Blogs from Pirmasens, Rhineland-Palatinate, Germany, Europe

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Pirmasens March 7th 2011

Geo: 49.2037, 7.60474 GUN 4 GUNLERDEN PAZARTESİ Dünkü programı kısalttık ve bugünkü programa geçelim dedik. Pirmasens'e yöneldik. Pir Hasan gibi espriler yaptık ama Ayşeciği bugün güldürmek kolay değil. Oraya varınca Ayşe'yi yine arabada bırakıp kenti gezmeğe gittim. Aaa bir baktım meydan da bir şamata bir patırtı .. Faşing Kutlaması yapılıyor... Hep merak ediyordum bu Faşing dedikleri ne menem bir şey diye . Gençlik dönemimde nedense bu Faşing kafalarımızda hep "seksüel fantaziler" yaratırdı. Alman halkının debreyaj sıyırdığı dönem olarak algılanırdı. Bir de ne göreyim ? kafasına kırmızı bir şapka takmış benim gibi "bir ayağı çukurda" bir sürü kadın ve erkek meydanı doldurmuşlar. Kamyon üzerinde ileri yaşta bir gurup iki tarafa doğru sallanarak marş formatında şarkılar söylüyor... bu da yetmezmiş gib... read more
müzik te var
hollywood esintileri
işte böyle

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Pirmasens March 7th 2011

Geo: 49.2, 7.96667 GUN 4 GUNLERDEN PAZARTESİ Bu kadar faşing bizi bozar diye Annweiler' e doğru yola çıktık. Bölgenin en çok şarap üreten yeri imiş burası ama kime sorsan şampiyonluğu başkasına bırakmıyor. Bizdeki çiköfte muhabbeti...herkes en kıral benim diyor başka bir şey demiyor .. Altstadt ( yani eski şehir ) görülmeğe değer. Pirmasens ve Annweiler in bulunduğu bu yöreye Trifelsland diyorlar ve buranın halkı anlaşılan yürümeğe meraklı ... Eline sopayı geçiren halli, halli tepelere özellikle eski yıkık kaleye doğru tırmanıyor... Aslan Yürekli Richard 1193 yılında bu kaleye hapsedilmiş. Şehrin ortasından bir dere geçiyor Queich (kveyesh) ve şehri biraz güzelleştiriyor. Şehri dolaştık ,kahvelerimizi içtik ve dönüş yoluna geçtik .../... read more
klisesi
odun evler
belediye binası

Tot: 0.08s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 18; dbt: 0.0371s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb