytuk Halkidikit.
Az amphipolisi múzeumbanAz amphipolisi múzeumban
Az amphipolisi múzeumban

Szirén - a madártestű nő (sajnos a szárnyai letörtek már)
ÚtközbenÚtközben
Útközben

Philippi felé

Tot: 0.13s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 67; dbt: 0.0687s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb