Reis naar Costa Rica om ons 25 jarig huwelijk te vieren. Deel 3

Central America Caribbean » Costa Rica
September 14th 2014
Published: September 24th 2014

Zondag 14 september 8e vakantiedag. Om 5.30 zit ik al weer buiten, het is langzamerhand licht aan het worden, rondom hoor ik vogels, brulapen in de verte, insecten enzovoort. Even genieten van de natuur en de rust. Er valt een zacht miezerregentje, maar ik zit droog op ons terras. Om 7.00 uur kunnen we ontbijten, helaas deze keer zonder gallo pinto, beetje karig het ontbijt vandaag. Maar voo... Read Full Entry

Photos are below

26th September 2014

Wat een verhaal weer! Ook wij vonden de iguana's in Muelle heel bijzonder. Hoe langer we naar de bomen keken, hoe meer we er zagen. En ook zo'n hele grote zo dichtbij! En dan al die smalle bruggetjes en kilometerslange onverharde wegen/paadjes. Geweldig. Leuk dat je zoveel dieren/vogels weet te benoemen. Misschien kun je dat met de dieren op onze foto's ook?? Wij hebben soms geen idee! Tja, en dan komt Trapp ineens heel dichtbij... Wij wensen jullie in ieder geval nog een goede terugreis en veel nagenieten.
26th September 2014

Hoi Anja. Ik vind het leuk om al de namen van beestjes en vogels te weten. Ik ken er inmiddels veel en verder met Hulp van boekjes en app's.... Ik wil je wel helpen. Lijkt me leuk om de rest van je foto's te zien en verder te kletsen over Costa Rica. We hebben inmiddels een 2e nacht in Trapp family country inn doorgebracht. Dus ipv dat we net op Schiphol zijn geland, zit ik op mijn balkon nog maar eens an de mooie tuin te genieten. Hopelijk is het weer vandaag wel goed genoeg om te vliegen ?

Tot: 0.144s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 24; dbt: 0.0336s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb