GUZEL KAMPIM


Advertisement
Published: January 20th 2015
Edit Blog Post

Geo: 43.2742, 6.57557

GÜN 36 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Kampa döndüğümde, Port Grimaud hayranlığı nedeniyle ,henüz ağzım kapanmamıştı.
Ayşe'ye, heyecanla ,Port Grimaud 'yu anlattım ve yarın akşam orada yemek yemeği kararlaştırdık.
Bizim kampımız da gerçekten çok güzel ...


adresi bir kez daha veriyorum .
http://www.camping-des-mures.com/

Ayşeciğim güzel bir sofra donattı .
Keyfimiz yerinde .....açtık şarapları .
Bir hayli içtik ve şişeleri saymamaya karar verdik..
Yemekten sonra biraz oturduk .
Tam karşımızda St Tropez ışıl ışıl bize göz kırpıyor...
Düşünüyorum acaba bugün gördüğüm, o mini transatlantikte, yemek yiyenler acaba benim bu akşam olduğum kadar mutlu ve huzurlu mudur ? diye ...
Bilmiyorum ama nedense ihtimal veremiyorum...
Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin ?
Bu düşüncelerle yattım ...uyudum...

St Tropez 'ye karşı kampı merak edenlere :


Grimaud 'da şu anda hava :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/english/global/stations/07667.gif'

GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:97 KUMULATIF KM:5450

ORT HIZ:36


MAX HIZ:86

TOPLAM SAAT:3:20

SÜRÜŞ SAAT : 2:40

YAKIT :


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.422s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 41; dbt: 0.1805s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb