Blogs from Bremm, Rhineland-Palatinate, Germany, Europe

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Bremm March 14th 2011

Geo: 50.1, 7.11667 GUN 11 GUNLERDEN PAZARTESİ Normal olarak programda Moselberg vardı fakat Nermin laf anlamayınca devam ettim . Eve dönünce aslında Mosel Burg olması gerektiğini anladım ama iş işten geçmişti. Notlarıma yanlış yazmışım. Dikkat etmek lazım Biz ettik siz eylemeyiniz Özellikle bir GPS yardımı ile seyahat ediyorsanız.Bu aletin yanlış bir yazılımı kesinlikle anlamadığını bilmemiz gerekir. O nedenle gezi programlarınızı yaparken özellikle yerin adını doğru yazmağa gayret ediniz. Aksi halde benim gibi hatanızın farkına eve dönünce varırsınız. O zaman da geç olur bittabi... Bremm 'in programa alınmasının nedeni Avrupa'nın en dik yamaçlı bağlarına sahip olmaları. Deniz seviyesinden 380 m ye kadar yükselen ve yüzde 65 eğimle Avrupa'nın en zorlu üzüm b... read more
Bremm
sert eğim
dag tas bağ

Tot: 0.038s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0104s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb