Blogs from Cape d'Ail, Provence-Alpes-Côte d'Azur, France, Europe

Geo: 43.7231, 7.39655 GÜN 41 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Azmin elinden bir şey kurtulmaz.... Şükür Allah'a Cap D'ail 'e vardık ... sonuç: büyük hayal kırıklığı ... Cap D'ail, üstten geçen otoban ve alttan geçen tren yolunun arasında kaldığı için ciddi olarak gürültü kirliliği yaşamaktadır… Çok küçük bir yer burası.. Bizim Gümüşlük'ün ufağı… Sahil de Mala plajı kayalık ve rüzgara açık.. Denizin üzerinde şık villalar var .. Bence en etkileyici ögesi ,begonviller ve çılgın renkleri… Begonvili bol olan bir yerde yaşayan birisi olarak, buranın renklerinin insanı hayranlığa sürüklediğini söyleyebilirim. Bükemediğimiz eli öpmesini biliriz ... Tren istasyonunun hemen altında,gençlik parkı Thalassa ziyaret edilecek ender yerlerden biri… Dedim ya çok küçük ve görmezseniz de olur bir yer... Trenimize bindik v... read more
Mala Plajı
Çılgın Begonviller
Sahil Restoranları

A long sleep in was warranted from all the festivities of yesterday. We sauntered down for breakfast and chatted to an Aussie girl, she was telling us about her travels and her boyfriend when this weird Tasmanian guy who had been lingering around the bar all week came over and tried to start hitting on her. His tactics were worse than Jez's bizarre staring ritual - he talked about marsupials. It was painful, now I know why Tasmania has a bad reputation. Andre and Bluey were in the same dorm room and had been yarning to an Aussie guy Andy and a Canadian girl Lindsay. They both joined us on our day trip to Cape D'ail which is a secluded beach between Nice and Monaco. We hit Nice town first for a greasy feed of Chinese. ... read more
4 Kings game
Cape d'Ail
Cock sauce

Tot: 0.081s; Tpl: 0.003s; cc: 3; qc: 20; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb