YOK ARTIK...

Published: January 12th 2015

HYERES_GRIMAUD

GÜN 36 GÜNLERDEN CUMARTESİ:

Çok güzel bir havaya uyandım..
Kahvaltımı yaptım ve hesabı kapatmak üzere idareye seyirdim.
Bu andan itibaren, hayatımın en ilginç rastlantılarından birine tanık oldum.
Kaldığımız bu güzel kampın sahibi, Pasaportların Türk ve veriliş yerinin İstanbul olduğunu görünce,aniden dillenerek ,kız arkadaşının İstanbul da Üsküdar da oturduğunu söylüyor.. .
Şaşırıyorum ve benim de Üsküdar' a çok yakın oturduğumu söylüyorum..
Muhterem İstanbul'a gelmiş ve bana şehrimi ballandıra ballandıra anlatıyor..
Buraya kadar güzel.
Son yıllarda Türkiye 'yi ziyaret edenlerin sayısında ciddi bir artış var ...
İkinci aşamada, kız arkadaşının Türk olduğunu ve …….
Holding'te çalıştığını söylüyor…
Benim üzerimde de ,tamamen tesadüfen …… Holding'in hediye ettiği bir T shirt var ama damgası sırtında…
Holding ,orasına burasına adını yazmazsa size T shirt falan hediye etmez ...biline
Adama sırtımda kocaman logoyu gösterdim bu kez şaşırma sırası kamp sahibinde…
"Dur kız arkadaşımı arayacağım" dedi ve telefonda çok iyi tanıdığım bir kızın ismini gördüm…
Kız yanıt vermeyince …galiba meşgul dedi…
Ben de o telefonda aradığı kızın, o iş yerine girmesine yardımcı olan kişi olduğumu söyledim…
Delikanlı neredeyse düşüyor…Aman Mon Dieu naraları…
Adımı verdim..
Kızı tekrar aradı ve benim o sırada yanında olduğumu açıkladı..
Haliyle kızımız ,"Macit Amca …neler yapıyorsunuz oralarda ? diye konuya girdi…
Delikanlı gerçekten inanamıyor…
Gerçi ben de, tesadüfün bu kadarını düşünemiyorum..
Sen Hyeres'e gel ,kalman lazım gelen yer deniz kıyısı değil diye, ilk kamptan vazgeç ve deniz kıyısı bir yere gel.
Bu yerin sahibi ,senin pasaportuna bakarak, kendisinin de İstanbul'a hayranlığını anlatacak.
Oradan Türk olan kız arkadaşını arayacak.
Sen de aradığı kız arkadaşının ..senin işe girmesine aracı olduğun bir kız olduğunu anlayacaksın…
Fiimlerde bunu görünce burun kıvırıyoruz ama gerçek yaşamda küçük küçük ilmikler birbirini tamamlıyor ve bunlar oluyor…
Delikanlı artık bizi yere göğe koymadı…
Biraz indirim ve tekrar bekleriz…vs vs…
Yola çıktık ....
Günümüz Cumartesi diye, yollar biraz kalabalık.... temkinli gidiyoruz…
St Tropez 'ye yaklaştığımızda ,trafik neredeyse durma noktasına geldi…
St Tropez içinde, artık trafik bizi bayağı gerdi…
Tarif edilen kampları bir türlü bulamadık..zaten trafik öyle yoğunki
Bir saniye bile durmanız ,soluklanmanız mümkün değil…milletin siniri burnunda…
Döndük Aygulf'e gidelim dedik.
Her ihtimale karşı Tropez' e yakın olan bir alternatif kamp seçmiştik..
Kampçı kardeşlerimi haddim olmayarak tekrar uyarıyorum ...
Seyahate çıkmadan önce ,mutlaka kalacağınız geceleri ,yerleri,fiyatları adresleri bir yere kaydediyorsunuz.
Fakat yol hali ile her şey olabilir ..Bu nedenle mutaka bir B hatta C planınız olmalı ..
Bu kararlar son dakika alınacak kararlar değil ...
Yolda Aygulf 'e giderken ,Ayşe, yol kenarında De Mures Camping'i görüyor hemen dalıyoruz..
Ana yol kampı ikiye bölüyor..esas büyük olan kısmı Güney de ,yolun Kuzeyinde denize nazır ve plaj üstü küçük kamp yer alıyor ..
Biz tabi deniz tarafını talep ediyoruz…
Meğerse bizim Hyeres'te yanımızda bulunan tatsız İtalyan'lar buraya gelmişler yetkili ile görüşme sırasında benim önümdeler..
Bir günde bu kadar tesadüf fazla…
Sahil tarafı ,yukarıya oranla küçük olduğu için yer az ve kıymetli..
Baktım İtalyan tam benim kağıt üzerinde beğendiğim ve tek olan yere sulanıyor..
İşte Fransızcam o sırada imdada yetişti ve görevlilere muhbir bir vatandaş olarak,karavanının büyük olduğunu ve oraya sığamayacağını söyledim..
Yalan değil ama yardımcı bir yaklaşım da değil benim ki...
İtalyanlara yukarıda yer verdiler ve benim beğendiğim yeri bana bıraktılar..
Zaten sahildeki son yer burası idi…Yerimize yerleştik ..
Harika burası …önümüz plaj ve deniz..
Hemen imkanlardan yararlanıyorum..

kampın adresini veriyorum .

Ayşecik uyumaya karar verdi
Ben ,püfür püfür bir havada, hem notlarımı yazıyor, hem de St Tropez körfezini seyrediyorum…
Akşam üstü, Ayşe çıkmak istemeyince ben civardaki Port Grimaud'ya gitmeye karar verdim…

Günün Küçük bir videosunu aşağıda hazırladım...

St Tropez 'de şu anda hava http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/english/global/stations/07677.gif'

GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:97 KUMULATIF KM:5450

ORT HIZ:36

MAX HIZ:86

TOPLAM SAAT:3:20

SÜRÜŞ SAAT : 2:40

YAKIT :

Tot: 0.09s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 32; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb