Blogs from Monolithos, Rhodes, South Aegean, Greece, Europe

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Monolithos September 10th 2017

GÜN 03 PAZAR Herkes istediği saat kadar yatsın diye anlaşmıştık.Emekli adamın saati belli saat 09:00 da yola çıkmaya hazırdık. Bugünkü program, adanın batı yakası .Hedef Old kamiros ..Sabahleyin kahvaltıda otelin sahibi İlias ve sevgili eşi Maria bizleri ziyaret etti ve Chania adasındaki yazlık evlerinden söz etti.Biz de heyecanlandık .Bu Chania adası adanın batısında Kamiros Scala denilen yerin karşısında buradan gemi kalkıyor deyince, gidip iskeleye bakalım dedik ama çok yol gidince sıkıldık ve dönüp Old Kamiros restoranına döndük. Garson bizi hemen tanıdı ..temenna ve sarılmalar bölümünden sonra güzel mezeler akmaya başladı..Önce ouzo ile başladık bilahare katkılı bira ya döndük ..Katkı dediğiniz bizim çiçek pasajı işi Votka…Arada bir deniz yapmayı ihmal etmedik yalnız anladığım kadarı ile son “session” da hanım kısmı biraz daha uzun oturmuş ..dünkü a... read more
2017  rodos G03 (2)
2017  rodos G03 (13)
2017  rodos G03 (20)

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Monolithos September 24th 2014

Gün 03 günlerden Cumartesi : Minibüsümüze atlayıp Kamiros'a doğru yollandık . Kamiros adanın kuzey yamacında, Türkiye’ye bakmaktadır . Öğlene yakın Kamiros iskelesine vardık .. Yerleşme konusunda farklı görüşler çarpıştı.... en sonunda yarı gölge bir yere oturup Mythos’ları yuvarlamaya başladık.. Denize girenler var ,girmeyenler var .. Müzik tesisatımızı kurduk .. Neşemiz tavan yapıyor... Etraftaki Yunanlılar neşemizden çok etkilendiler… Perez, onlara yeni tanıştığımız yalanlarını atıyor … Muhteşem bir balık çorbası geldi.. Yasemin dünden beri aşeriyordu.... çorbayı görünce yüzü güldü.. Perez bir ağalık yaparak balıklar ısmarladı.. Bir süre sonra balıklar geldi ve alkol takviyesi arttırıldı.. Yükümüzü aldıktan sonra , Akşam üstü dönmeye karar verdik.... read more
Sinarida

Gün 03 günlerden Cumartesi : Minibüsümüze atlayıp Kamiros'a doğru yollandık . Kamiros adanın kuzey yamacında, Türkiye’ye bakmaktadır . Öğlene yakın Kamiros iskelesine vardık .. Yerleşme konusunda farklı görüşler çarpıştı.... en sonunda yarı gölge bir yere oturup Mythos’ları yuvarlamaya başladık.. Denize girenler var ,girmeyenler var .. Müzik tesisatımızı kurduk .. Neşemiz tavan yapıyor... Etraftaki Yunanlılar neşemizden çok etkilendiler… Perez, onlara yeni tanıştığımız yalanlarını atıyor … Muhteşem bir balık çorbası geldi.. Yasemin dünden beri aş eriyordu.... çorbayı görünce yüzü güldü.. Perez bir ağalık yaparak balıklar ısmarladı.. Bir süre sonra balıklar geldi ve alkol takviyesi arttırıldı.. Yükümüzü aldıktan sonra , Akşam üstü dönmeye karar ve... read more

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Monolithos May 19th 2014

Rodos Arriving in Rhodes and getting dropped off in the medieval town was unreal. My jaw literally dropped as we entered the old city that is protected by large stone walls. The whole old town is a Unesco World Heritage Site. The nickname for this island is “The Island of the Knights” and walking down the streets there is no question as to why. The architecture is amazing and wandering around transported me back to my five year old mind of what I always thought a medieval town would look like. I was immediately in awe and completely in love. We found our Hotel and checked in. Hotel Attiki is a beautiful property with a courtyard right in the middle of the medieval town. I absolutely loved our hotel. Our wonderful hosts Mara & Francesco were ... read more

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Monolithos May 19th 2011

Now on Rhodes, what an interesting place this is. We didn't have great expectations, but it's an old charming and fortified city established by the Crusaders many. many years ago, so lots of little winding streets to wander about in and old buildings to look at. I might add it has also seen the Romans and the Turks, so a lovely mix. Lucky to stay in the old part of the city with a view of the old palace and the mosque.. . A good feeling to put roots down for a few days as we've been on the move a lot with our van. Sure it's touristy here, but in the old part , it's still possible to get away from the crowd, and we keep finding new areas to explore.. It's a living fortified ... read more
Dine
Our home
Spain/Portugal

Tot: 0.073s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 38; dbt: 0.0304s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb