Blogs from Asprovalta, Central Macedonia, Greece, Europe

Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta June 1st 2022

Grecia. Grecia de Nord. Aproape de Romania, se ajunge in cateva ore 14h. Dar pensiunea Makedos merita orice drum pana la ea. Pentru rasarit, pentru pozitie, pentru barul si cafeaua-freddo expresso renumita pe plaja, pentru muzica de seara de la malul marii. Iar in statiunea Asprovalta in zona Nea Vrasna pentru gastronomie, recomand Votsalakia pentru fructele de mare. Camera dubla, mare cu vedere la mare la tarif de 80-90euro, parcare aproape, minibar.... read more
Interior camera Makedos
vedere balcon
Exterior

Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta July 11th 2014

Geo: 40.708, 23.6607 GÜN 72 GÜNLERDEN CUMA: Arabamızı yükledik..İzmit le dün vedalaşmıştık. Yola çıktık ve Atamın memleketi, Bitola da, son paramızla yakıt aldık….. sınıra sorunsuz vardık. Bildiğiniz üzere Makedonlar'la, Yunanlılar, itiştiğinden asla sınır tabelası koymuyorlar ..Allahtan buradan çok kez geçtik te yolumuzu bulabiliyoruz . Aksi halde,burası ,herhalde sınıra nasıl gidilir ? sorusunu sorduğunuz tek ülkedir… Kozani'ye vardıktan sonra, artık yokuş aşağı.. Otoban yağ gibi gidiyor.Asprovalta 'ya zorunlu bir giriş yaptık.. Zira, bundan 2 yıl önce otelden ayrılırken, Ayşenin hırkası ile aynı renkte olduğu için adamların bir havlusunu farkına varmadan araklamışız .. Daha sonra mektuplar yazarak özürler diledik .. Onlar aşk olsun diye yanıt verdiler ama bu seyahate çıkarken özellik... read more
lokantamız
asprovalta anısı
barımız

Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta September 28th 2013

Geo: 40.708, 23.6607 GÜN 30 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Asprovalta, memlekete dönmeden kendimizi şarj ettiğimiz bir ara durak.. çok güzel uyandık.. Hava biraz nane.... eh artık memlekete dönüyoruz önemli değil O kadar gün gezdik, hava koşulları hep yanımızda idi… Kahvaltımızı yapıp biraz internetle oyalandık.. Öğle programı için, Ayşe ille de sosis-patates diye tutturunca, merkezde küçük bir araştırma sonucunda doğru yeri bulduk… Dün akşam yediğimiz lokantada, masanın üzerine serilen kağıt örtüleri pek sevdik ve lokantanın sahibine ısmarlamıştık .. Onlar gelmiş araca yükledik.. Otele döndük. Şahbaz bayağı tozlanmış ,hazır güneş varken bir yıkayayım dedim .. Eli yüzü açıldı parladı vallaha.. Nereden baksan gençliğimde, yurt dışında, hayatını araç yıkayarak ,idame etmiş birisi olarak konu hakkı... read more
RİCK
MEYDANDA
TAYYİP GÖRECEK Kİ

Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta September 27th 2013

Geo: 40.708, 23.6607 GÜN 29 GÜNLERDEN CUMA: Bugün yolumuz biraz uzun.. Normal olarak seyahatleri planlarken gün başına az kilometre yapmağa gayret ediyorum. Gençliğimdeki seyahatlerimi düşündükçe, yaptığım hataları anımsıyorum… kısıtlı tatil zamanına sıkıştırılmış, bir ton şehri gezmeyi planlamış isen,kendini değil, arabayı gezdirirsin… Zamanla akıllandık ve günde maximum 300 km lik bir sınır koyduk .. Seyahatin sonunda, ülkeye dönerken, ister istemez gün başına yapılan km ler artıyor… Oteldeki eşyalarımızı 2 postada taşıdık minibüse… Parga ile Egnatia Odos otobanı arasındaki yolu toparlamışlar .. Her halde 3-5 yıla kalmaz bitirirler !!! 11.5 milyon nüfusu olan bir ülkenin otobanında araç sürmek zevk.. yolumuz çok rahat .. öğlene doğru... read more
MEYDAN
PİYASA

Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta July 24th 2012

Geo: 40.708, 23.6607 GÜN 48 GUNLERDEN SALI: Sabah kahvaltımızı yapıp yola çıkalım dedik . Dün yoğurt niyetine aldığımız kabın içinden, sütlaç çıktı … Yörenin diline hakim olmamanın elbette böyle sürprizleri olacak . Her beyaz plastik kap illa ki yoğurt olacak diye bir kaide de yok .. Neyse toparlandık ve 07:30 gibi yola çıktık .. Kısa bir sürüşten sonra, Egnatia Odos otobanına bağlanıyorsunuz ....ondan sonrası da yağ gibi akıp geçer. Kozani'den içki alacaktım vazgeçip yola devam ettim .. Asprovalta ya vardım .. Burada geçen gelişimde kaldığım madam Dina 'yı buldum .. Hemen tanıdı ve bir güzellik yaparak odayı bize 40 E ya bıraktı.. Geçen gelişimde bu kadar trafik yoktu ama bu kez sezona denk düştük .. Apartmanın altındaki kuyumcu ve hediyelik eşya satan adamcağız, plaka... read more
nikos

Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta June 7th 2012

Geo: 40.708, 23.6607 GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Bizim duty free ' den sadece bir şişe "Russian Standart Vodka" aldım. Yunan Gümrükçü bile alışverişimi beğendi. Hemen girişte, kenarda bir benzinci var. Biraz yakıt ikmali yapalım dedik ama... kardeşim Turhan'ın dediği kadar ucuz değil… Ayıp olmasın diye 20 E luk aldım. İlerde daha ucuz yakıt bulacağımdan emindim… Bu deyyus giriş avcısı,belli… İlerde bir park yerinde bir hamburgerci buldum. Büfeci ,Türk olduğuma inanmadı ve "sen nasıl Türk'sün " diye çıkıştı… sesimi çıkarmadım.. Niye öyle dedi ? onu da anlamadım Yol güzel… Saat 14:00 gibi Asprovalta'ya vardım. Önce biraz yer arandım. Ne iş be Kardeşim ?.... saat 14.00 ve herkes siesta'da Ortada soru sor... read more
plaj
grek kofi !!!
Nikos

Tot: 0.1s; Tpl: 0.006s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.0361s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb