Blogs from Zeltingen-Rachtig, Rhineland-Palatinate, Germany, Europe

Geo: 49.9618, 7.00283 GUN 10 GUNLERDEN PAZAR Zeltingen-Rachtig ( her nekadar raşitik bir konumu anımsatıyorsa da) aynen sabah ziyaret ettiğimiz Traber-Trabach gibi karşılıklı yer alan iki kasaba. Birlikte anılıyorlar solda Rachtig, sağda Zeltingen yer alıyor. Arazisi okyanus iklimi ile kara ikliminin buluştuğu yerde bulunuyor Bu nedenle buranın bağları çok makbul sayılıyor. Halkının, şaraptan bayağı zenginleştiğini sanıyorum. Çok bakımlı ev ve villalar biz varlıklıyız diye bağırıyor. Yakında yer alan Eifel tepeleri, rüzgarı, nehir boyunca biriktirip fön etkisi yaratmaktadır... Buralara baktıkça, Kızılırmak kıyılarında dünyanın en iyi şaraplarını üreten Anadolu bağlarını bizlere nasıl söktürdüklerini düşünmekten kendimi alamıyorum. Tarihteki en güzel şarapları üreten ülkem, nasıl bir do... read more
sağ Zeltingen   sol   Rachtig
bağcı reklamı boyle
kopruden geçti

Tot: 0.04s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 13; dbt: 0.0122s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb