Blogs from Grimaud, Provence-Alpes-Côte d'Azur, France, Europe - page 2

Geo: 43.2742, 6.57557 GÜN 36 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Kampa döndüğümde, Port Grimaud hayranlığı nedeniyle ,henüz ağzım kapanmamıştı. Ayşe'ye, heyecanla ,Port Grimaud 'yu anlattım ve yarın akşam orada yemek yemeği kararlaştırdık. Bizim kampımız da gerçekten çok güzel ... adresi bir kez daha veriyorum . http://www.camping-des-mures.com/ Ayşeciğim güzel bir sofra donattı . Keyfimiz yerinde .....açtık şarapları . Bir hayli içtik ve şişeleri saymamaya karar verdik.. Yemekten sonra biraz oturduk . Tam karşımızda St Tropez ışıl ışıl bize göz kırpıyor... Düşünüyorum acaba bugün gördüğüm, o mini transatlantikte, yemek yiyenler acaba benim bu akşam olduğum kadar mutlu ve huzurlu mudur ? diye ... Bilmiyorum ama nedense ihtimal veremiyor... read more
pg360406 (149)
pg360406 (150)
Plajımız

Geo: 43.2742, 6.57557 GÜN 36 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Çok güzel bir havaya uyandım.. Kahvaltımı yaptım ve hesabı kapatmak üzere idareye seyirdim. Bu andan itibaren, hayatımın en ilginç rastlantılarından birine tanık oldum. Kaldığımız bu güzel kampın sahibi, Pasaportların Türk ve veriliş yerinin İstanbul olduğunu görünce,aniden dillenerek ,kız arkadaşının İstanbul da Üsküdar da oturduğunu söylüyor.. . Şaşırıyorum ve benim de Üsküdar' a çok yakın oturduğumu söylüyorum.. Muhterem İstanbul'a gelmiş ve bana şehrimi ballandıra ballandıra anlatıyor.. Buraya kadar güzel. Son yıllarda Türkiye 'yi ziyaret edenlerin sayısında ciddi bir artış var ... İkinci aşamada, kız arkadaşının Türk olduğunu ve ……. Holding'te çalıştığını söylüyor… Benim üzerimde de ,tamamen tesadüfen... read more
Palmiyeler hoşgeldin diyor...
Körfez
Kampımız

Geo: 43.2698, 6.58096 GÜN 36,GÜNLERDEN CUMARTESİ: La foux nun kuzeyinde, tam St Tropez körfezinin dibinde yer alan Port Grimaud, Cote D 'Azur'un tek arazi geliştirme projesidir.. Yarısı karada, yarısı deniz üstünde akla ziyan bir yer… 1960 yılında, mimar François Spoerry büyük hayali olan Port Grimaud projesini gerçekleştirmek üzere ,o tarihte, kaz avlanan bir bataklık olan Grimaud'yu, hale yola koymak için 3 yıl mücadele veriyor... Belediye ,yerel yetkililer,çevre bakanlığı ve benzer maniaları aşmayı beceren Spoerry, görenlerin ağzını açık bırakan bir projeyi hayata geçiriyor...… Bunun için yapılan işler akıllara ziyan işler... Bataklığın kurutulması , tüm evlerin önüne deniz getirilmesi amacıyla, kanalların inşası ....Körfez'in en dibinde yer alması nedeniyle tekrar... read more
Restoranlar
köprü üstü
evler ve parklar

Tot: 0.072s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb