Blogs from Neos Marmaras, Central Macedonia, Greece, Europe

Europe » Greece » Central Macedonia » Neos Marmaras September 7th 2013

Geo: 40.0998, 23.7892 GÜN 09 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Dün akşam ki kuşların gerçekleştirdiği kurultay sırasında , aracın tavanı ve ön camında metre kareye 400 isabet kaydettirmişler .. Yola çıkmadan önce ,bu boktan durumu düzeltmek gerekiyordu.. Allahtan ürün doğal ve pek ısrarlı değil suyla hemen çıkıyor.. Toplandık ve kamptan ayrıldık.. Neo Marmara'ya geldiğimiz yoldan dönmek mümkün ama biz yarımadayı dolaşarak diğer plajları da görelim dedik.. Dün ziyaret ettiğim Sarti'yi geçtik.. Ayşeciğim dün benimle gelmediği için 3 km lik Sarti plajını yeni görüyor… Sarti'nin hemen çıkışında yan yana 3 koyu barındıran Achlada plajı var .. Achlada armut demek…bizim bildiğimiz ahlat armudu yani… Sarti'nin 5 km kuzeyinde, içinde Afri-Cafe adlı bir kampı barındıran, Platanitsi plajına varırsınız.. Nedense İs... read more
ORMOS
ADAMIM SALIKO
HAYATI SIRTAKI YAPMISLAR

Europe » Greece » Central Macedonia » Neos Marmaras September 3rd 2013

Geo: 40.0998, 23.7892 GÜN 05 GÜNLERDEN SALI: Tam bir keyif ve tembellik günü yaşadım /yaşadık… Erken kalktım.... dün akşamki rüzgar durmuş ....hemen altımızdaki küçük koyda karıncalar su içiyor.. Notlarımı toparladım…yazılarımı yazdım …hesaplarımı denetledim..sonra okumağa geçtim.. Ayşe uyanınca, küçük bir kahvaltı yapıp Şahbaz'ı (minibüs) yıkamağa karar verdim.. Dünkü yağmurdan dolayı bayağı kirlenmiş.. Pırıl pırıl oldu..hızımı alamadım biraz çamaşır yıkayayım dedim... üzerime giydiğim araç sürme Quechua'sını kırılmadan kurtarabildim.. Önce küçük koyu denedim …su çok güzel ama sığ bayağı açılmak gerekiyor.. Öğle yemeğinden sonra, Meksika usulü olduğun yerde uyuklama… ardından büyük koyu deneyeyim dedim ..Orada su derinleşiyor güzel bir deniz sefası oldu.. A... read more
büyük plaj
gün batımı

Europe » Greece » Central Macedonia » Neos Marmaras September 2nd 2013

Geo: 40.0998, 23.7892 GÜN 04 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Güne yağmurla başladık.. Nerede dünkü hava ? nerede bugünkü… Saat 09:00 a doğru kahvaltıya indik. Bugün yolumuz az olduğundan, aheste beste gidiyoruz.. Kahvaltı daha hazır değil ve Maria ,perili köşkün ev sahibesi gibi dolaşıyor.. Bu fırsattan yararlanarak, odadaki eşyaları araca taşıdım. Kahvaltı da hazır oldu …kahve yokmuş …olsun… Daha sonra kahve makinesi tamir oldu ve kahve de geldi.. Kahvaltıdan sonra Maria ve ailesi ile vedalaştık ve yola düştük. Yolda 20 euroluk yakıt takviyesi yaptım.. Gideceğimiz yere ilk kez gidiyoruz araçta yakıt olsun dedik.. İstikamet Halkidiki ve Sithonia … MIO ( GPS) bizi alakasız yollardan tepedeki otobana ulaştırdı... Haddim olmayarak, biraz Halkidiki yarımadasını kafanızda canlandırmak ... read more
NEOS MARMARA
KAMPTA GÜNEŞ BATIYOR

Tot: 0.066s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb